úterý 17. května 2016

Proustův dotazník

Byla jsem nominována od milé Danielky:) Tímto jí moc děkuji, protože dotazníky, ty já mám opravdu ráda. Celý Proustův dotazník má mnohem více otázek než uvidíte zde, tady je takový základní výběr, který by měl o člověku říct něco víc.
Klidně si dotazník vyzkoušejte taky a budete překvapeni. Hlavně proto, že otázky jsou sestaveny tak, aby vám pomohly vyzvednout vaše životní priority a možná tak pochopit sám sebe a to, co opravdu chcete. Tak tedy směle do toho!:)

1. Tvá nejvýraznější vlastnost?
Umíněnost. Co si umíním, tak musím mít. A dokud to nemám, tak za tím jdu. Že by tedy ctižádost?

2. Čeho si nejvíce ceníš u mužů?
Romantické povahy se srdcem dobrodruha

3. Čeho si nejvíce ceníš u žen?
Přirozenosti

4. Čeho si nejvíce ceníš u přátel?
Schopnosti naslouchat

5. Jaký je tvůj zásadní nedostatek?
Nedostatek času na všechny aktivity, které bych ráda dělala

6. Jaké je tvé nejoblíbenější zaměstnání?
Spisovatel

7. Jaká je tvá představa největšího štěstí?
Najít smysl života a jeho naplnění.

8. Co by pro tebe bylo největší neštěstí?
Kdyby lidé, včetně mě, přestali mít přání, touhy a sny

9. Jaká je tvá představa největšího utrpení?
Když nemůžu změnit něco, co zásadně ovlivňuje můj život, nebo život mých blízkých a milovaných

10. Čím bys ráda byla?
Doktorkou, která bude opravovat lidské duše bez medicíny i psychologie.

11. V jaké zemi bys chtěla žít?
Tady v té, v které žiju. Myslím, že slunce je všude stejně zářivé, tráva stejně zelená a voňavá a mraky stejně modré.

12. Oblíbená barva?
Zelená

13. Oblíbená květina?
Modrá růže

14. Oblíbené zvíře?
Kromě Kiwouša a mého muže - Divočák (mé šamanské a miláčkové zvířeno)

15. Kdo jsou tví oblíbení prozaici?
Hans Christian Andersen a Karel Jaromír Erben

16. Kdo jsou tví oblíbení básníci?
Edgar Alan Poe a Jaroslav Seifert

17. Kdo jsou tví oblíbení skladatelé?
Wolfgang Amadeus Mozart a Johann Sebastian Bach

18. Kdo jsou tví oblíbení malíři?
Henry Fuseli (obraz Noční můra) a Franz Xaver Winterhalter (obrazy Alžběty)

19. Jaký je tvůj oblíbený fiktivní hrdina?
Kráska z pohádky Kráska a zvíře. Hlavně, protože se uměla dívat srdcem

20. Jaký je tvůj oblíbený skutečný hrdina?.
Každý člověk, který ve svém životě zabojoval, ať už o lásku, o štěstí,  o zdraví, o rodinu nebo o život

21. Jaký je tvůj oblíbený historický hrdina?.
Rozhodně Vlad III. Dracula

22.Kterými historickými postavami nejvíce pohrdáš?
Těmi, kteří upalovali čarodějnice (z osobních důvodů:))

23. Co se ti nejvíc nelíbí?
Lež a její ultra krátké nohy

24. Jak bys chtěla zemřít?
Vypůjčím si známý citát nebo takovou mini básničku od G. Apollinaire
"Pojďte až na kraj."
"Nemůžeme. Máme strach."
"Pojďte až na kraj."
"Nemůžeme. Spadneme."
"Pojďte až na kraj."
A oni šli.
A on je strčil.
A oni letěli....

25. Jaký přirozený dar bys chtěla mít?
Umět ovládat svůj vztek a hněv

26. K jaké chybě jsi nejvíce shovívavá?
K závislostem a sedmi lidským hříchům

27. V jakém stavu mysli se nacházíš?
Ve stavu neustálého přemýšlení

28. Jaké je tvé motto?
"Můj život se neměří počtem výdechů a nádechů, ale chvílemi, které mi vzaly dech."

A taky sladké a milované motto od Dalajlámy - "Nikdy nedovol nikomu, aby ničil tvůj vnitřní mír...."
Další milou osůbkou, kterou nominuji je Lucinka! Lucí, zhostíš se výzvy?:D

Jak se vám tento dotazník líbí? Klidně si jej taky vyplňte a odkaz mi vložte do komentáře. Budu moc ráda!

Opět o kousek víc odhalená







9 komentářů:

  1. Děkuji za přijetí výzvy...že jsem směla nahlédnout ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tvou nominaci, je zajímavé vzájemně se podívat na další informace o tom druhém:)

      Vymazat
  2. Jé Míšenko moje! Moc ráda přijímám :)
    Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucíšku, už jsem četla:) Krásné a děkuji, že si výzvu přijala:)

      Vymazat
  3. Na to tvé motto znám jeden podobný citát, co mám moc ráda:

    Neměř život, co dnů a nocí měl,
    spíš jako knihu – obsah v každé větě.
    Čím víc jsi prožil, cítil, přemýšlel,
    tím delší osud měls na tomto světě.
    *Victor Blüthgen*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi moc líbí, opíšu si to do diáře:) Děkuji za krásnou myšlenku:)

      Vymazat
  4. Moc pěkný dotazník :) Na tvůj blog jsem zavítala po delší době musím říct, že samé zajímavé články :) Super :)

    OdpovědětVymazat