středa 8. června 2016

Jak je těžké najít kadeřnici

A jak se to vlastně říká? Šaty nebo vlasy dělají člověka? Já mám tedy s těmi vlasy celoživotní problém. Jak už jsem psala, tak mé vlasy jsou opravdu nepoddajné, vlnité a jsou ten nejtmavší odstín hnědé. Je pravda, že v životě jsem na hlavě měla už všelicos, dokonce i ježka nebo punkového kohouta, ale pak jsem tak nějak zakotvila u dlouhých vlasů.
V tuto chvíli nastává zádrhel. O dlouhé vlasy se musíte starat. A já nejsem moc typ na nějakou extra péči. Vlasy si dvakrát týdně umyju, učešu, vyfénuju a jdu. Maximálně použiju občas žehličku na vlasy, abych vypadala třeba jinak. Málokdy vlasy nosím jinak než rozpuštěné a nikdy v životě jsem nepoužila barvu. (zelené, červené i modré melíry se nepočítají) 
Všechno se změnilo až teď! Rozhodla jsem se, že po 8 letech utrpného hledání kadeřnice, kdy jsem v Brně i okolí vystřídala nespočet žen, paní, mladých dam i slečen, konečně u některé zakotvím nadobro. Nejsem ani tak náročná, jako vybíravá. Jedna mě tahala za vlasy, druhá mi popálila ucho žehličkou, třetí mi na hlavě udělala účes, abych se mohla česat na želvičku nebo maják. 
Rozhodla jsem se, že už je také na čase zabarvit své tři bílé vlasy, které nikdo na mé hlavě neviděl, ale já si byla jistá, že tam jsou. A tak jsem rozhodila sítě a zeptala se, jestli někdo neví jak se barví a jak se hledá kadeřnice. Ozvala se i kamarádka, kterou znám snad už 100 let a já si najednou uvědomila, že je kadeřnice!
Ihned jsme se domluvili na nejbližší den a já se vydala k milé Terezce (kontakt na vyžádání). Kromě letního prostříhání vlasů, zkrácení konečků, které bylo více než nutné, jsem byla také nabarvena. Na nejtmavší odstín hnědé, samozřejmě všichni si říkejte černá!:) Ale já byla nadmíru spokojena. A co víc? Dostala jsem kávičku, panáčka, chlebík a vlastně celkovou péči. Užila jsem si po dlouhé době takový holčičí zkrášlující den. To je totiž přesně to, co mi chybělo! Kadeřnice s empatií, s kterou se člověk zasměje, popovídá a domů odchází s hlavou lehčí nadvakrát - lehčí o vlasy a lehčí o nutkavé myšlenky, které musí někomu sdělit.
Tímto bych chtěla Terezce poděkovat a vřele ji doporučit jako úžasnou kadeřnici a také parťačku v jednom. A i když jako kadeřnice zatím nemá svůj vlastní salón, tak až to jednou bude, já budu stát hned vepředu v řadě a hrdě k ní půjdu na křeslo!:D

Co vy a kadeřnice? Máte dlouholetou? Podle čeho si ji vybíráte? Jak si upravujete vlasy a jaký máte střih?

Konečně spokojená


6 komentářů:

  1. S kadeřnicemi jsem měla odjakživa problém. Vždycky jsem odcházela sice se střihem skoro jako jsem chtěla, ale co mělo znamenat to tupírování a všelijaké "stajlování", že jsem nakonec vypadala jak 60 letá paní. Tak jsem to před pár lety zabalila a stříháme se doma navzájem s přítelem :D. Navíc před rokem jsem přešla na čistě přírodní péči, takže kadeřník už pro mě nemá smysl. :)

    http://fitblogies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super nápad stříhat se s přítelem:) Já věřím, že můj muž by mě ostříhal, ale asi bych brečela. Jen nevím, jestli smíchem, neštěstím nebo vším dohromady:D Nevím, jestli bych to riskla:) Jak vypadá tvá čistě přírodní péče?

      Vymazat
  2. Amen sestroo! Ja a kadernice to je des. Nikdy jsem snad nebyla se strihhanim spokojena takze na tu svou pravou porad jeste cekam :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji ti, aby si ji brzo našla! Tvé vlasy ti za to poděkují:) Má hlava je teď tak lehká a svěží:D

      Vymazat
  3. Já jsem vždycky chtěla dosáhnout platinové blond a všechny kadeřnice mi udělaly vždycky jenom žlutou slámu. Fakt už jsem byla zoufalá, vyzkoušela jsem jich mraky, jedna mi i tvrdila, že u mých vlasů toho nelze dosáhnout. No a pak jsem si přesně jako ty vzpomněla na kamarádku a od té doby chodím k ní a konečně jsem s barvou spokojená (i když tedka si to nechávám odrůstat). Horší je to se střihem, to jsme se zatím nějak neshodly :D stříhat se holt budu muset asi sama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snad se brzy shodnete i na střihu, třeba to chce jen čas a nějak si na sebe zvyknout:) Já jsem teď opravdu spokojená, ale zase si říkám, že mám ty vlasy nějak krátké a zase je chci delší!:D

      Vymazat