středa 20. dubna 2016

Rozkvetlo...

...nám všelicos. Spoustu z květin ani neznám. Měla bych si konečně pořídit herbář a k tomu nějakou chytrou knížku. Nemáte nějaký tip na knihu o zahradě, poznávání květin a třeba i stromů?
Na zahradu teď jezdíme každý víkend a chci tam začít s nějakou potřebnou rekonstrukcí. Základem všeho je plán, a tak už se mi pomaličku v hlavě rodí nápady, co ano a co ne. Kromě pár snímků ze zahrady vám ukážu, co vše by se mi na zahradě líbilo!:)
 Nejlepší činnost na zahrádce? Sednout nebo lehnout si jen tak chvíli do trávy:) Nevíte, jak se zbavit navečer šíleného množství komárů?
 Těmto rostlinkám říkám interně palmy:)
 Ještě večer, dávno po ranním deštníku se nám v některých listech držely kapky deště...
 Nejkrásnější jsou kvetoucí stromy. A ta vůně!
 I když pod mrakem, tak už příjemně teplo.
 Mahonu mám na zahrádce opravdu spoustu:)

 Náš hlídací pes, ten s námi na zahrádce nesmí chybět. Je tam teď s námi úplně pokaždé!
 Takhle to vypadá teď, doufám, že už vám brzy budu moct ukázat nějaké příjemné změny:)
A takhle bych si to představovala časem. Hlavně bych chtěla nějaké to grilovací zákoutí.
 A co nutně na zahradě potřebuji je posezení. To bych si představovala velké a pohodlné:)
 Pařezy už mám nachystané, teď už jen sbírám kamínky:)
 Držák na sklenice ze starého nářadí? Super nápad!
 A takhle nějak to plánuji uvnitř domečku. Hlavně využít ten malý prostor.
 No a tohle byla láska na první pohled! Myslím, že tato kamna nutně potřebuji - mami, díky za tip!:)
 Máte svou zahradu nebo chatu? Pošlete mi odkazy, ráda nakouknu i k vám. Kde se necháte inspirovat vy?

Zahrádková


Fotky - moje a pinterest:)







6 komentářů:

  1. Nádherné. Aj u nás to krásne začalo kvitnúť :) Tulipány, levanduľa, macošky už sú krásne rozkvitnuté :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se stejně nejvíc těším na lesní jahody:) a vlastně na všechno, co se dá ujídat:)

      Vymazat
  2. Ten Barvínek (fotka pod mahonem) je nádherný, miluji tu kytičku ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Dani, já ani nevěděla, že je to Barvínek. Děkuji, hned jsem chytřejší:)

      Vymazat
  3. Krásné ostré fotky. Obzvláště ty detaily květů... Jinak doporučuji Kapesní atlas rostlin, za pár korun v bazaru. Koupila jsem ho dceři a opravdu se hodil
    http://levanduloviny.blog.cz/1604/v-knihovne-nesmi-chybet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Ano, po tom atlasu už se dívám, ale zatím jej nemůžu sehnat, bohužel:/

      Vymazat