středa 25. května 2016

Nákupy - aneb plňte si svá přání!

Narozeniny sice ještě nemám, i když jsou už za rohem, ale přesto jsem si už udělala pár věcmi radost. Spíše šlo o praktické věci, které jsem už opravdu nutně potřebovala. Každá správná žena vždycky najde důvod, jak namotivovat svého muže, aby jí pořídil nové boty a oblečení, ne?:D

V první řadě jsem si koupila balerínky. Chtěla jsem černé, aby se mi hodily ke všemu. Stály kolem stovky a jsou extra pohodlné. A díky dírkám se dají nosit i bez ponožek a noha se v nich vůbec nepotí. 
Další botky jsem dostala od babičky. Podobné gladiátorky jsem sháněla už minulý rok. Tyto jsou opět příjemné na noze, akorát jsou mi o trošku větší. Že bych si do nich dala ponožky?:D:D:D
A protože balerínek není nikdy dost, ještě jsem od muže dostala jedny hnědé. Ty jsou spíše do města a na parádu. Ještě k nim sháním kabelku:)
Tyhle traktory pod kotníky mi zase dala babička. Jsou opravdu super. Pohodlné a skvěle padnoucí na nohu. Vypadají jako z jiné doby a dají se skvěle kombinovat. Za mě jednička:)
Na blogu u milé Anet, TADY, jsem vyhrála tuto úžasnou láhev na pití. Míchám si do ní koktejly, smoothie a taky vodu s ovocem. Ještě jednou děkuji!:)
Splnila jsem si další sen a koupila si flétnu. Od té chvilky co ji mám, tak jsem na ni hrála jen jednou. Jsem spokojená, že je zelená a že je moje a víc už nepotřebuju:) Buď po státnicích nebo v důchodě se na flétnu opravdu naučím hrát. Slibuju!:D
Od milovaných rodičů jsem předběžně k narozeninám dostala něco na sebe. S mamčou jsme vybíraly jarní bundičku a nebylo to nic lehkého! Ale myslím, že výběr se nám skvěle povedl. Bundička je šik, sportovní, pohodlná, ale může být i elegantní:)
A jako bonus mi mamča pořídila ještě vestu. Jsem nadšená z barvy, konečně trošku svítím:) A navíc se dá vesta kombinovat i s černou bundou. Je lehounká, pohodlná a moc příjemná na nošení.
Taky tady nesmí chybět naše nová sada hrnečků, které půjdou na pec, až ji budeme v domku na zahradě mít!:) Tyto hrnky jsem dostala od jedné milé paní z Blanska a dala mi je zadarmo. Hrnky jsou keramické, malované a mám z nich opravdu radost!
Co nového jste si za poslední dobu koupili vy? Čím vám okolí nejvíc udělá radost?

Spokojená

P.S. A nakonec přikládám věci, které sháním aktuálně a moc by se mi líbily - říkám jim Přivítej léto!





7 komentářů:

  1. Líbí se mi černé balerínky a sandálky.A hrnečky jsou roztomilé.
    Co jsem si naposledy koupila já, marně přemýšlím (když tedy nepočítám nějaké ty čaje v Polsku ;-)) - mám pocit, že chodím jen do práce a zpátky domů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty botky jsou hlavně hrozně pohodlné:)Hrnečky si zatím šetřím a ještě jsme z nich ani nepili:) Jejda, tak si udělej nějakou radost a běž si něco koupit, jak půjdeš třeba z práce domů:D

      Vymazat
    2. Tak zrovna dneska se mi povedlo jít domů brzo, tak jsem cestou vyzvedla manžela a šli jsme do kavárny na palačinku a k ní jsme si rozmařile dalí jahodové daiquiri (měla jsem to poprvé v životě, já na alkokoktejly jinak moc nejsem ;-). Bylo to moc příjemné vybočení z normálního běhu dnů - takové skoro rande :-). Takže sice nemám nic hmotného, ale fajn to bylo

      Vymazat
  2. Ty hrnečky jsou krásné :) Kdysi jsem sbírala maličké hrnečky, takové miniaturky ale postupně nebyly kam dávat a musela jsem se jich vzdát :( Děkuji za zmínku a jsem ráda, že slouží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já děkuji:) já bych taky chtěla sbírat hrnečky, ale opravdu je problém s tím místem:)

      Vymazat
  3. Hrnky jsou skvělý! Já zase teď vymetla sekáč.brzy napíšu post! :3

    OdpovědětVymazat