neděle 8. května 2016

Překvapivý swap 4 živlů


Swap čtyř živlů vystavila milovaná a úžasná Danfinka. Jejím swapům prostě nejde odolat! Kdybych mohla, tak bych jí klikala úplně na každý swap! V popisu bylo - Swap se čtyřmi věcmi. Každá věc by měla symbolizovat jeden ze živlů. Oheň, voda, zem a vzduch. Uvítám lidi nápadité, s fantazií. Věci mohu být i DIY.
Já jsem chvilku přemýšlela a pak jsem do dumání nad živly zapojila i svého muže. Měli jsme kupodivu opravdu spoustu nápadů. Potom jsme ale vymysleli to, co jsme ještě nikdy nedělali a chtěli to zkusit vyrobit. A protože jsme se s Dani rozhodli dodržet rozpočet i počet věcí podle živlů (což se nám stejně zase moc nepovedlo a vždy si pošleme něco navíc:)) Já posílala třeba úžasnému synovi Danfinky Jiříkovi fidorkovou věž:)
Danielka si od nás rozbalila toto: K živlu oheň jsem jí vybrala svíčku, líbila se mi svou velikostí i vůní a hlavně jí pak zbude krásný velký pohár. K živlu voda jsem jí umíchala sůl do koupele, a to s příchutí rumu. Přišlo mi, že by jej Dani mohla mít ráda:) K vodě jsem pak přidala ještě tyrkysový náhrdelník. K živlu země jsem vymyslela zenovou zahrádku. Můj muž sehnal krabici, kterou ještě seřízl a připravil. Pak mi přes noc, když jsem spala vyrobil malé roztomilé hrábě. Já pak hledala venku kameny a přidala mušle od moře.
K živlu vzduch jsem se jednoznačně rozhodla pro zvonkohru. Zvonkohry jsou má srdeční záležitost a navíc podle šamanského učení fungují jako komunikační prostředek s jinými světy a mnohdy i se záhrobím. A protože jsem chtěla zvonkohru opravdu nabitou pozitivní energií, tak jsme ji s mužem vyrobili. A stačila nám k tomu jedna velká bambusová tyč, půl kokosového ořechu, velký vlašských ořech a šňůrka. Jak se nám povedla?
Od Danfinky jsem vzápětí dostala také velký a těžký balík a našla jsem v něm krásné přírodní taštičky s popisem živlů. Hned jsem se dala do rozbalování.
Od prvního okamžiku jsem měla úsměv na rtech, protože mě pobavilo, že jsem měla pocit, že opravdu jedeme na stejné vlně - a opravdu to tak bylo a je!:)
Pro mého muže poslala Dani relaxační koupelovou sůl s příchutí Rumu. To jsem se smála opravdu nahlas. Takže jsme se krásně navzájem obdarovali něčím, kde je rum:D
Živel voda ztvárnila Dani příjemnou kosmetikou s mořskými minerály. Zatím si jej šetřím pro zvláštní příležitost - doufám, že použiju co nejdřív, třeba hned dnes:) A byla přibalena i mušlička. Opět jsme se sešly:)
Živel země mě překvapil domácími zavařenými borůvkami. Borůvky milujeme a opravdu, jak psala Dani, je tady nemáme. Takže jsme nadšení. Navíc krásně zabalené a všechny taštičky úžasně dozdobené. A kamínek mě taky potěšil - kameny já můžu!:)
Pod živlem vzduch jsem našla zvonkohru! Ano zvonkohru! Opět jsem se smála:) Zpracování této zvonkohry je něco úžasného. Tak originální a osobitou zvonkohru jsem nikdy neviděla a jsem pyšná na to, že ji mám zrovna já. Už ji mám pověšenou! A modré peříčka byly třešničkou na dortu. Dani, ty víš, že miluji pírka?
Moc děkuji i Jiříkovi, že se také účastnil výroby zvonkohry a krásně mi tak do ní vložil i kousek sebe. Jsem nadšená!
A v poslední živlu oheň jsem pak našla nejen sirky, svíčky s vůní kávy - mňam!, ale taky krásné svícínky. Ty korálkové květiny na ozdobu jsou nádherné. Kdybych měla tenčí ruku nosila bych je jako náramky:) 

A takhle vypadá celý swap, který mě Dani naprosto ohromila, potěšila, překvapila a znovu mi potvrdila, že je nádherná Duše, která mě inspiruje, motivuje a taky je mou spřízněnou. Dávám 10 z 10 bodů a k tomu přidávám jedno velké obejmutí a zmáčknutí! Daní, děkuji a jsem za Tebe opravdu ráda - má krásná čarodějko!:)
Jak se vám líbí tento živlový/živelný swap? Co byste k živlům přiřadili vy?

Nadšená


10 komentářů:

  1. Naozaj krásny swap a je zaujímavé, že ste sa v toľkých veciach zhodli. osobne nemám rada kávu a ani jej vôňu no som rada, že ťa tento kúsok potešil. Najzaujímavejšia bola ale asi domáca zvonkohra. Osobne mám zvonkohier naozaj veľa, no nejakú drevenú s Budhou alebo nejakú dračiu by som určite privítala :) tu drevenú, ktorú si posielala sa mi veľmi páči a podobnú sme mali aj my (len troska väčšiu) ale žiaľbohu sa nám po 3rokoch rozpadla, lebo bolo zle počasie a nejak nevydržala.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:) Taky se mi swap moc líbil a téma bylo velmi zajímavé:) Musela jsem hodně přemýšlet nad jeho ztvárněním a stejné věci, které jsme si poslaly mě opravdu potěšily:)

      Vymazat
  2. Teda holky, to se vám povedlo. Je vidět, že jedete na stejné vlně. Čtyři živly je výborný nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. úžasný nápad :) měla jsem pár swapů se svou kamarádkou, ale nikdy jsme tak zajímavé téma neměly. Moc hezký nápad a krásné dárečky jste si vzájemně daly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, myslím, že se nám to povedlo:)

      Vymazat
  4. Nejen že je to opravdu originální swap, ale je plný pozitivní energie a originality. Líbí se mi, jak jste jely na stejné vlně :)
    Vážně za tento swap tleskám! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:) taky se mi líbí spříznění, to se pak ty swapy dělají sami:)

      Vymazat
  5. Už se moc těším na náš další společný swap ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, už na něm pomalu, ale jistě pracuji:)

      Vymazat