pátek 27. května 2016

Dotazník - spíš, spím, spíme

Tento zajímavý dotazníček jsem našla na blogu u Danielky. Její odpovědi se mi taky líbily a pobavily mě, tak pokud jste stejní spáči nebo-li milovníci spánku, tak jako já, určitě si dotazník také zkuste.
1. Máš měkkou nebo tvrdou matraci?
Je fakt, že ani nevím. Mám asi střední matraci, která mi vyhovuje. Nechci dělat reklamu značce Dormeo, ale jejich paměťové matrace jsou to nej, na čem si dovedu představit spánek. Hlavně na naší matraci miluji to, že je v jednom kuse a velká, můžu se tedy dosytosti rozvalovat na dvojlůžku.

2. Závěsy nebo rolety zatažené nebo otevřené?
Mám ráda, když mne večer uspává měsíc a hvězdy a ráno probouzí slunce. Zásadně tedy rolety odtažené, závěsy nezatažené a okno v létě klidně otevřené.

3. Usínáš na pravém nebo levém boku, nebo na zádech?
Usínám stočená do klubíčka nebo-li embrya. Poslední dobou jsem se naučila spát i na zádech a často usínám tak, že potřebuji mít jednu nohu nataženou a druhou pokrčenou. Občas ji přehazuji i přes spoluspáče - o tom by mohl povídat nejen muž nebo bývalý přítel, ale třeba sestřenka:D

4. Máš ráno špatnou náladu, nebo jsi ranní ptáče?
V devadesáti procentech mám ráno špatnou náladu. Nesnáším, když na mě po ránu někdo mluví a na něco se mě ptá. Potřebuji se znovu narodit ze snu do skutečného světa a občas je to opravdu náročný a bolestivý přerod. Můj muž už ví, že nejsem schopná fungovat než "mám vtáhlé žlůtko" (tak se u nás na malé vesničce říkalo, když je člověk probuzený, asi podle vajíčka a vtáhlého žloutku)

5. Potřebuješ hodně spánku nebo ti stačí pár hodin?
Tato otázka je opravdu zapeklitá. Když se na něco těším nebo ráno někam jedu, tak mi stačí pár hodin spánku a jsem svěží. Když jsem hodně unavená, tak potřebuji spát víc a když mě něco bolí, tak to samé. Většinou ale spím těch 7 až 8 hodin.

6. Pyžamo nebo noční košile?
Nesnáším pyžamo, které má dlouhé nohavice. Neusnula bych v kalhotách ani v ponožkách. Zásadně spím v delším tričku a ideálně úplně nahá, což si ve starém hradu plném lidí, člověk může dovolit málokdy. Mám ráda, když mě v noci nic neomezuje, netáhne a miluji třeba i spaní v pánských trenýrkách.

7. Díváš se v posteli na televizi?
Jelikož máme ložnici spojenou s obývákem, tak to z toho nějak vyplývá. Myslím, že jinde se ani na televizi nedívám. Kdo z nás by se nedíval z postele a ještě přitom třeba nejedl křupky?:D

8. Chrápeš/mlaskáš/mluvíš ze spaní?
Jako malá jsem bývala hodně náměsíčná, byla jsem schopná si v noci ztratit přikrývku a pak všechny vzbudit, abychom ji našli třeba narvanou ve skříni. Poslední dobou už se mi takovéto zážitky nestávají. Nemlaskám, moc nechrápu, ale mluvím teda stále! V noci se toho ode mě můžete dozvědět opravdu hodně:)

9. Kolik polštářů a dek máš v posteli?
K pohodlnému spánku nutně potřebuji svůj polštářek z paměťové pěny. V posteli máme spoustu dalších polštářků, které se ale v noci snažím nacpat na kraj postele. Jednou ve stanu jsem usnula dokonce na pet láhvi, od té doby sebou polštář z pěny vozím:D

10. Dělíš se s někým o postel nebo spíš sama?
O postel se dělím samozřejmě s mužem a taky velké místo naší "malé" postele zabírá náš pes. Občas se my přizpůsobujeme jemu, aby se mu leželo opravdu pohodlně - rozmazlánek! A často v posteli máme i další společníky. Knížky, tužky, gumičky, hračky psí i jiné, ovladač a spoustu dalších. Žijeme prostě v posteli!:D

11. Co nutně k usnutí potřebuješ?
K usnutí potřebuji hlavně polibek od mého muže, příjemně vyvětraný pokoj, zhaslá světla, ztišenou nebo vypnutou televizi a taky plán na ráno:) Pak se mi usíná opravdu skvěle.
Co vy a spánek? Milujete spaní nebo spíte jen doporučovaných 8 hodin?

Spící, bdící





6 komentářů:

  1. Díky za nahlédnutí a že jsem byla inspirací :-) Působíš na mě jako takový spánkový fajnšmekr :-D Asi spíš hodně ráda, no bodeť by ne, když máš tak živé sny a žiješ v nich vlastně druhý život :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za motivaci:) Jojo přesně to jsem, měla bych si to dát na vizitku - spánkový fajnšmekr:) úžasné:D A s tím druhým životem máš naprostou pravdu, já na sny nedám dopustit a to spaní už je k tomu tak nějak bonus:D

      Vymazat
  2. Pěkný článek, myslím, že si ho také vypůjčím :) Hezký den :)

    touhyalasky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Klidně vypůjč, ráda mrknu i k tobě:)

      Vymazat
  3. Pěkný článek! :3 Taky jsme vyfasovali mazla do postele! :3

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jojo mazel v posteli vždycky musí být.)

      Vymazat