pátek 13. května 2016

13 novinek - telegraficky

Poslední dobou se toho děje tak moc, že to ani nestíhám psát a registrovat. Takže dnes jen pár telegrafických zpráv, které mě v těchto zrychlených časech zaměstnávají, baví, štvou, rozesmívají, šokují a nebo se prostě jen tak dějí!:D
1) Bakalářku i státnice dělám na podzim. Od začátku jsem to tak chtěla, ale to jsem ještě nevěděla, že k tomu takhle dojde. Je fakt, že jaro na mě a mou paměť a schopnost učení se nemá dobrý vliv.

2) Rozhodla jsem se mírně omezit swapování, nejen kvůli peněžence, ale také kvůli té spoustě času, kterou trávím výrobou, vymýšlením a sháněním těch nej nej dárečků.
Anička se má skvěle. Mamča jí ušila dokonce šaty:)
3) Abych bod dva zpečetila, tak jsem se za týden byla schopná přihlásit na 8 nových swapů a některé z nich pořádám i já. Jsem prostě neuvěřitelná!

4) V sobotu mě čeká kurz Kyvadla, na který se neuvěřitelně těším. Měla jsem si koupit kyvadlo a když jsem zjistila, že takové, jaké si představuju, stojí asi 800 Kč, tak jsem si vyrobila vlastní - za 200 Kč:)
5) Konečně jsme posekali všechnu trávu na zahradě. V tu chvilku, kdy byla  práce hotová mi ujela noha a já udělala krkolomnou roznožku, za kterou by se nemusel stydět ani kaskadér. Noha se jeví, vypadá a bolí jako zlomená, ale dnešní rentgen ji označil jen za pekelně naraženou - chodit nemám 14 dní.

6) Je zvláštní, že bod číslo 5 se stalo přesně po týdnu, kdy jsem začala každý den běhat, hrozně mě to bavilo, cítila jsem se skvěle a zbavila se tak své časté melancholie a špatných myšlenek. To je teď ovšem zpět!:D
7) I když si o sobě myslím, že nejsem náročný člověk, tak můj muž mi to denně vyvrací a neustále se diví mých požadavkům, přáním a tužbám. Chystám se sepsat seznam věcí, co mám a nemám ráda, abyste viděli, že jsem opravdu "normální."

8) Dost divná věc je taky to, že poslední dobou nemám vůbec hlad ani na nic chuť. Skoro vůbec, spíš teda vůbec nejím poslední dobou maso. Dokonce stagnuje i má láska k čokoládě.  Vždy jsem na ní ulítávala, teď jsem ji neměla týdny a je to dost na hlavu. Jediné co mě uspokojí je voda, ovoce a zelenina. Možná se ze mě stává králík nebo nějaké takové zvířeno.
9) Baví mě psát ručně. Tak jsem si začala dopisovat se zajímavými lidmi. Přidá se někdo k nám do kroužku psaní? Mimo jiné mám doma zase plno knih, které jen tak leží a já se na ně dívám. Ony se dívají na mě a tím to tak končí. Potřebuji zase nějakou knížku, která mě chytí, uhrane a okouzlí. Nějaké tipy?

10) Namalovala jsem všechny ilustrace do své nové knihy. V knize mi chybí jen jedna kapitola a může jít do tisku. Těším se, mám strach, jsem poplematená (popletená a zmatená). Zároveň však vím, že je to zase kus mě a ten musí a chce jít ven!:)
11) Mám dost divné sny. Zdá se mi o lidech, kteří už se mnou nejdou v životě, ale ve snech pracujeme na velký věcech. Učím se, poznávám a jsem z toho ráno neuvěřitelně unavená. Mimo jiné mi do snů vešel Malý princ:) To je extra šílenost, ne?:D

12) Bolí mě hlava. Ale opravdu každý den. Nevím, jestli je to tím, co všechno se snažím stíhat, dělat a zvládat na 113 procent. (to je super číslo, co?:) Jediné, kdy mě hlava nebolí je, když pracuji, tedy píšu články. To je super, protože hlavu asi zaměstnám a ona zapomene na to, že ji něco bolí. A tak pracuji nejen celé dny, ale i dlouho do noci.
13) Jaro je opravdu divné období. Nemám jej moc ráda a úpěnlivě se těším na podzim. Kromě toho, že jsem poslední měsíce zajímavě protřídila lidi kolem sebe, své priority, plány a cíle, tak si taky uvědomuju další věc - blíží se moje narozeniny a zase budu o rok starší. Už na sobě pozoruju změny, že mi není dvacet, ale táhne mi na třicet. Máte radu, jak zastavit čas?:D

K tomu věku musím dodat, že včera byl můj muž za svým mladším kamarádem. Já jsem tam přišla a ten kamarád si myslel, že je mi sladkých náct. Myslel si, že jsem dcera mého muže. Dokonce se mě ptal, jestli nejsem opravdu volná. Zasmála jsem se tomu a pomyslela si něco o trubkách. Ale bylo to celkem fajn:D
To je teda všechno za poslední dny, týdny a nějaký ten měsíc. Moc telegraficky se mi to sice nepovedlo, ale i tak! Občas obrázky, občas slova, ať je hezky vidět, jak velký chaos někdy v hlavě mám!:)

A jak jste na tom vy? Užíváte si jaro? Co se u vás děje nového? Nad čím dumáte a přemýšlíte vy?

Zadumaná












10 komentářů:

  1. Taky mám ráda podzim a nemusím jaro. Díkybihu mám svou atestační zkoušku zdárně za sebou, takže mám chuť na všechno možné- čtení, vaření, pečení, blogování.....Malýho prince jsem tento týden koupila dceři. O rok starší jsem od února :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je nás víc - milovníků podzimu:) Gratuluji k úspěšné zkoušce a taky trošku závidím, že už to máš za sebou:)

      Vymazat
  2. Naozaj krásny článok :) to swapovanie ti určite zabralo neskutočne veľa času no aj tak verím, že si si ho užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Ano zabralo a zabírá, ale je to ten správný relax a pro mě velká zábava:)

      Vymazat
  3. Já tedy také odkládám své státnice, ale jelikož nemohu na podzim a termíny na výběr jsou pouze leden - červen, zvolila jsem červen. V zimě bych se nedonutila, navíc tak brzy po Vánocích. Příští rok tedy státnicuji a rovnou i obhajuji a nechávám se zkoušet z mého druhého oboru.
    O omezení swapování také uvažuji, a to hlavně z důvodu, že bych zase chtěla poslat nějaký swap do zahraničí (byl by to můj 6. zahraniční) a to poštovné je zabíjející. Nicméně jsem se fakt nikdy do 8 najednou nepřihlásila :D. Zase kupuju dost blbostí i pro mé přátele, které nevídám často, třeba na jejich narozeniny, svátky či jen tak. :)
    Myslím, že protřizování není ani tak otázkou věku fyzického jako mentálního. Zastavit čas nejde, ale jde si ho užít, pak se člověk necítí, že to bylo promarněno.
    Užívej do syta!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, že nás to odložilo víc, teda spíš většina. No jo to zakončení je nejtěžší:) A já mám nějaké hloupé a nemocné jaro:) Jinak s tím swapem do zahraničí to musí být hrozně zajímavé, ale je pravda, že to poštovné je šílené:) No já ještě dodělám teď ty swapy co mám a věřím, že pak si dám jeden dva swapy na měsíc, i když vidím zajímavé téma a neodolám:D

      Vymazat
  4. Přesně! Jaro je pro mně zlo! A podzim láska a srdce. Nicméně toto jaro si užívám do sytosti. Mám teď mimořádně dobré časy Míšo. Posílám Ti proto všechno dobré, alespoň takto virtuálně :) Myslím na Tebe!
    Všechno zvládneš, protože jsi nejúžasnější, přece to vím :)
    Lucinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů Lucíšku, máme to stejně:) Ale jsem ráda, že máš teď dobré časy, já spíš naopak. Děkuji, že na mě myslíš a že mi posíláš vše dobré, s radostí přijímám:) Hihi jsi zlatíčko:*

      Vymazat
  5. Mám jaro ráda. Probouzející se příroda, zelená tráva, první kytičky...tu vůni a chytá mně toulavá :-)
    Miluji léto, prostě mám ráda slunce, teplo...taky je to jediný čas, kdy mě nezužují deprese.
    Nemám ráda podzim, vadí mi mokro, déšt...přírodu ukládající se ke spánku. Deprese už jedou na plné obrátky.
    Nesnáším zimu...tmu, pošmourno. Zima je pro mně těšký čas a těžké vzpomínky. Jediný světlý bod zimy jsou pro mě Vánoce... Ale po nich a do konce března prakticky nežiji, jen těžce přežívám. Radši bych nebyla...
    Swapy jsou kapitola sama pro sebe, můj rekord bylo 12 swapů najednou jen na Swaplace a asi 2 další na Fléru. Je to hrozná závislost. Ale radši bych dělala víc vyráběných swapů a mín kupovaných...Chci se vrátit k zavařování,dělaní vlastních bonbonů, čokolád... dekorace a bižuterii jedu stále, ráda bych víc rozjela kosmetiku, ale potřebuji se víc zásobit materiálem na tvoření.
    Jsem se zase něják rozjela :-D Přejiti krásné jarní dny, plné energie ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta toulavá se mi líbí:) Jinak léto si taky užívám, hlavně teplé letní večery, procházky, posezení v parku nebo na zahrádce:) No a ta zima to je peklo, ani za oknem se mi zima nelíbí:) Jinak Vánoce mám taky ráda a po nich taky trpím, asi jsme na ten nový přerod roku citlivé:) S tím swapováním je to opravdu návykové, ale už se musím trošku krotit:D A přesně jak píšeš! Chci víc vyráběných, originálních, tvořivých swapů - rozhodně jsem pro a chci vypustit ten konzum:) Děkuji za přání krásných dnů, já ti přeji to samé a hlavně tu energii, která mi v posledních dnech nějak schází:)

      Vymazat