neděle 3. dubna 2016

Swap v krabičce od čaje

Další swap pro mě byl opravdovou výzvou. Vyhlásila jej Bohunka, pod přezdívkou Stupidiack. V popisu tohoto swapu bylo, že hodnota swapu by měla být do 100 Kč a všechno by se mělo vejít do krabičky od čaje. 
Nejdřív jsem si říkala, že to bude legrace a už měla pár nápadů. Jenže pak mi Bohunka poslala svůj "seznam přání", něco ve stylu, co by ráda ve swapu měla a co naopak ne. No a musím říct, že to mi absolutně zamotalo hlavu.
V obchodě jsem pak byla mírně ztracená a i díky tomu se mi podařilo poslat Bohunce i věci, které nechtěla anebo se jí tak úplně nelíbí. Pamatovala jsem si například, že semínka a ořechy. Jenže už jsem si nevzpomněla, že právě u nich byla poznámka NE:D

I přesto všechno jsem ráda, že se nakonec balíček ode mě líbil a že Bohunku pobavila kočičí přístavba. Do krabičky jsem jí totiž nabalila dárečky, ale mlska pro kočičího mazlíčka už se mi tam nevlezla, a tak jsem krabičku přistavila. Škoda, že nemám fotku:D Zde alespoň, co jsem poslala.
A co poslala Bohunka mě? V příjemné hnědé krabičce od čaje, která přišla v hezky nazdobené obálce jsem našla spoustu věcí. Všechny věci byly krásně zabalené a popsané a navíc tam byl moc hezký dopis v mini roztomilé obálce:) Opravdu jsem byla mile překvapená a třeba sladkosti jsme s mužem snědli hned u vybalování:D
 Milku opravdu milujeme oba:)
 Tenhle oplatek jsem měla poprvé a byl velmi chutný:)
Jedna z nejlepších čokolád! Ritters vede a mléčná příchuť je klasika, ale super.
 Maska na vlasy, kterou se těším až vyzkouším.
 Tak tohle je něco úžasného. Kokosová bombička do vany - pro mé koupací rituály jako dělaná!
 Něco pro mé rty. I když je nemám suché, tak balzám na rty se hodí vždy. Navíc mi ho používá i muž:D
 Zajímavá květina, kterou jsem hned o víkendu zasadila, tak jsem zvědavá, jak mi vyroste.
 Brož v mé oblíbené modré barvě. Asi ji připnu na kabelku, i když by se víc hodila na sako, které zatím marně sháním a nemůžu najít takové, co by se mi líbilo.
 Voňavé svíčky - těch není nikdy dost!
A čaje mě taky hodně potěšily, už jsem zkoušela například Aloe vera a je to lahoda!

No a nejlepší jsem si nechala na konec! Bohunka mi poslala stírací los. A já vyhrála!:D Dokonce dvakrát takovou hodnotu, jako je los sám. No není to štěstí?:D

Takže tento třetí swap hodnotím velmi kladně a jsem ráda. Dávám opět 10 z 10 bodů. Jsem hrozná, já vím. Ale raději budu mít super swapy, příjemné zkušenosti a dávat plný počet, než se zklamat a být nepříjemně překvapená:))
Jak se vám tento kreativní swap líbí? Co byste dali do krabičky od čaje vy?

Bohatší o další zážitek a navíc 20 Kč!




11 komentářů:

  1. Krásné swapy :-) Ostálka je moc hezká kytička, tak snad ti semínka vzklíčí a vyrostou :-) Jen Semínka se sejí. Sázejí se sazenice. ...Promin, to jen dceři zahradníka, se ježí chlupy, když někdo semínka sází :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Hihi já to tam sázím jak mi přijde na mysl!:D Takže zopakujeme si to - semínka seju a sazenice (vzrostlé rostliny?) sázím?:D

    OdpovědětVymazat
  3. páči sa mi nápad, že aby sa swap vošiel do krabičky od čaju :D
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě proto jsem si tento swap vybrala.) Byla to opravdu výzva a taky zábava:)

      Vymazat
  4. Teba tie swapy nejak veľmi začali baviť :) Gratulujem k 20Kč a ako tak uvažujem, ja by som asi mala veľmi veľký problém nakúpiť niečo za 4€ resp. takto veľa za 4€. Neviem, či v česku máte lacnejšie výrobky, no u mňa by toto stálo určite viac :) Minimálne YR šumivá bomba stojí nejakých 1,50-2,00€

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to máš pravdu, opravdu mě to chytlo, je to jako mít miliony malých Vánoc do roka:) Jinak teda je pravda, že vždy projdu opravdu množství obchodů a hledám:)

      Vymazat
  5. Tak to je opravdu zajímavý nápad na swap! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je a ještě mě láká i krabička od sirek:)

      Vymazat
  6. Hezký swap - obě jste toho za tu stovku pořídily opravdu hodně. Já už s Bohunkou taky swapovala (místo krabičky od čaje hrála roli krabička od bonboniéry ;-)) a myslím, že ten náš se taky vydařil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi tento swap líbil. Na tvou krabičku od bonboniéry jsem se tuším dívala na veverkovském blogu a taky se vám povedl:)

      Vymazat