pátek 17. června 2016

Alternativní a bylinkový čarodějný swap

Tentokrát čarovný swap vyhlásila Soulless a v popisu jejího swapu bylo: Čarodějnice ze všech koutů světa, spojte se! :) A nebo prostě pojďme oslavit, že ani letos jsme nebyly upáleny :D Co si představit pod pojmem čarodějnice? To už nechám na Tobě, milá kolegyně :) Ale trochu napovím - jsi ráda alternativní a to jakoukoli cestou? Zajímají tě temné věci, tajemné symboly a bylinky? Nebo jsi spíše spjata s přírodou, miluješ zvířata a možná jsi i veganka - stejně jako já? :) Nebo spíš než čarodějka jsi možná spíš až skoro víla? Či jakákoli jiná magická bytost? Tak to bude tenhle swap přesně pro tebe :) Pokud se ti můj nápad líbí, napiš mi do žádosti, co bys od swapu očekávala a pokud si sedneme, hurá do toho! A tak jsem se přihlásila a byla moc ráda, když si mě Kristýnka vybrala. Na balíček jsme si daly dostatek času a poslali si jej na začátku června. 
Moc mě pobavily nálepky na balíčku, který mi přišel:) 
Já jsem kolegyni - čarodějce poslala spíše takový alternativní, bylinkový a hodně homemade balíček, ale myslím, že to k čarodějnictví patří. Takže v mém swapu byly například tajemné časopisy, kouzelná knížka o snech, kniha o bylinkových nápojích, domácí kouzelná marmeláda, sypané čaje z mé zahrady, vyrobený lapač snů, ušitá kabelka s kočkami, opiové vonné trojhránky, svíčky, šperky a taky obrázek s výměnným pozadím. Nechyběla ani kouzelnická hůlka z bambusu, kterou jsem také vyráběla:D Na čarovné věštění jsem pak poslala vyrobené čarovné kameny.

Mě přišel swap od Kristýnky v krásně temné černé barvě. A našla jsem v něm spoustu zajímavosti a lákavých čarovných pomůcek.
Příjemně mě překvapila konopná bomba do vany. Ta teda voní, doufám, že z ní nebudu příliš veselá!
Mýdlo se zeleným čajem opravdu nádherně voní. Už ho mám ve skříni a zatím ho asi budu šetřit:)
Toto další přírodní mydýlko je ještě voňavější. Myslím, že budu mít za chvilku plnou skříň mýdel!:)
Dokonalým dárkem jsou pro mě náramky. Ty miluji ze všeho nejvíc! Prstýnky mám stálé a na krku nosím jen šperk od muže. Zato náramky střídám. Takže jsem nadšená - a cením si i vlastní výroby.
Pobavil mě také hallowenský vosk. Moc mi voní a možná jej ušetřím až do Haloweenu:D
Minizahrádka je super! Mám doma zatím bazalku a levandule je top! Opět trefa do černého a mám radost.
V čarovném swapu jsem našla také tuto krásnou krabičku. Budu ji používat na sny a přání, takže jako takovou kouzelnou skříňku.
Úžasným nápadem jsou omalovánky na cestu. To mě opravdu upřímně pobavilo. Už si je balím k moři:)
Po této knížce jsem pokukovala už nějakou dobu a najednou ji mám! Na náhody nevěřím, a tak děkuji Kristýnce za úžasné kouzlo!
Yes chipsy mám moc ráda, i když si spíš vybírám neostrou variantu s hrachem. Ale s těmito mi pomohl muž - teda opět nějakým kouzlem za noc zmizely!:D
Dalším super překvapením byl tento časopis Regenerace. Pobavilo mě, že jsme si obě poslaly časopis:) A bylinky a zahradu - to já můžu!
No a nakonec úžasná kniha Magie pro šťastný domov. Já ji měla jednou půjčenou z knihovny a moc se mi zalíbila. Koupila jsem ji tedy mamči a říkala si, že si ji pak také pořídím. Pak jsem ji koupila ještě Danielce a zase si říkala, že je řada na mě. No a teď jsem ji dostala - úžasné! Jak to čarování funguje:) Teď si přeju milion peněz!
Tento swap byl nad mé očekávání povedený. Měla jsem z něj strach, dal mi docela zabrat, ale myslím, že nakonec byl opravdu čarovný. Dávám 10 z 10 bodů a jsem naprosto spokojená. Myslím, že jsme se s Kristýnkou sešly na příjemné střední cestě a každá poslala té druhé kousek sebe i kousek svého čarování. A tak to má být!
Jak se vám líbí tento čarovný swap? Co byste si přáli nebo poslali vy?

Čarodějka dobrodějka


4 komentáře:

  1. Ty jo, tak to je super nápad, nikdy jsem žádný podobný swap neviděla, to se vám holky povedlo :)) Nejvíce mě asi zaujaly chipsy, ty bych si dala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:) taky jsem byla velmi spokojená, taky chipsy zmizely nejrychleji:)

      Vymazat
  2. Swap vyzerá naozaj úžasne :) Veľmi sa mi páči, že sa stále vraciaš k SWAP-om :) Každý swap je niečím jedinečný rovnako ako aj tento :)

    Čo je dobré to musím mať 6. miesto Bloger roka 2015

    OdpovědětVymazat