středa 4. května 2016

Knihy, za které jsem utratila minimum

Je pravda, že knižní příspěvek nebyl hodně dlouho, ale nebojte, neznamená to, že bych nečetla a knížky nekupovala - spíš naopak! Tak konečně vám ukážu, které knížky mě oslovily a zaujaly. Na závěr vám také řeknu kolik mě dohromady stály:)

První knížkou je kniha Příběhy od Pavoučího kamene. Je to úžasná knížka o příhodách v lese, samozřejmě je to pohádková knížka, ale já mám na ni z dětství krásné vzpomínky. Hodněkrát jsem se tak toulala ve své hlavě v lesích, a pak vlastně i doopravdy. Nejdřív se mi o ní zdál sen a pak na mě vykoukla z mé dětské knihovny! Cena samozřejmě nula:)
 Od té doby, co mám zahradu, ale možná už i chvilku předtím jsem ten svět okolo začala nějak víc pozorovat a poznávat. A protože okřídlení ptáci mě bavily vždy, tak jsem od muže dostala tuto knížku. Je úžasná, podrobná a hlavně mini - takových knih chci víc! Cena byla taky super, koupili jsme ji v akci za 50 Kč.
 Tato kniha mě opravdu pobavila. Myslela jsem si, že bude jen módě a oblékání, což zrovna není můj největší koníček, ale kniha je úžasným příběhem s velkou dávkou humoru, osobních prožitků a také dobře míněných rad. Za mě tedy ano prosím! Cena je opět nula, paní z inzerátu se jí chtěla zbavit. No věřili byste tomu?
 Má milovaná a oblíbená. Tu jsem prostě musela mít. Samozřejmě mám Jámu a kyvadlo přečtené popředu i pozpátku, ale měla jsem ji vždy půjčenou od babičky. Konečně jsem si koupila svou vlastní a ještě s portrétem Edgara. Udělala mi neuvěřitelnou radost a měli ji v Levných knihách ve výprodeji za 19 Kč. Opravdu jsem ji tam nemohla nechat.
 Další knihou, po které jsem toužila již delší dobu je jakákoliv kniha od Markýze de Sade. Samozřejmě se těším na historii, peprný sex a nechutné i úchylné zážitky, alespoň tak nějak to stojí v anotaci:) Knihu jsem opět dostala zdarma - další paní na inzerát ji vyřadila z knihovny.
 Snáře a všechny knihy o snech odjakživa miluju. Tahle kniha je naprosto ojedinělá a mě absolutně vyhovuje. Nevykládá totiž sny jen podle symbolů, ale podle Freuda a psychologie. Dozvíte se zde opravdu všechno a ještě něco navíc. A cena knihy? Bylo to 5 Kč v antikvariátu.
 Kdybych viděla někde v obchodě tuto knihu, tak bych po ní asi nesáhla, ale přesto si ke mě našla sama cestu. Opět jsem ji vyzvedla z inzerátu za 0 Kč. Kniha úžasně popisuje cestovatelské zážitky, dává rady a tipy, jak cestovat, čemu se vyhnout a co dělat i nedělat. Takové knihy zajímavých a zábavných rad můžu:)
 Knihu s názvem Příběh lásky století jsem objevila také v Levných knihách. Stála mě 19 Kč a nejdřív jsme váhala, jestli ji koupit nebo ne. Jedná se o příběh lásky psaný poezií. (Takže vlastně něco jako moje kniha) No ale tahle byla doporučována feministkami, proto jsem ji několikrát vrátila do regálu. Pak jsem si ji koupila a nelituji. Příběh je zajímavý, chvilkami bolavý, ale přesto ze života.
 Horoskopy samozřejmě miluju. Tyto se navíc týkají zdraví a všechno, co jsem si zde přečetla musím jen potvrdit. Knihu jsem koupila v antikvariátu za 5 Kč. Jsem nadšená!
 Kniha Věnováno Ráchel mě zaujala na první pohled. Zajímavá fotka, zajímavý popis, lákavá anotace o šílenství, o lásce i o vášni. Rozhodně jsem sáhla správně. Knihu jsem koupila v Levných knihách a stála mě 20 Kč, byla totiž poslední.
 Tuto knihu jsem dostala jako dárek od babičky - děkuji babí! Takže cena 0 Kč, ale hlavně mě hodně potěšila. Od kurzu kreslení s mamčou beru do ruky tužku i pastelky často a jsem za to moc ráda. Kniha je skvělým průvodcem a stínování se vám zdá hned snadnější:)
 Kniha Masky osudu mě zaujala tím, že se jedná o portugalské povídky. Už jsem jich pár z knihy přečetla a musím říct, že je absolutně nechápu. Povídky nemají hlavu ani patu, spíš mi to přijde jako nesouvislá slova hozená na papír. Za mě tedy body dolů, každopádně obálka je zajímavá. Cena knihy byla 20 Kč v Levných knihách.
 Na první pohled mě zaujala i kniha Aura, záhad zbavená. Druhý pohled se mi už moc nezamlouval, a tak tuto knihu buď daruji nebo si ji nechá muž. Kniha je opravdu hodně technická, obsahuje množství vzorečků, jak auru vypočítat a to mi má umělecká hlava opravdu nebere!:D Cena je 5 Kč z antikvariátu.
 Absolutně nadšená jsem z knihy Atlas hub. Koupila jsem jej v antikvariátu za 30 Kč. Atlas je krásně malý, přehledný a obsahuje naprosto všechno, co potřebuji vědět. Hurá, teď už svou rodinku houbami neotrávím! Možná:D
 Kniha Zpovědi lehkovážného šlechtice vypráví o zajímavých choutkám i zážitcích jednoho mladého muže. Kniha se dobře čte, člověk se u ní pobaví a příjemně si odpočine. Protože je kniha zespodu natrhnutá, což mi vůbec nevadí, tak mě vyšla v Levných knihách na 5 Kč.
 Tato kniha o lákavém bodu G na mě vykoukla v antikvariátu. Stála 5 Kč a za tu cenu jsem ji tam nemohla nechat. Jen jsem do ní zatím nakoukla a zatím to čtení nechám na dlouhé zimní večery!:)
 A poslední úžasnou knihou je Enigma - Tajemství nadpřirozených sil. Touto knihou mě překvapila úžasná Veverka, nebo-li Stáňa, se kterou máme za sebou minimalistický swap. Stáňa chtěla knihou dorovnat náš rozdílný rozpočet, i když jsem jí říkala, že to určitě nemusí, ale místo toho odrovnala mě - kniha je úžasná! Mám ji už přečtenu a dozvěděla jsem se spoustu nových věcí - můj mozek je asi jako houba!:D Pořád do sebe potřebuje něco nového nasakovat. Milá Veverko opravdu moc ti děkuji! 
Tak tohle jsou mé nové knihy za poslední dobu. Mám na knihách opravdovou závislost a asi je to tímhle dlouhým seznamem i vidět. Cena všech knih je 183 korun. Což si myslím, že je naprosto super. Z toho plyne, že výplatu za knihy neutratím. Ale za swapy můžu, ne?:D

Která kniha by zaujala vás a líbila by se vám? Máte některou z těchto doma?

Knihy mazlící



8 komentářů:

  1. Mi, mohla bych moc, moc poprosit, kdyby ses té Aury opravdu chtěla zbavit, tak jsem tady. Já o ni přišla... pujčila a už se mi nevrátila. Pro mně je dokonalá, právě, že je technická. dĚKUJI
    Naopak třeba Horoskopy zdraví jsem už dávno poslala dál já. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Dani, zrovna na Tebe jsem s tou aurou myslela - to už není možné!:) Vím tvou zálibu v kombinaci tajemného a technického, přibaluji:))

      Vymazat
  2. Michelle, jsem ráda, že jsem tě knížkou potěšila a že se ti líbila. U nás ležela nevyužitá, takhle udělala radost dvakrát - jak tobě, tak i mně (že z ní máš radost ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu super, už ji má na stole i muž a chystá se číst:) Takové knížky opravdu můžu:)

      Vymazat
  3. Ta veľká kniha tienovania musí byť super

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knihy za krásné peníze. Já dnes byla v Levných knihách a....nic :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Super knihy! :) A ještě takhle všechny skoro zadarmo! :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat