pátek 24. června 2016

Jaké mám přání a co mě potěší?

Už to bude nějaká doba, co jsem se pustila do swapování. Tato činnost mě opravdu baví. Po častých dotazech, co mám a nemám ráda jsem se rozhodla napsat takový malý seznam věcí, které mi vždy zaručeně udělají radost. Doufám taky, že potěším své blízké, kamarády a rodinu, když se mě ptají, co bych si přála.
Takže v první řadě odkaz na - Dej mi dárek. Tady mám opravdu spoustu konkrétních a lákavých věcí. Samozřejmě časem si je plánuju pořídit všechny!:)

Je pravda, že nerada na věcech ulpívám, ale občas se mi to vcelku daří. Ulpívám na věcech, na lidech, na zážitcích a mnohdy i na pocitech. Je pravda, že dárek nebo překvapení ve swapu mě potěší vždy. Líbí se mi to, že si dal někdo práci, aby mi udělal radost. Pokud však někdo neví, co mám ráda a nad čím budu opravdu jásat a skákat metr vysoko, tak tady je takový malý list přání:)

Jídlo a pití
Ne říkám kokosu, ananasu, karamelu, muslli a kávě - bolí mě po nich bříško. Miluju oříšky, semínka, všechny zdravé potraviny, rostlinná mléka a originální výrobky. Mám ráda zeleninové a luštěninové chipsy. Zbožňuji všechny čaje, hlavně jasmínový a rýžový, občas si dám mléčnou čokoládu. Zbožňuji také pistáciovou příchuť čehokoliv.

Oblečení a obuv
Jsem šatový shopaholik a nakupuji ráda v sekáčích. Mám ráda rozevláté svetry, tuniky, bolerka a hlavně ležérní a pohodlný styl oblékání. Ovšem málokdy je mi něco dobré přes prsa:D Málokdy nosím ponožky. Aktuálně jsem si zamilovala podkolenky, nadkolenky, punčochy, pro odvážné podvazky, samodržící silonky a podobné. (velikost 39-40, raději xl) Miluji taky všechny možné šátky a také crossbody kabelky.

Doplňky
Zbožňuji dlouhé šperky. Amulety, talismany, přírodní věci a taky DIY vyrobené. Prsteny mám na ruce pořád ty stejné, náušnice nenosím a na krku mám přívěšek od muže. Co ale střídám a nikdy toho nemám dost jsou náramky. Korálkové, dřevěné a taky miluju kožené, pánské, drsňácké a klidně 5 centimetrů široké. Velikost tak 19 a klidně až 22 centimetrů. Líbí se mi i šperky na nohy a korálkové "boty". Nejčastěji ztrácím a tak opravdu ocením gumičky, které netáhnou, skřipce, zavírací banánky a taky mám ráda květinové čelenky.

Kosmetika
Z kosmetiky používám asi jen řasenku a něco na rty. Ocením však cokoliv. Masky na obličej, koupelové propriety a také domácí kosmetiku. Miluji ovocné a sladké vůně. Z parfémů a vůní nedám dopustit na Chloé a Outspoken od Fergie nebo vůně Bruno Banani. Ocením i vzorky různých nových vůní.

Ostatní věci
Vždy mě potěšíte čímkoliv z papírnictví. Miluji deníky, sešity a dopisovací soupravy, pak taky washi pásky, samolepky a tužky. Mám ráda různé doplňky do kuchyně, pomůcky k vaření a taky pomůcky k pečení. Do seznamu musím připsat i cokoliv, co je k vyrábění a tvoření. Mám ráda polštáře, deky, věci do domácnosti a praktické i hrozně nepraktické věci. Jsem typický blíženec a hodí se mi prostě všechno!:D Mám taky ráda staré věci s příběhem, s pohádkou, které najdete na půdě nebo v tom nejzapadlejším krámku. Jsem absolutně zamilovaná do lukostřelby a všemožných zbraní. Ocením cokoliv takového, dýky, meče, nože, katany, šípy a další doplňky k tomuto. 

Motivy
Miluji divočáky, zvířata, srdce, vesmír, přírodu, domky, barevnost, hravost a fantazii.

Vůně
Jak už jsem psala, tak miluju ovocné a sladké vůně, také svěží, květinové a čisté. Nemusím bylinkové vůně a taky moc nemusím příliš silné a kořeněné.

Barvy
Má nejoblíbenější barva je zelená. Zbožňuji také modrou a černou. Samozřejmě ocením jakoukoliv barvu.

Knihy
Jsem absolutní knihomol a knihy naprosto miluju. Zbožňuji poezii, knihy J.Seifert. H.CH.Andersena, E.A.Poa, tajemno, alternativní medicínu, ezoteriku, psychologické i psychopatické knihy a spoustu dalších. Všechny pomůcky ke knihám a ke čtení mi také udělají radost. Víc info - na Databázi knih.
Divnosti
  • Sbírám myši, žáby, víly a divočáky. 
  • Sbírám také kameny, knihy, různé srdce a všechno co se týká medicíny!
  • Mám milion svíček a nikdy je nezapaluju. Asi nemám ráda oheň:)
  • Nejvíc mě v dárku, ve swapu nebo čemkoliv potěší dopis. Ten CHCI fakt vždy! Čím delší, tím lepší!
  • Naprosto zbožňuji DIY výrobky.
  • Miluji věci, které se týkají šamanismu, snů, tajemna, psychologie i temných stránek lidské duše.
  • Mé oblíbené číslo je 13.
  • Poslední dobou jsem si dost zamilovala japonskou tématiku, anime a vše, co se toho týká.
  • Moc se mi líbí také lolita styl, rozvernost, určitá naivita a zachování si dětské duše a ideálně i mladistvého vzhledu, haha!:D
  • Mám moc ráda staré věci, z druhé ruky, s historií, s příběhem.
  • Ocením, když do swapu nebo dárku přibalíte maličkost pro mého muže, kamarádku, mamču, babičku, sestru, kamaráda nebo kohokoliv mi blízkého, abych jej překvapila.
  • Nejraději mám překvapení a tak tu nechci psát konkrétní seznam věcí, spíš je to pro ty, kteří by si opravdu nevěděli rady a pomoci!
No nejsem moc náročná, ne? A co máte a nemáte rádi vy? A schválně, jaký je váš největší sen nebo přání? Co se týče dárků a konkrétních věcí (zdraví, láska a spokojenost jsou jistojistě samozřejmým přáním)

Dárkující





6 komentářů:

  1. Mohu ti říct jedno... opravdu mě to nalákalo udělat s tebou další swap...třeba na téma Mix :3 ..nešla bys do toho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, můžeme:) jen co dokončím tři momentální rozdělané:)

      Vymazat
  2. Přemýšlím, kolikrát jsem šlápla vedle :-D Doufám, že ne moc často a přípádné škobrtnutí snad ocenil tvůj muž, případně někdo další ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani ty ani jednou. Proto ti říkám vždycky, že ve mě čteš:)

      Vymazat
  3. ...k těm náramkům by asi bylo fajn doplnit obvod tlapky :-) dík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře změřím a doplním:) hlavní je, že nemusím psát obvod přes prsa:D

      Vymazat