pátek 3. června 2016

Čajový swap i s překvapením

Na čajový swap, které vyhlašuje Stáňa vcelku pravidelně jsem číhala už nějakou dobu. A konečně se mi poštěstilo. Jsem totiž opravdový čajofil, i když čaje piju většinou jen ke zvláštním příležitostem a zbytek doby piju vodu!:D V popisu tohoto swapu stálo 40 až 60 sáčkových čajů, které budou vybaleny z původního přebalu. Každý bude zabalen zvlášť do zipového igelitového sáčku a bude u něj na lístečku uvedena značka a druh. Tentokrát se bude jednat o směs všech možná čajů - bylinkové, ovocné, ochucené zelené i černé . Část čajů je dovoz ze zahraničí a tady se ani nedají koupit. Já bych tentokrát uvítala nějaký vámi vyzkoušený kondicionér, ale není podmínkou. Jinak nemám konktrétní přání, co bych chtěla - ráda se nechám překvapit.
A já se Stáňu opravdu snažila překvapit. Do swapu jsem zabalila můj oblíbený kondicionér s Granátovým jablkem. Ten mi hrozně voní a navíc je ideální pro mé vlasy. Taky jsem přidala svou oblíbenou bio kosmetiku - šampon, kondicionér a sprchový gel v mini balení. Nechyběly svíčky, které jsem vybrala v podobě mini kaktusů a přibalila nějaké ty dobroty, čajíky, nugátovou čokoládu a taky lapacho čaj a chufa oříšky. 
Stáňa mi poslala nádherný swap. A co v něm bylo? Našla jsem v balíčku čtyři druhy čajů. Jeden balíček byl plný bylinkových čajů, druhý plný černých čajů, třetí ovocných čajů a čtvrtý zelených čajů. Ty opravdu miluju. Z názvu jsem některé čaje poznala, jiné jsou pro mě absolutní novinkou. Hrozně se těším, jak je všechny ochutnám. 



 Mimo čaje jsem v balíčku našla i tuto dobrotu. Stáni - nám teda chutnala a byla snědená hned do druhého dne. Muž pozdravuje a ještě si utírá ušmouranou pusu od čokolády!
 Mile mě překvapily i čajové ubrousky. Na nich budu čaj slavnostně servírovat nebo z nich vyrobím něco pomocí metody Decoupage.
 Radost mi udělala i svíčka s malým svícínkem. Přesně, jak psala Stáňa - pro tu chvilku pohody a atmosféry u čajového rituálu.
 A k čaji patří i klasická hudba. Miluji piano a housle, takže rozhodně trefa do černého!
 Absolutně jsem si užívala to množství čaje, prohrabování se mezi různými vůněmi a zkoumání originálních a nových chutí. Rozhodně dávám 10 z 10 a jsem absolutně nadšená. Stáni děkuji a moc jsi mě potěšila a podpořila mou rostoucí lásku k čaji!
Jak se vám líbí tento swap? Jaké čaje milujete vy?

Čajomilka čajofilová




6 komentářů:

  1. Stána je čajová královna :-) a ten lapacho čaj od tebe...hm ♥
    Mám ráda právě ty indiánské čaje - nečaje...lapacho, rooibos čaj. Pak miluji pu-erh čaj a mléčný oolong ...to jsou moje naprosté jedničky mezi čaji. Dělám ted taky čajový swap s Petrem, asi jediným aktivním klukem na swaplace :-), tak se těším a jsem napnutá, co mi dorazí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že mám do zimy co pít:) No ale zase když začnu, tak to bude možná brzy pryč:) Indiánské čaje jsou super:) Mléčný oolong taky miluji:)

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že se ti swap líbil a že vám nakonec chutnaly i ty sušenky. Na mne jsou moc sladké. Fakt ale je,že manžel velkou část (měla jsem jich snad 16 balení) odnesl do práce a tam se po nich taky prý jen zaprášilo :-).
    A já musím konstatovat,že jsem s věcmi od tebe byla taky moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda Stáni. Sušenky byly opravdu výborné, klidně bych je dala zase, ale nikde jsem je neviděla prodávat:) My sladké můžeme, teda spíš muž, já můžu jen občas:D

      Vymazat
  3. Holky, to jsou tak krásné swapy. Jste moc šikovné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, snad jde vidět, že nás to opravu baví:)

      Vymazat