čtvrtek 21. dubna 2016

Swap s domácími dobrotami

Tento swap jsem vymyslela já a přihlásila se mi na něj Libuška - pod přezdívkou palacinka01 . Byla jsem moc ráda, že bydlí kousek ode mě a tak jsem zažila první swap osobní setkání. A bylo to velmi milé a sympatické setkání! Ještě jednou děkuji, že se skleničky a celý balíček nemusel plahočit poštou:)

Zadání tohoto swapu bylo jednoduché - Co takhle ochutnat něco nového? Pojďme si vyměnit domácí zavařeniny, marmelády, sušené ovoce, vlastní míchané musli nebo cokoliv jiného, co pochází z naší zahrádky, kuchyně nebo spížky:) A klidně můžeme přiložit i nějakou vychytávku do kuchyně, recept nebo cokoliv k vaření a pečení:)
Já Libušce nabalila Domácí mussli, které si doma sami mícháme, sušené jablíčka a pak zavařeniny jako třešně, hrozny, houby, marmeládku a taky jsem přihodila své oblíbené čaje a na ochutnávku mandlový rum. Fotku možná vložím, až budu mít od Libušky. Já swap ani nestihla vyfotit:)
(Přidáno - tak konečně vkládám fotečku - moc děkuji, že ji za mě Libuška pořídila, sice některé malůvky na zavařeninách nejsou vidět - jsou opravdu na všech, ale aspoň jde lépe vidět náplň zavařenin!)
A co jsem dostala já? Tak třeba zavařené okurky, ráda ochutnám, jak zavařuje okurky někdo jiný. Mám mlsný jazyk, tak jsem zvědavá hlavně na chuť nálevu:)
 Rybízovou marmeládu se skvělým receptem na moučník bez mouky. Na to už se moc těším a tímto Libušce ještě jednou děkuji!:)
Součástí balíčku byl i domácí rajský protlak. Nebo spíš svařená rajčata, jsem zvědavá na jejich chuť. Myslím, že tohle jsem ještě nikdy nechutnala:) Doma jsme dělali jen kečup a ten mi teda moc nechutnal
 Pak jsem v balíčku měla také ryngle, ty jsem měla kdysi v dětství a moc ráda si jejich chuť připomenu.
 Další částí balíčku byla káva. Vypadá to na luxusní kávu, která voní už jen přes obal. Škoda, že jsem kávu přestala před časem pít, asi poputuje k mamči nebo babičce, ale určitě ochutnám:)
 Skořice se nikdy neztratí, toto koření používám opravdu hodně často, takže to se mi také hodí.
 Sezam je super! Zrovna jsem plánovala tuto černou obměnu sezamu koupit. Takže škrtám na svém nákupním seznamu:)
 A tady je celý balíček. Dávám za něj Libušce 9 z 10 bodů. Swap mě potěšil a líbil se mi. Také zmiňované osobní setkání bylo příjemné. Příště bych ještě ráda vyzkoušela něco, co ještě vůbec neznám a co jsem ještě neochutnala. Ale i tak si Libuška dala rozhodně záležet a všechno bylo v pořádku:)
 Jak se vám líbí tento swap plný dobrot? Vyhovoval by vám?

Potěšená





12 komentářů:

  1. První swap s Libuškou, který fakt vypadá skvěle ♥
    Jsem zvědavá, cos posílala ty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbil, i když zavařenin mohlo být víc, to bych se vůbec nezlobila:D Doufám, že mi Libuška pošle, co jsem jí dávala já, jsem trubka, že jsem si to nevyfotila, protože jsem malovala všechny popisky zavařenin, k tomu dělala hlavičky na skleničky a myslím, že to vypadalo docela dobře:)

      Vymazat
  2. Super nápad :) Já ted měním knížky přes poštu a těším se co mi přijde :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé knížky? To je super, to bych taky brala:)

      Vymazat
  3. Tak to vyzerá naozaj super :) Ja osobne som však veľmi vyberavá a tak by som sa takéhoto swapu veľmi bála. Som nesmierne zvedavá, čo si jej poslala ty :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s 2ma GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já docela ráda ochutnávám nové věci, ale je pravda, že když mi něco nechutná, tak nad tím ohrnuji nos:D Jsem hrozně vybíravá a poslední dobou i docela konzerva, mám vždy nejradši to svoje, na co jsem zvyklá:D

      Vymazat
  4. Je to zajímavý nápad na swap, takový jsem ještě neviděla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslela, že právě takové swapy už byly:) Říkala jsem si, že to není moc originální nápad:) Ale jsem ráda, že jsme takový balíček uskutečnily:)

      Vymazat
  5. Já bych s takovýmto swapem byla spokojená (akorát kafe bych taky musela poslat dál). A v popisu obsahu ti chybí jedna sklenice (na poslední fotce ta mezi okurkami a rynglemi) - copak to bylo ;-)?
    Já dělala podobný swap s Blankou - zaměření "home made". Já posílala právě jídlo (což je jediné home made, co mi jde, na jinou tvorbu než kuchyňskou, jsem poměrně levá), Blanka své rukodělné výrobky . A taky to bylo fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to tak s tou kávou mám taky:) Jejda, jdu to hned napravit - je to rajský protlak. Jinak s Blankou je to super, úplně jsem si zamilovala její pečený čaj, toho bych se mohla upít/ujíst:)

      Vymazat
  6. To je super nápad na swap :-) Přidávám se ke Stáně, taky chci vědět co je ve sklenici mezi okurkami a rynglemi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se povedl:) Bála jsem se, že od někoho dostanu jednu marmeládu a hotovo:)Jinak je to rajský protlak:D

      Vymazat