čtvrtek 7. dubna 2016

Toasty s domácí topinkovou směsí

Dnes jsem se konečně rozhodla, že začnu spotřebovávat potraviny a suroviny ze skříně. Říkala jsem mému muži, že dokud budeme mít plnou spížku a mražák, tak nebudeme nic nového kupovat. Díval se na mě velmi smutně a ptal se mě: "A co budu jíst?" A tak jsem mu musela dokázat, že i z toho, co dům dal, se dá uvařit.

Takže dnes Toasty s domácí "topinkovou" směsí
Potřebujete
1 balení Racio toastů (dá se samozřejmě nahradit jakýmkoliv opečeným pečivem)
100 g krůtího masa
půlka cukety
80 g strouhané mrkve
1 cibule
lžička oleje
1 malý rajský protlak
4 lžíce bílého vína
2 stroužky česneku
sůl, pepř, koriandr, chilli a gril koření
Postup
Nejdřív si na lžičce oleje opečete cibuli, nakrájenou na kostky. Poté k ní přidáte mleté krůtí maso. Můžete i jiné, nebo taky sóju nebo tofu. Následně maso okořeníte. Opět se fantazii meze nekladou, já dala dvě lžičky soli, pepř, koriandr, gril koření a trochu chilli. Poté osmahněte a až je maso zatáhlé, tak přidejte cuketu na kostičky, strouhanou mrkev a opět opečte. Poté přidejte 4 lžíce vína a nechte víno vypařit. Nakonec jsem přidala protlak a 2 stroužky prolisovaného česneku. A tradáá - naservírovala jsem na hotové toasty.
To vám byla taková rychlost, jak to z talíře zmizelo, že jsem ani nestačila vyfotit plný talíř. Ještě se kluci smáli, jestli fotím alespoň zbytky jídla:)

Jak se vám tento rychlorecept líbí? Vyzkoušíte?

Vařila myšička...


3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. A bylo to i chutné:) Příště to udělám bez masa:)

      Vymazat
  2. Hm, vypadá to lákavě, dostala jsem i hlad :D

    OdpovědětVymazat