pátek 29. dubna 2016

Zlatý swap plný hříchu

Kdo z vás sleduje mou novou stránku na Facebooku, tak ten ví, že mi tento týden zpříjemnil úžasný zlatý balíček. Na začátek týdne je to opravdu skvělé a povedené překvapení. Zajímá vás co bylo v balíčku?
 No přece další swap. Tentokrát jsem téma zadala opět já - téma znělo Hříšný swap. Zadání bylo jasné, swap měl obsahovat věci, které se dotýkají sedmi hříchů. Konkrétně pak Lenost, Lakomství, Vztek, Smilstvo, Obžerství, Pýcha a Závist.
 Na swap se mi přihlásila úžasná Feora a poslala mi opravdu velký, obrovský a těžký balík plný překvapení. Já jsem jí poslala k sedmi hříchům toto: K lenosti knížku, voňavé tyčinky a svíčky. Ke vzteku antistresové oko a taky žvýkačky na uklidnění. Ke smilstvu pouta, bič a nějakou tu potřebnou ochranu. K obžerství čaje, bonbóny, oříšky a pohankové křupky. K lakomství balení melounového čaje s medem - ve stylu sám mám málo:) K závisti speciální brýle, které vidí i za roh a za vás, protože kdo závidí, nic nebo všechno vidí? A pýchu představovalo paví pero a nos zdvižený prstem (ořezávátko a guma).
Já jsem pod zlatým papírem objevila úžasnou a opravdu nádhernou krabici. Už jsem ji hned využila a mám z ní krabici na všechna psaní, pohledy, dopisy a důležité vzpomínky.

 Ve swapu jsem pak našla tyto balíčky. A že jich nebylo málo. Až jsem se skoro styděla.
 Každý hřích byl jednotlivě popsán v obálce a celý tento swap byl prostě úžasně zorganizovaný. Milá Lucí, neuvěřitelně si mě potěšila a překvapila. 
Mimo konkrétní hříchy mi ještě přišlo spoustu drobností a věcí jen tak pro radost a mimo téma. Což mi taky udělalo radost a mrzelo mě, že já se tak omezila a držela se jen tématu. Pokud budeme swapovat příště, tak to určitě napravím.

 Hněv - k tomuto hříchu jsem měla příjemný dopis a knížku s názvem Hněv andělů. Jsem na ni velmi zvědavá a určitě si ji přečtu. Co se týče woodoo panenky, tak mě hodně překvapila a ještě víc šokovala. Na černou magii já teda nejsem a vůbec jsem nevěděla, co s panenkou dělat. A tak jsem špendlíčky vložila do šití a o panenku se pečlivě a krásně starám. Možná je to úsměvné, ale já mám opravdu z takových věcí respekt:)
 Smilstvo - k tomuto hříchu jsem dostala úžasnou knihu Tajný deník prostitutky. Po této knize jsem již nějakou dobu pokukovala, tak mi udělala opravdu radost. A nechyběl ani dopis a tajemná škraboška. A na co ji využiji? Samozřejmě na klidný a pohodový spánek:)
 Závist - tento hřích byl opět ztvárněn knihou se slovem závist přímo v názvu. Jak chytré a promyšlené:) A ke knize byla přibalena guma. Abych mohla smazat všechny své starosti a nezdary a lidé mi měli teprve co závidět!:D
 Obžerství - můj nejoblíbenější hřích v podání naprosto úžasné vege kuchařky, která mě moc potěšila. Pak jsem v balíčku našla dvě čokolády, které řadím ještě k lakomství:) No a nechyběl čokoládový blok a ještě dvě knížečky s recepty.
 Pýcha - ta byla ztvárněna ve stylu Pýchy a předsudku. Knihu jsem už četla, ale nevadí, v knihovně se mi určitě neztratí. A nechyběl ani lak na nehty, nálepka a odznak - vše ve stylu pana Darcyho:)
 Lakomství - velmi mě pobavili semínka dýně s názvem Lakota. Patří sem i čoko peníze a samozřejmě nechybí kniha, opět s trefným názvem.
 Lenost - další můj oblíbený hřích byl také příjemný. Kniha o upírech, kterou se chystám číst, sůl do koupele a úžasná maska, kterou jsem hned večer vyzkoušela. No a úžasné nálepky do diáře - když chci prostě lenošit.
 Tady je celý obrovský swap a musela jsem si na jeho vyfocení stoupnout a opravdu se snažit zachytit jej celý. Za tento hříšný swap dávám jasných 10 z 10 bodů a opět jej řadím mezi velmi vydařené. Lucka si dala opravdu hodně záležet, přemýšlela nad swapem a maximálně mi udělala radost (teda až na tu woodoo panenku:D - budeme jí říkat třeba Anička?:D) 
Jak se vám líbí tento hříšný swap? A co byste zabalili k sedmi hříchům vy? Co by vás z mého darování potěšilo a co ne? A co z toho, co jsem dostala by vám udělalo radost?

Hřešící každý den



11 komentářů:

  1. Swap je naozaj krásny. Osobne mám jednu woodoo bábiku doma, ktorú predavali v darcekovom obchode. Táto woodoo bola však vytvorená ako ochranárska bábika aby zničila všetko zlé :) Myslím si, ze takéto využitie by mohla nájsť aj tvoja Anička :) čo povieš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám taky ještě jednu, ale to není woodoo, ale spíš taková indiánská panenka pro štěstí:) Jinak Aničku už mám opravdu jako panenku pro štěstí:)

      Vymazat
  2. Tak to je opravdu krásný balík. Vypracovaný, promyšlený....super. Upřímně vůbec nevím, jestli bych uměla na všechny hříchy najít vhodné věci. A Anička? Třeba jednou.....:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo taky se mi náš balík líbil:) No Anička jednou bude možná ještě hodnější než je teď:)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkujeme:) Taky si myslím, že se povedl:)

      Vymazat
  4. Oba dva balíčky byly moc vydařené. Opravdu dobře promyšlené. Ani nevím, co bych já sama do takového swapu dala. :D

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bylo to opravdu na přemýšlení, náročné, ale myslím, že jsme se toho zhostily opravdu dobře:)

      Vymazat
  5. To bylo opravdu zajímavé zadání (sama nevím, jestli bych byla dost kreativní a něco zajímavého vymyslela). A líbí se mi i obě provedení. Mne by asi nejvíc potěšily knížky. A super je ta krabice, ve které jsi swap dostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty hříchy prostě vždycky fascinovaly:) Ta krabice je úplně krásná:)

      Vymazat
  6. Ever wanted to get free Google+ Circles?
    Did you know that you can get them AUTOMATICALLY & ABSOLUTELY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    OdpovědětVymazat