úterý 3. května 2016

Kulatý swap

Kulatý swap jsem tentokrát opět vymyslela já. Myslela jsem si, jak to bude lehké, protože všude kolem sebe máme spoustu věcí, ale najít potom věci, které by měly hlavu a patu, tak to byl docela oříšek. Podívejte se však, jak jsme se toho chopily a zvládly to!

Kulatý swap zněl takto: Obrousíme hrany? Co takhle swap ve kterém budou jen samé kulaté věci? Hlavní požadavek je bez hran, bez rohů a jednoduše dokulata! Dokážete sehnat například knihu bez hran, kulatou kosmetiku nebo další kulaté věci? Fantazie se meze nekladou a originalita se opravdu cení!:) Přihlásila se mi Idliketokiss. Nejdřív jsme si s Barčou chvilku příjemně popsaly a pak už se vrhly na balíčkování.
Já jsem ve swapu posílala Barči kulaté ozdoby se symboly srdíček, kulatou odrazku s citátem, kulatou voňavou svíčku, smajlíky jako gumy, kvetoucí čaje, horké ovoce i pečený čaj. Přibalila jsem taky domácí marmeládu a ovocný mošt (ten mě opravdu zklamal, protože mi jej prodali prošlý a já si toho nevšimla, pak mi to psala až Barča a já jej šla alespoň reklamovat, ale to byla teda "ochota") Pak jsem Barči přibalila skoro kulaté zápisníčky s kočkami a do kulaté ruličky jsem jí zabalila i kočičí ponožky. S pohankovými kuličkami jsem sáhla vedle, ale aspoň měl přítel Barči radost. No a ústředním dárkem byl polštář, který jsem ušila a Barči na něj nakreslila Malého prince. K tomu jsem pak posléze dokoupila ještě malou raketku - propisku.

 Od Barči mi přišel balíček v nádherném balícím papíře. A to jak zvenčí - ten hračkový papír nahoře, tak balíčky uvnitř - tématický s kulatými a barevnými bublinami. A co v balíčku bylo? Kulatá červená svíčka, svíčky se hodí vždy.
 Jahůdková taška, ta sice není kulatá, ale obroušené hrany určitě má. Navíc do kabelky se vždy skládací taška hodí.
 Mini lepící páska je opravdu roztomilá a potěšila mě, takových pásek bych brala i víc:)
 Vosk je taky super, jen jej zatím nemám do čeho dávat. Přes obal moc nevoní, tak až jej vybalím, tak teprve jeho vůni pořádně očuchám:)
 Zato tahle koule do koupele je něco úžasného! V životě jsem neměla nic, co by vonělo víc. Touto vůní voněl celý balíček a je opravdu nádherná! Cítíte to?:)
 Kvetoucí čaje jsme si poslaly navzájem, tak se určitě těším, jak jej vyzkouším.
 Gumičky mě pobavily a jejich barevnost potěšila. Sice nosím převážně rozpuštěné vlasy, ale při sportu nebo při práci na zahradě je určitě využiju.
 Umývací houbu budu muset věnovat svému muži nebo jeho synovi, protože já si zrovna nedávno koupila novou, takže zatím používám tu. Možná si tuto odložím na později.
 Propiska je opravdu roztomilá, jak psala Barča. Píše tence, ale chvilkami vynechává. Možná ji ještě pořádně rozepíšu.
 Krásným překvapením byla tato Minizahrádka. Ta mě opravdu potěšila. Bazalka je jediná bylinka, kterou jsem si nezasadila - Baru, jako bys to věděla!
 Kulaté odličovací tamponky teda vůbec nepoužívám, ale muž mi říkal, že bych měla. Já se odličuji vlhčenými ubrousky, ale možná to zkusím spíš tímto. Ale stejně se líčím tak málo, že mi tohle balení vydrží třeba rok:D
 Jojo bonbony potěšily hlavně mého muže, na mě jsou opravdu hodně sladké. Ale nebojím se, že by se u nás jakákoliv dobrota nesnědla.
 V obálce jsem pak našla přiložené i tyto čajíky - moc ráda vyzkouším, i když nejsou kulaté:D
 Tady je ukázka celého swapu. Jsem velmi ráda i za milý dopis. Už jsem vám říkala, že dopis je jedna z věcí, která mě na swapu vždy těší skoro nejvíc? Vždycky si dopis nechávám až na konec!:) Děkuji za tento swap a dávám za něj Barči 9 z 10 bodů. Některé věci nebyly kulaté, ale ani tak to vůbec nevadí, protože jiné věci mě zase hodně potěšily a udělaly mi radost. Těším se na náš další swap, který už se blíží!:)
Jak se vám líbí tento náš kulatý swap? A co kulatého byste přibalili vy?

Nejkulaťoulinkatější

10 komentářů:

  1. Dostala si naozaj úžasné vecičky a ten vankúš je fakt bomba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už sa neviem dočkať na náš spoločný swap

      Vymazat
    2. Děkuji, taky se mi líbí:) No já už pomalu střádám a chystám, taky se těším:)

      Vymazat
    3. Zatiaľ by si mi mohla napísať niečo viac o sebe a samozrejme sa dohodnúť na nejakom rozpočte, aby som mohla začať aj ja nakupovať :)

      Vymazat
  2. Moc hezké věci jste si poslaly. Bazalka je super bylinka, klíčí hrozně rychle a rychle roste. Bohužel venku mi ji vždy něco okouše :-D...asi chutná slimákům nebo nějákým hmyzákům stejně jako mně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem spokojená, i když jsem měla mnohem víc kulatou představu:) Bazalku miluji a mohla bych ji dávat do všeho. Já mám pořád problém s jejím pěstováním, za oknem mi snad nikdy nevzejde, asi mě nemá moc ráda:)

      Vymazat
  3. Tvoje swapy mě opravdu moc baví. Já se snad taky zapojím :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. No tak se klidně zapoj:)

      Vymazat
  4. Koukám, že ses do swapování obula :-). S Bárou už jsem taky swapovala (a ne jednou) a dělá moc hezké swapy. A ten polštář od tebe je moc hezký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, nějak mě to chytlo, je to jako mít Vánoce několikrát do měsíce:) Ale budu to muset už trošku krotit, peněženka vzlyká a zeje prázdnotou:D Jojo Barča je super, teď nás čeká jedlý swap, tak jsem zvědavá:) Jsem ráda, že se polštář líbí:)

      Vymazat