čtvrtek 5. května 2016

Rychlý kosmetický swap

Po chvilce váhání jsem se přihlásila na další swap. Asi se mi to stává posedlostí!:) Tento swap se jmenoval Rychlý kosmetický a v popisu bylo: Ahoj, jsou některé věci, které hledám a také se nechám i překvapit. Kosmetika=dekorativka i věci do vany. Více si napíšeme ve zprávách. Zatím mi jen napište, jakou barvu máte rády a co používáte jako dekorativku. 
 Tento swap vyhlásila KřehkáFigurka. Ke swapu si mě tedy vybrala a byla opravdu neuvěřitelně rychlá. Swap poslala tuším hned druhý den a další den už jsem jej měla doma. Protože mi poslala svůj seznam přání a já jí chtěla některé z nich splnit, tak jsem posílala později - čekala jsem až mi přijde objednané přání:)

Nakonec jsem Šárce poslala stejně velký balíček jako ona mě. V balíčku ode mě byla sůl do koupele, tyčinka do vany, jahodová koule do vany, sprchový gel, který mi opravdu hodně voní, k tomu pár vzorečků šampónů, kokosové kafčo na ochutnání a taky to co si přála - Camouflage krém. Ještě jsem přidala pytlík bylinek z naší zahrádky, a to ať už do koupele nebo do čaje. Doufám, že jsem tímto swapem Šárku potěšila:)
 Já jsem si rozbalila tento balíček. Hodně mě pobavila krabice s nápisem křehké. To bylo opravdu úžasně sladěné s přezdívkou Křehká Figurka:)
 V balíčku pak na mě vykoukly tyto balíčky a pohled na kterém byl napsaný vzkaz pro mě. 
 Ve swapu byl LUSH bombička do vany. To byla nádherná vůně. Vlastně celý swap voněl naprosto božsky! Těším se až tuto koupací pomůcku vyzkouším.
 Další věcí byly tyto lesky na rty. Jsou úžasně malé, roztomilé a hned jsem je začala používat. Děkuji a opravdu se mi tento miniset hodně líbí. Já mám takovéto roztomilosti opravdu ráda.
 Další věcí, kterou jsem si rozbalila byla sůl do koupele s názvem Chvilka pohody. Na tu už se opravdu těším. Vidím to teď na velmi častou vanu a pohodou v ní:) 
 Další roztomilostí byl tento sprchový gel s kuřátkem. Ještě jsem jej nezkoušela, ale opravdu mě pobavil:)
 A velkým a příjemným překvapením byla knížka. Já bych brala úplně v každém swapu knihu. Takže Šári, to opravdu moc děkuji!:)
 Tady je celý swap pohromadě. Byl opravdu rychlý a příjemný. Šárka mi poslala od každého něco a hlavně věci do vany, které ocením vždy. Potěšila mě knížkou, kterou jsem opravdu nečekala. Dávám tedy 9 z 10 bodů a jsem spokojená i potěšená, škoda jen, že ve swapu nebyla třeba  řasenka - ta mi zrovna došla:D Třeba se zase sejdeme u dalšího swapu! Až budou fotky toho, co jsem posílala já, tak určitě ihned přiložím:) 
Jak se vám líbí tento rychlý swap? Co byste z kosmetiky chtěli dostat vy?

Dnes za slečnu

12 komentářů:

  1. Jej, dobry napad! Balicek je super az na knizku👎

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se balíček líbí celý:) Proč až na knížku?:)

      Vymazat
  2. Swap je malý a roztomilý. Mňa by naozaj veľmi potešili tie lesky. Zbožňujem lesky od essence najmä tie trblietavé. Inak neviem ci poznáš knihibzenik ale ak nie, určite odporúčam pozrieť stránku :) Ono ide o to ze si knižku prečítaš potom ju dáš na nejaké miesto a niekto iní ju nájde. Veľmi zaujímavý spôsob do ktorého som sa ale ešte nezapojila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám moc ráda roztomilé věci:) Ty lesky jsou úžasné, nejhorší je, že jsem si nemohla vybrat, tak používám všechny tři najednou, každou chvilku si mažu pusu jiným:) Na tu stránku mrknu, já mám ale problém dávat knihy pryč, já si je chci všechny nechat:D

      Vymazat
  3. Uuuu tak čtu, že se ti to líbí. :3 Já to ani nečekala. :D Trochu jsem si říkala, jestli jsem to tak rychle neodflákla. Ale balíček se mi líbil, tak jsem doufala. Jenom, jak jsem psala, ta LUSH není bombička - je to pěna. Nehází se to do vany celé, stačí uždíbnout kousek. :)
    Kdybych věděla to s tou řasenkou, tak ji tam máš :D. PS. Taky mi zrovna došla :D
    Přeji příjemnou koupel, já si tu svou užiju až o víkendu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano líbí:) Někdy jsou spontánní a rychlé akce ty nej:) Jojo Lush jen kousek:) To si pamatuji, ale tak to voní! Dala bych to tam celé! Co by se stalo? Vypěnilo by to i mě z vany?:D No jo, řasenky jsou mor - pořád nemůžu najít nějakou pořádnou, kvalitní vyhovující mě:)

      Vymazat
  4. Holky vy mi dáváte :-D ...asi vyhlásím nějáký koupelový swap ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, myslím, že je to skvělý nápad Dani!:)

      Vymazat
  5. Krásný swap. Když tady čtu pořad o swapech, mám chuť taky na nějaký :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám v kosmetice tři stálice - krém na ruce, sprcháč a pomádu na rty. I když zrovna teď bych asi nejvíc chtěla nějaký kondicionér na vlasy.
    A jinak se vám swap s Figurkou povedl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou super stálice:) Já mám teda řasenku, něco na rty a nějakou vůni. Na těch dost ujíždím:) Ano, swap byl super - a teď už pracuji na swapíku s Tebou:)

      Vymazat