neděle 22. května 2016

Swap plný pomůcek k dopisování

Tento swap jsem vyhlásila já. Byl to swap plný Propriet k dopisování. Jeho podmínky zněly takto: "...co tedy si vyměnit pomůcky k dopisování. Můžou to být dopisové sady, pohledy, obálky, razítka, zdobítka, tužky, barevné papíry, nálepky nebo cokoliv, co se dá využít při psaní a následném zdobení dopisů:) Čím víc maličkostí a blbůstek a roztomilostí nacpeme do balíku - tím líp! A mimo jiné si můžeme napsat i dopis a prozradit si třeba něco víc o sobě:)"
Na swap se mi přihlásila Bohunka, pod přezdívkou Stupidiack. S Bohunkou už jsem za sebou měla swap v čajové krabičce a tak jsem se těšila, čím se potěšíme tentokrát. Já jsem Bohunce poslala pohledy, razítko lišky, květinovou dopisovací soupravu, bloček s makronky, nějaké samolepky a taky mini ozdobnou pásku. a jako bonus kalendář s kočičími jmény. Až budu mít od Bohunky fotku, tak opět přiložím.

Já jsem v balíčku od Bohunky našla dva růžové tenké fixy. Už s nimi píšu a jsou opravdu skvělé.
Dokonalé žabí razítko, které mi udělalo velkou radost a k tomu čtyři soví kolíčky. Jsou opravdu roztomilé a moc se mi líbí.
 Krásné ozdobné a lepící pásky. Nejvíce mě potěšila páska s modrými růžemi. Ta je opravdu úžasná!
Co se týče pohledů, tak mi Bohunka vyrazila dech. Hned první pohled, který jsem vzala je zároveň nejkrásnějším, jaký jsem kdy dostala. Takhle přesně totiž vypadám já každý večer po práci!:D
Ostatní pohledy se mi také líbí, některé tak moc, že budu mít asi trošku problém poslat je a chci si je všechny nechat:)
Bohunka mi poslala také romantickou květinovou sadu na dopisování. Ta se mi také líbí, jen škoda, že je v ní tak málo papírů na psaní, už ji mám skoro celou vypsanou:)


Ve swapu jsem našla také velké množství nálepek. Nejvíce se mi líbí ty s přírodními motivy, s ježečky, ptáčky a také třeba s domečky nebo lesní zvěří. Ty jsou opravdu úžasné!
Jako bonus jsem v balíčku našla i čajíky a nějaké dobroty. Tímto Bohunce moc děkuji za skvělou tečku na závěr:)
Celý tento swap byl úžasným zážitkem a Bohunce se opravdu moc povedl. Nechyběly barvičky, rozmanitost i roztomilost. Za mě rozhodně 10 z 10 bodů a ještě k tomu jedno velké poděkování za úžasný a milý dopis. Ten mě potěšil snad ze všeho nejvíc a jsem ráda, že jsem se o Bohunce dozvěděla tolik zajímavých věcí a těším se do budoucna, zda nás opět potká společný swap. Opravdu moc děkuji!:)
Jak se vám líbí tento swap? Co byste do dopisovacího swapu přibalili vy?

Dopisovatelka


15 komentářů:

  1. Ten swap od Bohunky je nádherný, pohledy s květinovými vílami jsou opravdu úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto mi dělá problém ty pohledy potom poslat:D

      Vymazat
  2. Krásný swap. Ty pohledy jsou kouzelné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky se mi líbí:) Asi pohledy začnu sbírat:)

      Vymazat
  3. Osobne by mi takýto SWAP nebol veľmi prospešný, no ak ešte stále posielate listy a pohľadnice (čo je úžasné), tak je to niečo nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se moc líbí ty samolepky s ptáčky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nejvíc samolepky s domečky:) Je mi i líto je někam lepit:D

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Opravdu?:D Tak to děkuji a těší mě to:)

      Vymazat
  6. Teda, tomu říkám opravdu nádherný swap! Přesně takový by se mi taky líbil, protože na tyhle papírnické blbůstky jsem jak ujetá :D. Jinak nejvíc se mi asi líbí ty úžasné samolepky s ptáčkama a kytičkama, to je opravdu nádhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já papírnické věci taky můžu, nikdy jich nemám dost:))

      Vymazat
  7. Musím říct, že tento swap je naprosto úžasný, z takového balíčku bych skákala radostí také :)

    OdpovědětVymazat