pátek 27. května 2016

Jídelní swap hravě a zdravě

Tento swap jsem vymyslela já a velmi jsem se na něj těšila. V popisu bylo Zdravý a hravý swapCo takhle zkusit něco nového a vyměnit si své nejoblíbenější zdravé dobroty, přírodní kosmetiku nebo třeba zdravé čaje? Můžete upéct zajímavé sušenky, smíchat chutné mussli nebo třeba dodat suroviny na vámi ověřený recept. Návštěva zdravé výživy, veganské a vegetariánské recepty, bylinky, knihy se zdravou tématikou, domácí výroba, originální a nové produkty a hlavně nápaditost se cení!
 Na tento swap se mi přihlásila Barča, pod přezdívkou Idliketokiss. S Barčou už jsme měly za sebou kulatý swap, a tak jsem se těšila čím vším se překvapíme. Já jsem Barči vybrala pár dobrot, které jsou naše stálice a opravdu je milujeme a pár novinek, které jsem nezkoušela ani já. Tady přikládám fotku.
A teď ke swapu, který mi poslala Barča. V první řadě mě hodně potěšil, protože jsem zrovna v období kdy přišel, skončila v nemocnici na kapačkách s intoxikací. Snědla jsem mořské plody, které asi nebyly úplně fajn, a tak jsem za všechno zdravé, dietní a lehké pro mé bříško, byla vděčná!
 Ve swapu byla přírodní rýže. Tuto ještě nemám vyzkoušenou a rýži miluju, tak se opravdu těším!
 Z mini džusíku jsem nadšená. Do kabelky jako svačinka úplně ideální.
 Další položkou ve swapu bylo mýdlo, které krásně voní. Zatím jej mám ve skříni, aby mi voněly šaty:)
 Tyčinka s kokosem, chia semínky a citronem je opravdu zajímavou kombinací. Ještě jsem ji nezkoušela, ale už už se chystám.
 Detoxikační a hubnoucí čajíky jsou super. Až přestanu hubnout kvůli mému skoronejedení, tak je hned vyzkouším.
Konečně mi ve swapu přišla i čokoláda. Už jsem vám říkala, jak čokoládu miluju?:D Tato je hořká, zvláštní chuť, ale není špatná.
 Naprostou novinkou pro mě byla sezamová tyčinka. Byla opravdu výborná. Jediné co mi trošku vadilo je kokos, kazil mi totiž jemnou chuť sezamu:)
 Mango tyčinka je pro mě také novinka. Ještě jsem ji neochutnala a mám z ní trošku strach, ale i já konzerva ji opravdu otestuju!
 Skvělým překvapením byl i tento přírodní deodorant. Voní opravdu nádherně a používám ho denně. Ach, mám obrovský strach, že jednou dojde:D
 V minibalíčcích jsem našla kokosový cukr, posypka z řas a taky lahůdkové droždí. Uvidíme, na co tyto suroviny použiju a určitě je vyzkouším.
 Novinkou pro mě bylo i ovoce sušené mrazem. Nejvíc mi chutnal banán, jahody byly trošku kyselé a hlavně mají pecičky, ale i tak jsem ochutnala. Na tomto sušeném ovoci je zvláštní, že chutná jako čerstvé:)
 Jako příjemný bonus beru i tento časopis. Jsou v něm naprosto úžasné recepty, které určitě vyzkouším. Jen co našetřím na všechny ty zdravé, kvalitní suroviny:)
 A takto vypadal celý swap od Barči. Mě se moc líbil a dávám 10 z 10 bodů. Barča splnila všechna má očekávání a poslala mi opravdu hodnotný a hlavně rozmanitý balíček. Děkuji a jsem opravdu ráda, že vyzkouším nové dobroty.
Jak se vám líbí tento swap? Co byste chtěli vyzkoušet vy?

Vychutnávající

10 komentářů:

  1. S Bárou už jsem swapovala 3x a vždycky to bylo fajn. Umí vybrat pěkné, zajímavé a nápadité věci. A tenhle swap by se mí líbil moc - swapy s jídlem mám nejraději :-). Chystám se časem nějaký podobný vyhlásit, ale teď musím dát pauzu, protože nestíhám
    A ať jsi brzo OK a můžeš si ty dobroty pořádně užít

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo já mám s Barčou taky dobrou zkušenost. Akorát mi vždy dá zabrat její veganství, musím u toho opravdu hodně přemýšlet:) Jinak už se to lepší, děkuji, už sním skoro celý krajíc chleba nebo rohlík!:)

      Vymazat
  2. Zajímavý swap. Asi bych se bála na něj přihlásit, nevěděla bych co do něj dát, ale tady vidím, že je plno zajímavých, zdravých dobrot. Až budeš plánovat nějaký další swap, dej vědět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty jídelní swapy docela baví, ale zdá se mi, že je má rádo málo lidí:) Já plánuji nějaký swap pořád, tak klidně můžeme něco vymyslet:)

      Vymazat
  3. Ovoce sušené mrazem vypadá pro mě nejvíc lákavě. Přírodní rýže je fajn. Jinak já na tu zdravou stravu moc nejsem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ráda hřeším, ale to jde i se zdravých surovin, když se správně nakombinují:D

      Vymazat
  4. Pěkně pestrý balíček, líbí se mi :)

    OdpovědětVymazat
  5. idliketokissyou28. května 2016 12:21

    Toho mangového se neboj. :D
    Ona to není tyčinka, ale jsou tam dva zarolované pásky ze sušeného ovoce - tady z manga. Nejlepší "sladkost". :)
    A mám dojem, že tu sezamovou tyčinku prodávají i bez kokosu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi vyzkoušeno, zajímavé a lahodné:) nevzniká na tom závislost?:D Jj už jsem objevila i bez kokosu, tu si budu kupovat:) Děkuji za rozšíření obzorů:)

      Vymazat