čtvrtek 16. června 2016

Myší narozeniny

Tak myslím, že mám konečně doslaveno! I když jsem měla narozeniny už skoro před 10 dny, tak jsme slavení měli pěkně rozložené. Slavení s rodinou, s mužem, s kamarády a taky se ségrou, dopisovacími přáteli a tak dál. No prostě vždy se to tak naskládá, že je z toho čtrnáct dnů slavení.
Doma jsem dělala jednoduchý a ovocný dort. Smíchala jsem pouze dva tvarohy, dvě šlehačky a proložila je piškoty a jahodami. No byla to mňamka a zmizela opravdu velmi rychle:)
Samozřejmě nechyběly ani chlebíčky, kterých jsme ale v tom horku nedělali zbytečně moc. Navíc jsme se pořádně nacpali i na přehradě, kde jsem dokonce, ani nevím jak, přišla i ke špekáčku! Po sto letech:)
A těch dárků! Musela jsem být opravdu hodná. Tyto všechny věci jsem dostala od svého úžasného muže. Knížky, které sháním už nějakou dobu, pistáciový Monin sirup, chia semínka, kinder vajíčka, dřevěné pastelky a taky komponenty k mé milované lukostřelbě!
Konečně nebudu mít od lukostřelby odranou ruku!
Opět můžu vesele dělat ilustrace do dalších svých knih. Dostala jsem úžasné a mé milované dřevěné pastelky.
Tuto knihu jsem už dlouho sháněla. Ten můj muž je prostě úžasný!
Od nejlepšího a nejmilejšího kamaráda jsem dostala modrou růži. A živou! Tak o mě bude asi skrz tu svatbu za modrou růži bitka:) Byla jsem opravdu moc mile překvapená!
Velkou radost mi vždy udělají knížky. Od milého kamaráda jsem dostala knihu Galantní poezie, která je tedy pěkně peprná! Pak tento úžasný deník, který je z pražského kláštera a je naprostý unikát. No a samozřejmě nějaká ty knihy pro mou duši!


Jsem nadšená a vesele si čtu! To je tak, když mí nejmilejší ví, jak moc mám ráda knihy.
Od nejlepšího kamaráda jsem dostala i další zpodobnění mého šamanského zvířete - divočáka. Už mám dva! Děkujíí!
Od milé kamarádky jsem pak dostala voňavou sbírku mýdel. Už musím konečně zase začít vyrábět mýdla taky:)
Příjemným dárkem byla i kořeněná sůl. Zatím si ji šetřím na nějakou dobrotu. 
Od mé dvorní kadeřnice a jejího partnera jsem pak dostala knížku o pečení. Mám radost a už se chystám vyzkoušet našeho pana Kváska:)
Od mamči a taťky jsem pak dostala oblečení, kterému jsem věnovala zvláštní článek. Od jedné babičky strouhadlo a škrabku na brambory a od mé úžasné babičky z malé vesničky pak obraz, kokinka a taky peníze, za které jsem si koupila spodní prádlo, běžeckou sportovní podprsenku, trička, kalhoty a plesové šaty. To je tak, když někdo umí nakupovat!:) Lucinka z LSG blogu mi poslala krásný svetřík s vytouženými spadlými rameny a kromě úžasných swapů se spoustou dárků mě potěšily také všechny pohledy a dopisy.
Každopádně jsem si narozeniny užila a doma je oslavila hrou - Co na to Michelle, což byla hrozná legrace. S přáteli jsme byli na dvou hodinovém bowlingu, zahráli si také kulečník a jedním z mých velkých dárků bylo i setkání s kamarádem Pájinkem po letech. Pak jsme stihli také ohňostroj, šílenou jízdu v autě a domácí párty u přátel. Oni poté mé narozeniny zakončili klubem, ale já už si šla užívat dárky a také brzy do pelechu!

Bylo to super. Jsem zase o rok starší. Ale jsem ráda, že kolem sebe všechny Milé mám. A teď už jen vrhnout se na ty další roky a žít je stejně naplno jako doteď!

Jak slavíte narozeniny vy? A jaké dárky vám udělají největší radost?

Uslavená












4 komentáře:

  1. Dodatečně všechno nej... Podle článku to vypadá, že jsi si oslavy fakt užila. Já jsem taky červnová, ale letos jsem oslavy nějak odflákla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáni, já tobě taky přeju všechno nej a vlastně i opožděně k svátku:) Jojo oslavy byly fajn, náročné, ale fajn:)

      Vymazat
  2. Nazvat tu jízdu autem "šílenou" nepopisuje fakt, že někdo jel v kufru! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o nikom v kufru nic nevím!:D Maximálně tam skučela meluzína!:D

      Vymazat