neděle 26. června 2016

16 otázek, které poodhalují roušku tajemství

Opět jsem podlehla dalšímu dotazníku. Tentokrát je to dotazník, který jsem našla doma v papírové podobě a kdysi dávno jsem jej odněkud psala a vymýšlela sama s pomocí různých zdrojů. Každopádně jsem jej doteď neměla vyplněný a rozhodla se, že to změním. Třeba právě teď!
1) Co tě dokáže rozbrečet, ale nikomu bys to nepřiznala?¨
Třeba když velký a vousatý motorkář zachraňuje nějaké malé zvířátko, když člověk v obleku se svými zájmy a spoustou peněz, působící jako egoista jde a koupí bezdomovci jídlo, když lidé ukazují svou podstatu, city a lidskost.

2) Jsou nějaké věci, které nikdy nevyhodíš a ulpíváš na nich?
Rozhodně knihy, můžu jich mít miliony a stejně to nebude stačit. Pak taky staré, i ty milostné dopisy, fotky a dárky od blízkých a milovaných. Staré hodinky mého dědy, holubí pírka, které mi padají do cesty, obrázky od mé babičky, kameny od mamči....a mohla bych pokračovat do nekonečna:)

3) Máš nějaký zlozvyk, kterého by ses ráda zbavila?
Přílišné tulení, mazlení a mačkaní mého psa, zmírnění tohoto zlozvyku by ocenil spíš on. Pak taky počítání všech schodů, počítání tahů, když si čistím zuby, posunování budíku až dokud nezaspím, jídlo v posteli, rozčilování se maličkosti a spoustu dalších. (naštěstí nehty si nekoušu, nedělám žádné lidské ani zvířecí zvuky, nemlaskám, nesrkám a taky po sobě uklízím, né jako někdo u nás doma!)

4) Co bys dělala, kdybys byla jeden den mužem?
Ehm, můžu to sem napsat až po desáté hodině? Rozhodně bych si to užila a prozkoumala všechny možnosti a funkce mužského těla:)

5) Máš nějaký vtipný zážitek ze školy, na který nemůžeš zapomenout?
Je fakt, že takových zážitků mám spoustu, ale pamatuji si, že jsem měla ve škole nejlepšího kamaráda, který se mi líbil. Jednou jsem mu tajně napsala Valentýnku, podepsala se jako tajný ctitel a on ji našel. Vytáhl ji z lavice a začal křičet, že který blbec mu takovou kravinu poslal a roztrhal ji. Všichni spolužáci se smáli. A já? Pronesla jsem něco ve stylu: "Ježíš, od koho to je! To musel být někdo hrozně trapný fakt!:D Dodnes kamarád neví, že to já, takže pšššt!:D

6) Za jakou masku by ses nejraději převlékla na karneval?
Za Jane a Tarzana, za Adama a Evu, za Zora a jeho mstitelku a tak dál. Ale přemluvte mého muže, aby šel jen s listem vepředu.

7) Kdybys měla zakopat krabici s pokladem, co by v ní bylo?
Dopis svému staršímu já, pár fotek, kámen, šperk, amulet nebo medailon a taky třeba pár peněz a k tomu nějaké osobní drobnosti a věci, co mě třeba vystihují. Zakopeme takovou krabici?

8) Zažili jste někdy něco tajemného?
Ano, myslím, že celkem hodně. Už jsem o tom psala několik článků TADY a chystám zase další. 
9) Máš nějaký zvláštní rituál nebo zvyk?
Mám večer ráda nachystané oblečení na ráno, potřebuji usínat ve tmě a tichu, často si čistím zuby ve sprše, s mužem chodíme do obchodu s potravinami zásadně kolem půlnoci, při vaření a pečení si často zpívám, toužím ráno vyběhnout a dělat pozdrav slunci bosá na trávě, píšu si seznamy, poznámky a všechno, co by vás ani nenapadlo psát.

10) Vzpomeneš si na nějaký svůj velký trapas?
Tak těch by taky bylo fůra. Z poslední doby si vzpomínám, že jsem šla po městě a na kostkovém chodníku byly některé vytažené. Já šla, hlavu v oblacích a zakopla. Bohužel jsem spadla na obě kolena, takže to vypadalo jako by sem si klekla. Už to bylo dost trapné a já mrkla kolem, kolik lidí mě vidělo. Zrovna kolem šel nějaký pán a říká, jestli jsem v pořádku. A já? "Já tady jen něco hledám!" A on? Klekl a že mi pomůže hledat, jen se zeptal, co že to vlastně hledáme?:D

11) Vezmi knihu na nočním stolku, otevři ji na jakékoliv straně a napiš větu z levé strany, třináctý řádek odspodu. (můžeš přidat název knihy)
Máte pocit, že se čas zrychluje a zkracuje. Čím více budete tvrdit, že na něco nemáte čas, tím méně ho budete mít i doopravdy. Zpomalte. (Kouzelná mapa - Colette Baron-Reid)

12) Co ti vždycky zaručeně dokáže zvednout náladu?
Kiwi, výborné jídlo rodičů i babičky, dobrá známka ve škole (já vím, jsem jako malá!), pochvala z práce, příjemné komentáře na blogu, čas s blízkými a spřízněnými, příroda, vůně trávy, vlastní vypěstovaná zelenina, lákavá kniha, no opět bych tu mohla psát do rána. Někde mám i seznam 100 věcí, co mi zvedají náladu:)

13) Je nějaký symbol nebo obrázek, který tě charakterizuje nebo jej často kreslíš?
Symbolizuje mě asi myš:D Často na sebe kreslím kytku, srdce a Ankh. Na papír pak velmi často krychle anebo dům se zahradou. O ničem z toho nevím, co to znamená. Víte, poradíte?

14) V jaké zvíře by ses chtěla proměnit a proč?
V ptáka, abych mohla létat. V divočáka, abych mohla žít v lese. V rybu, abych mohla žít ve vodě. Já bych vlastně byla mnohem raději zvíře než člověk. Nebo alespoň člověk s uměním toho, co umí zvířátka. Vyměním létání, les a vodu za mluvení a psaní. Značka: Spěchá!:D

15) Jak bys nazvala knihu o svém životě?
Kdysi jsem ji chtěla nazvat jako Život sbalený v jednom baťůžku. Ale pak jsem vymyslela dva lepší názvy. Však uvidíte, přečtete:)


16) Na co myslíš večer před usínám nebo o čem ráda jen tak sníš?
Myslím, co dalšího mě čeká následující dne, myslím na to, co jsem daný den zažila, na to co budu druhý den vařit a podobné nesmysly:) Když ale sním, tak to se toulám ve snech, v minulosti, připomínám si lidi, zážitky, které mě potkaly a toužím po dalších dobrodružstvích...
Jak se vám líbí tento dotazník? Odpovězte si na něj také a já k vám pak ráda mrknu! Odhalíme si navzájem svá tajemství? Máte tip na další zajímavý dotazník nebo tag?:)

Odhalující


6 komentářů:

  1. Už jenom to, že jsem to dočetla do konce znamená, že tenhle dotazník (a pochopitelně i odpovědi) je fakt originální a zajímavý :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jej, tak tento dotazník sa mi veľmi páčil a hlavne tvoje odpovede :) Na tom trapase, keď sa k tebe pridla ujo, aby ti pomohol s hľadaním som sa poriadne nasmiala :D
    A ten riadok z knihy pekne sadol, riadne pekný odsek :3 Dobrá je tá kniha? :) Pretože ma to celkom dobre na ňu navnadilo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí:) Ta kniha je úžasná, zamilovala jsem se do ní na první počtení. Až ji dočtu celou určo sem o ní písnu víc:)

      Vymazat
  3. Tak jsem se inspirovala:
    http://danfinka.blogspot.cz/2016/06/16-otazek-co-reknou-vic.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super Dani, hodím ti koment ještě na tvůj blog:)

      Vymazat