úterý 31. května 2016

Čokoládový swap

Tento Čokoládový swap vyhlásila PavlaGross. Kolem jejího swapu jsem obcházela a obcházela, nakonec jsem podlehla a na swap se jí přihlásila. V popisu bylo: Sladkosti, knihy, dekorace, naušnice, šperky, věci do koupele... prostě všechno s vůní, vzhledem či chutí čokolády.

Nejdřív jsem měla docela strach, jak swap přijde a zda nebude příliš rozpuštěný, ale myslím, že nakonec všechno klaplo a swap proběhl fajnově. Já jsem Pavle poslala čokoládový sprchový gel, se kterým jsme se sešly obě, pak jsme si poslaly taky podobnou svíčku, která měla vůni čokolády a ovoce, já volila hrušku. Samozřejmě nesměly chybět čokolády. Přibalila jsem i čokoládové máslo, znáte? A jako legrácku jsem poslala i čokopastu na zuby a čokosirky:) Sehnala jsem i knihu o čokoládě a přibalila jsem i náramek v barvě čokolády a jako bonus ananasovo-kokosový krém.
Já jsem v balíčku našla spoustu dobrot a také jiných vtipných i milých věcí.
 Tato obří čokoláda mě opravdu moc potěšila, a opravdu zachutnala i mému muži. Svědčí o tom to, že jsem měla asi dva až tři pásky a zbytek čokolády nějakým kouzlem zmizel:)
 Čokoládové náušnice jsou skvělý nápad a velmi mě pobavily. Bohužel náušnice nenosím, protože nic nesnesu v uších, ale třeba se to časem podá. Stejně náušnice sbírám:)
 Mini mýdla sice nebyly čokoládové, ale opravdu zajímavě voněly. Na mě teda hodně vánočně.)
 Milánská směs plná oříšků byla prý dobrá - dle slov mého muže. Věřili byste tomu, že přes noc celý tento sáček snědl sám?:) Bohužel na něm to jídlo vůbec není vidět, asi se to ukládá na mou postavu:D
 Čoko sprchovým gelem jsme se s Pavlou sešly, takže jsem se opravdu pobavila a jsem ráda, že se teď obě sprchujeme čokoládovou vášní:)
 Bio tělové mléko s čokoládou se mi také líbilo, ale bohužel víc voní v láhvi než na kůži. Že by to bylo mnou?:D
 V balíčku byla i čokonálož tyčinek. Corny big je klasika, deli teda věnuji, protože nemám ráda, jak se lepí na zuby, ale mysli tyčinka je super svačinkou.
 Sešly jsme se také svíčkou, tato teda opravdu nádherně voní, a to se nemusí ani zapalovat. Takže za mě spokojenost.
 Dalším mlsem jsou borůvky v čokoládě. Na ty se teprve chystám a jsem velmi zvědavá na jejich chuť.
 A velmi originálním a osobitým dárkem je i tento hrníček, za který děkuji. Bohužel troubu máme nějakou vadnou, tak ještě nevím, jak jej "zapeču", ale snad mi písmenka nikam neutečou.
Celkově swap hodnotím pozitivně, dávám 9 z 10 bodů a jsem ráda, že jsem se nakonec do čokoládového swapu přihlásila. Děkuji za originální i nové věci, které jsem moc ráda ochutnala a také s nimi udělala parádu. Čokoládě zdar!
Jak se vám líbí tento swap? Co byste chtěli dostat vy a co byste naopak poslali?

Čokoládová lejdy




9 komentářů:

  1. Swapy se vám povedly, mnam :-) Ty náušnice mi moc líbí, mám ráda tyhle fimo hrátky :-) a svíčky musí vonět omamně, borůvky v čokoládě, hm to budu muset někdy zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo taky jsem spokojená, čokoládový swap jsem chtěla dlouho vyzkoušet, ale vůbec bych se nezlobila za víc víc víc čokolády:D Nebo kdyby na mě alespoň zbyla:D No a svíčku snad ani nebudu zapalovat, jen mi to líto:D mě by se líbila Fimo čokoláda na krk jako talisman:D

      Vymazat
    2. Pokud nenosíš náušnice, tak sundej háček, do očka navlékni řetízek a máš talismany hned dva :-)

      Vymazat
    3. No to je ale napad!:) akorat se ta mini cokoladka asi na mem dekoltu ponekud ztrati:)

      Vymazat
  2. Nejsou ta "mini mýdla" spíše vosky do aromalampy? Vypadají jako jedny vosky z Teta drogerie. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to nevím:D Mě to přišlo jako mýdlo:D Ale je pravda, že umývat jsem se tím ještě nezkoušela:D

      Vymazat
  3. Čokoládový swap, to je sen :-) Asi bych taky brala víc čokolády, ale i tak jsou to super věci.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem se taky zúčastnila jednoho čoko- swapu. A musím říci, že se tedy rozhodně nevyvedl jako ten váš. Jsem z něho docela na rozpacích a ani ne mi nechce do hodnocení...

    OdpovědětVymazat