středa 6. dubna 2016

První sázení na zahrádce

Tento příspěvek musím začít novým poznatkem. Sela jsem semínka, protože sází se jen sazeničky. Děkuji Dani!:) Ale sázet budu po víkendu, protože mi mamča doveze nějaké sazeničky rajčat a paprik, tak už se těším.

Na zahradu se teď snažíme jezdit každý týden a musím říct, že jsem do tohoto místa zamilovaná čím dál víc. Myslím, že se právě zde budu učit na státnice, které mě brzy čekají. Plán je jednoduchý - zahrada plná ovoce a zeleniny, k tomu voda s citrónem nebo okurkou, velká deka na trávě a spousta spousta učení. To přece musím zvládnout, ne?:)


No a co jsme zatím naseli? V zemi už máme rajčata, petržel, celer, k tomu ředkvičky, kopr i pažitku. Další týden se chystám na bylinkovou zahrádku, které zatím hledám umístění. No a pak nás čekají také brambory, cibule a nové květiny. A hlavně se v záhonku nejvíc líbí pejskovi, doufám, že nám nevyroste další:D



Za měsíc už budeme mít lesní jahody, které nyní už kvetou a začínají krásně vonět. A čerstvé kopřivy to je taky něco! Teď u nás taky můžete vidět jarní květiny a rodící se staré rostlinky, které celou zimu spali.





Co všechno jste nasadili vy? A co ještě plánujete sázet a pěstovat?

Nabitá energií z přírody

4 komentáře:

  1. Na rajčata a papriky je hrozně brzo. Sice bydlíš na jihu, ale i tak. Pokud teda nemáš skleník. Set rajčata venku ze semínek je holý nesmysl. Měla sis je zaset doma to kelímků a po zmrzlích teprve přesadit ven.
    Květenu ti úplně závidím tady na severu ještě nekvete nic :-( a ten mahon je skvělej, je krásný do věnců. Jen teda bacha děsně píchá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No rajčata a papriky mám teprve za oknem, samozřejmě je budu sázet až po zmrzlých. Ale rajčata ze semínek už mám naseté, minulý rok mi vzešly krásně, mě to tam roste, já nevím asi čarovná zahrada:D Jinak u nás opravdu kvete všechno a rychle. A o píchání mahonu jsem se už přesvědčila taky:D

      Vymazat
  2. Nádherné fotečky :) Veľmi sa mi páči, že si medzi prírodou zvečnila aj svojho psíka :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No on je nejvíc fotogenický, toho musím fotit vždy:)

      Vymazat