neděle 1. května 2016

Asi náš poslední Brandnooz box

Tak jsme na 80 procent rozhodnutí, že přestaneme odebírat Brandnooz box. Je to velká škoda, protože na začátku se nám boxy líbily. Teď je to box od boxu horší. Velmi nás zklamala zásilka to nejlepší z boxu, což by se opravdu dalo spíš nazvat čištění skladů:(
Tento měsíc jsem na box tak nějak zapomněla, jela k našim a po návratu mě doma čekal balík. Muž říkal, že čekal s rozbalováním na mě. Ale po rozbalení jsem mu říkala, že klidně box mohl rozbalit. Zas takové překvapení se nekonalo. 
Jsem hrozná  s tím, jak dávám pořád boxu další a další šanci, ale už jsme opravdu delší dobu nespokojení. Přesto stále váhám. Mrkněte, co bylo v boxu a řekněte mi, co si o tom myslíte vy:) Ráda si nechám poradit.

V boxu jsme tedy našli tohle:
Časopis Dieta. Já mám časopisy ráda, ale raději jiné téma. Tento si přečtu, neurazí, ale ani nijak zvlášť nepotěší.
 Brambůrky s příchutí Barbecue. Mají zajímavou, mírně pikantní chuť, ale poslední dobou brambůrky vůbec nejíme a nekupujeme. Na grilovačku se hodí.
 Rajčatový dip. Doma si děláme vlastní, možná jej někdy využiju, ale raději mám čerstvé suroviny.
 Kávu bohužel nepijeme, tahle kokosová má docela zvláštní příchuť. Navíc jsem ji udělala do termosky a z kokosu se vysrážela nepříjemná dužina a v kávě pak plavali takové divné kousky. No za mě nic moc.
 Želatinu vůbec nepoužíváme, takže možná něco vymyslím a zkusím připravit, ale moc ji nemusím.
 Staročeské sypání. Přijde mi to docela zbytečné, pokusím se nějak zužitkovat, ale rozhodně bych si nekoupila v obchodě.
 Ovesná kaše. Mícháme si vlastní mussli a připravujeme vlastní kaše. Mám ráda čerstvé ovoce, oříšky a sypké směsi opravdu moc nemusím. Ale když už ji doma mám, tak budu muset vyzkoušet:)
 Pedro je klasika. Já osobně žádné gumové medvídky, tady ty gumové cukrátka nemusím, ale tak to sní muž nebo dítě:)
 Kokosová smetana. No chtěla jsem ji vyzkoušet do receptu - než si můj milovaný muž začal myslet, že je to kokosové mléčko a polovinu toho vypil:) No tak mu asi nechám i ten zbytek na dopití:D
 Bebe tyčinka, nebo spíš sušenky. Zajímavá chuť, akorát je opravdu hodně, ale hodně sladká.
 Pivo. Obyčejné pivo, píšou, že limitovaná plechovka. No, já plechovky nesbírám, hokej nesleduju, takže je mi plechovka vcelku na nic:)
 Sirup Korunní. Tohle mě potěšilo asi nejvíc, mám ráda sirupy a tahle příchuť Grepu a Liči je výborná. To opravdu doporučuji.
Jak se vám tento box líbí? Za nás je tedy hodně slabí, opravdu už nás to nebaví. Produkty jsou běžně dostupné v každém obchodě, cena už přestala být výhodná a jedním časopisem to opravdu nespraví:/
Pomalu, ale jistě přesedláváme na Zajíce a pokračujeme v milovaném swapování!:)

Téměř rozhodnutá


22 komentářů:

  1. Tíško ti závidím, že niečo takéto máte v Česku. U nás na slovensku asi ani takýto box neexistuje. Tie čipsy musia chutiť naozaj super :) A najmä to kokosové mlieko. Veľmi často používame sójové, madľové i kokosové mlika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už ani nemusíš Katy, je to poslední dobou čím dál horší swap. Ty chipsy byly fakt docela ostré. Jinak to kokosové mléko, byla smetana a to byla opravdu divná chuť:)

      Vymazat
  2. Jsou to samé zbytečnosti o které bych v obchodě ani nezavadila zrakem , natož abch ala do košíku -rozhodně bych to nekoupila . Hanka
    Kolik že za tu srandu chtějí??????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, člověk to zkusil a alespoň se poučil, že tudy cesta nevede. Je to v hodnotě 300 Kč, za cenu nějak kolem 250, plus minus.

      Vymazat
  3. Úplně tě chápu :/
    Když jsme viděla u holek tento měsíc co je uvnitř nevěřícně jsem kroutila hlavou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že zhoršení je už dlouhodobé, proto už je zbytečné dál u Brandnooz boxu zůstávat. I když to jídelní překvapení mi asi bude chybět:)

      Vymazat
  4. tak ten box to je co? Výprodej nebo tahání penět z lidí. Marika

    OdpovědětVymazat
  5. Hned na vrchu časopis Dieta...asi znamení, ne? :-D
    Pro mě by byl velkým zklamáním, protože u nás doma nikdo nemá v oblibě kokos, tím pádem bych musela vyloučit hned 2 věci. A box by se smrskl na minimum (tu dietu) Mně sypané směsi až taknevadí, třeba ovesné kaše kupujeme hodně (na výlety a čundry do přírody), ale věci v tomto boxu versus jeho cena, je podle mě bída, nouze, utrpení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, radost by mi udělo to pivo, vzhledm k té plechovce :-D

      Vymazat
    2. Jojo, to je určitě znamení! Měla bych se nad tím zamyslet:) No my už skoro všechno naštěstí zužitkovali, ale pořád přemýšlím, jestli se nemám odhlásit už tento měsíc..i když takhle už přemýšlím asi dva měsíce a furt jim dávám šanci překvapit mě:D

      Vymazat
  6. Me ani nevadi, ze na sk neni, protoze bych si ho urcite nekupovala👍👍👍z tohoto bych teda nadsena urcite nebyla👎👎👎
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá, jestli když se odhlásím z odběru, tak budou chodit už samé skvělé boxy a já si budu ťukat do hlavy:)

      Vymazat
  7. Tyhle věci poslední dobou vidím vážně často a nikdy bych si to neobjednal. Co vidím, tak mám vážně pocit, že do toho hážou vše, co jim přijde pod ruku.
    Možná tak to Pedro bych bral. Ten zbytek = odpad...
    Docela mě zajímá cena takového balíku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jak říkáš, asi čistka skladů nebo nákup a balení bez přemýšlení. Cena je i s poštovným okolo 250 Kč.

      Vymazat
  8. Zrovna to Alpro by dost potěšilo a BeBe naměkko mě osobně třeba chutnaj, tak bych je jako svačina někdy snesla, ale zbytek by asi letěl do koše rovnou. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bebe bylo opravdu hodně sladké, ale jinak zajímavá chuť i konzistence:)

      Vymazat
  9. Mě se tenhle box líbí. Nepřijde mi špatný, rozhodně byl jiný box o hodně horší než tenhle :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že někomu se box líbil a potěšil jej:)

      Vymazat
  10. Já mám předplatné na 1/2 roku, tak uvidím, až skončí. Zlákalo mne to rozbalování a očekávání, co v boxu bude (na hračička, že). Tenhle box mi přišel průměrný, hlavně díky podle mne nízké hodnotě (spočítala jsem to na 277 Kč a to mi přijde málo, nepočítala jsem tedy Dietu, ale měsíc starý časopis za produkt fakt nepočítám). Propadák je pro mne dip, kafe nepiju (a vůbec netuším, komu to udám), potěšil sirup a kokosová smetana; zbytek využijeme, byť bych si to sama nekoupila (třeba bonbony nebo sypání na vdolky). Můžeš kouknout na recenzi u mne na blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dívala jsem se, že máš předplatné, tak jsem zvědavá, jak se ti boxy budou líbit. Budu se vždy dívat na recenze:) Já bych si z tohoto asi nekoupila nic:)

      Vymazat
  11. Tak zkouším kokos kafé, které jsi mi zabalila do swapu. První bylo děsné, připraveno klasicky. Druhé jsem si dolila obyč mlíkem (jo jsem ten barbar, který lije mlíko do kafe, tedy i do "kafe") a najednou bylo fakt dobré!
    A český brandnooz box jsem nikdy neměla, za to jsem měla 3 nebo 4 německé. Existuje služba, která ti vcelku levně přepraví produkty z Německa do ČR. No a ty německé jsou skvělé. Flapjacky, novinky, možnost vybrat si třeba snídaňový box nebo tématický apod.

    OdpovědětVymazat