středa 6. dubna 2016

To nejlepší z Brandnooz boxu

Dnes mi přišel od Brandnooz box, který je nazván Best of box...to znamená to nejlepší z předchozích boxů. No popravdě jsem teda čekala víc. Pořád nevím, jestli je to tím, že jsem náročná nebo tím, že zrovna touto skladbou potravin a surovin se mi box nezavděčil.
Mrkněte co přišlo:
 Pomocná směs k dezertu. Pro mě teda popravdě absolutně zbytečné. Tiramisu i Panna cotta jde udělat rozhodně lépe bez těchto "pomocníků":)
 Zajímavý nápad na lososovou paštiku. Bohužel ale obsahuje papriku a ta kazí chuť rybě. No za mě teda opět nic moc. Jsem to ale kritik, co?:)
 Čaj, který jde připravit teplý i studený. Zajímavý nápad, dobrá značka, příjemná chuť. Ale na pyramidkové čaje z minulých brandnooz boxů nemá.
 Extra korunní s broskví a jemně perlivá. Není to špatný nápoj, ale třeba taková marcipánová kofola byla v minulých boxech rozhodně lepší.
 Obyčejný toast. Mám trošku problém s tím, jak jsou tyto toasty tvrdé. Já si teda rozhodně dovedu představit lepší součást boxu. Třeba svačinka krekru - sendvič se sýrem a bazalkou.
 Brusinky jsou klasika. Dostupné v každém obchodě. Nepohrdnu jimi, jsem za ně ráda, ale opět nic zvláštního a nic nového.
 Jediná věc, která mi udělala v boxu upřímnou radost. Sušená rajčata s bazalkou. Za mě super a rozhodně je využijeme.
No a mandlový rum. Skoro všechen jsem minule použila do pečení. Je docela chutný, nevadí mi, že v boxu je, ale klidně bych uvítala míň panáčků a místo toho jinou potravinu.
V boxu mi rozhodně chybělo něco sladkého, ocenila bych klidně pivo nebo nějaký nápoj v plechovce. Potěšil by samozřejmě časopis, ten měl ohlas vždycky a taky by bylo super, kdyby best of box obsahoval něco neobvyklého a opravdu originálního. Klidně to, co je na trhu teprve krátce.

Za mě tedy zklamání a velké váhání, jestli box nechat. Zdá se vám, že tohle je to nejlepší co mohlo být z boxů vybráno?

Nenadšená
P.S. Ovšem velkou radost mi udělal pohled od milované Lucinky z blogu LSG - zde! Tento pohled mi vynahradil celou box zásilku!:D

12 komentářů:

  1. Nejlepší to určitě není, moc spokojená bych nebyla... Ale na druhou stranu, aspoň zkusíš něco nového! ☺ Nic z toho nevypadá vyloženě zle! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zkusili jsme to a nic moc. Vážně přemýšlím nad odhlášením boxu, ale bude mi chybět to překvapení:)

      Vymazat
  2. Mně se koncept Brandnooz boxu nikdy nelíbil. Třeba Zajíce v krabici bych si objednala daleko radši.
    .
    Mně by všechno potěšilo asi zhruba jako tebe. Možná ještě ty Racio toasty bych ráda ochutnala. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajíce jsme měly jednou, tam mi zase vadilo, že píšou, že vždy přijde minimálně 7 věcí a nám přišlo jen pět, což mi za ty peníze přišlo o ničem.

      Vymazat
  3. Mně přišel box včera, ale úplně v jiném složení. Neměla jsem čaj, rum, brusinky, rajčata, tiramisu...místo toho musli v krabici, perlivé víno, emco chlebíčky s koprem, musli tyčinku. Většinu produktů má trvanlivost jen do června tohoto roku, tak mi spíš přijde, že Brandnooz 'čistily' sklady a poslali potraviny, kterých se již potřebovali zbavit. A každý tak bude mít jiné složení produktů v boxu, a o žádný top výběr se nejedná. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No dívala jsem se, že každý měl složení boxu jiné. Fakt to bylo o čištění skladů, to je ještě horší:/

      Vymazat
  4. Já tentokrát Best of box nestihla objednat....ani mě to nevadí. Lososová pomazánka by mě potěšila, protože ji znám a chutná mi. Sušené rajčata s bazalkou od Efka jsou výborné a toasty mi chutnaly taky.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta Losová pomazánka se dala a ty rajčata jsem použila na vaření. Za toasty jsem se taky nezlobila:)

      Vymazat
  5. Tak já bych s tímto obsahem boxu byla docela spokojená. Jen ten "polotovar" na tiramisu by mne nenadchl, zbytek bych brala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem to tiramisu a vůbec to nechutná jako mascarpone, je to spíš jako karamelový pudink, a já karamel opravdu nerada:)

      Vymazat
  6. Vždy som túžila dostať BRANDNOOZ balíček alebo nejaký takýto boxík, no nikdy sa mi to nepodarilo :(

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem někde četla, že Brandnooz box jsou i na Slovensku.

      Vymazat