pondělí 25. dubna 2016

Osvícený minimalistický swap

Tento swap jsem vystavila na swaplace já. Mám ráda malé a roztomilé věci a přesně takovouto podmínku měl swap splňovat. Jeho přesné zadání znělo takto: Co takhle udělat swap plný roztomilých maličkostí. Jakékoliv běžné věci, ale zmenšené. Mini čokoláda, mini balení kosmetiky, mini tužky nebo deníčky, mini knížky, mini jídlo...prostě co nejvíc mini věcí za mini cenu!:) Na swap se mi přihlásila Veverka a já jsem opravdu velmi ráda, protože už v tuto chvilku jsem měla dávno přečtený její blog - ZDE.
A pak následovala doba nakupování a shánění. Musím říct, že zas taková sranda to není, protože jsem chtěla zdravé i chutné a originální dobroty, nějakou tu kosmetiku, popřípadě vzorečky a další mini věci. V Brně máme takový jeden kouzelný obchod, kde se prodávají kusové čaje a všechny různé kusové bonboniéry. Tam jsem toho spoustu sehnala a také mi toho spoustu ujedl muž, tak jsem musela dokonce dokupovat!:)
Nakonec jsem Stáni poslala ve swapu kosmetické vzorečky, mini čokoládky, další malé sladkosti, mini dobrůtky i ze zdravé výživy, taky mini pečený čaj a mini pitíčko. Všechno jsem se snažila sehnat a pořídit v opravdu malém balení. Až budu mít fotku, tak opět přiložím. (pozn. už mám - přikládám)

Od Stáni jsem si rozbalila swap krásný a slunečný pátek. Tento swap mě opravdu potěšil a osvítil. To slunce jako dekorace na všech dárečcích jsem si nemohla nechat ujít a fotila věci i se slunečními paprsky:) Přišlo mi spoustu zajímavých věcí, které jsem vůbec neznala. Navíc jsme měli stanovený určitý rozpočet, a to milá Stáňa určitě nemohla dodržet. Každopádně mě překvapila. Podívejte se čím vším.

Časopis o zahradách i o bydlení mě potěšil. Takovéto typy časopisů mám ráda. A hlavně tolik inspirace. Přečetla jsem jej hned a celý!
 V balíčku dobrot jsem pak našla mini srdíčka, která ráda vyzkouším. Něco jako lipo, což mě pobavilo, protože jsem lipo neměla snad od 10 let a pak tak čoko sušenky. Ty znám a chutnají mi.
 Z mini kosmetických vzorečků mi přišla malá pasta - ty naprosto miluji a klidně bych jich měla celou krabici!:) A pak vzorečky z hotelu. Hihi, a to se může brát domů?:D
 Dalším mini věcí byl tento úžasný malinký džem. Ten je tak krásný a opravdu roztomilý, že je snad i škoda ho sníst. No zatím se na něj dívám a váhám:)
 Ve swapu jsem také našla mini sadu na čaj. To je naprosto skvělý nápad!:) Velmi mě pobavila mini citrónka, to jsem ještě nikdy neviděla.
 Nechyběla ani další malá kosmetika, kterou ráda vyzkouším. Navíc toto balení je ideální jak na cesty, tak do kabelky. Za mě super mini věci:)

 Další roztomilůstkou byla tato fixa. Nejenže opravdu maluje, ale je velmi skladná a také nádherně voní. Člověk má skoro chuť fixu olíznout:D
 Opravdu nádherným mini překvapením byl i deník. Je tak zvláštní, tajemný a krásný, že musím Stáni opravdu moc poděkovat. Je to věc, která má pro mě duši, a toho si velmi vážím a cením.
 Zasmála jsem se u balení Minipiškotů. To jsem také nikdy neviděla a opravdu mě překvapily. Hned jsme ochutnali - já, Kiwík i muž:)
 Krásnou a další roztomilostí je i tato mini plechová krabička. Ještě teda nevím, co si do ní dám, asi nějaké mini tajnůstky, ale opravdu se mi líbí.
 A posledním překvapením balíčku byly miničokoládky. Hned jsem ochutnala modrou mléčnou a měla zvláštní chuť. Takovou netypickou a chvilku jsem si na ni musela zvykat. Teď už každopádně žádná čokoláda není!:D
 A oceňuji i dopis. Vůbec nevadí, že nebyl psaný rukou. Jsem za každé slůvko ráda a opravdu moc ráda čtu jakékoliv dopisy a psaní. Stáni, v dopise je poslední věta rozepsaná a není tam celá...je to detektivní hádanka nebo mi prozradíš konec dopisu?:)
Za mě se tedy tento swap opravdu povedl a rozhodně mu dávám 10 z 10 bodů. Tak, jak jsem měla strach, tak mám nakonec opravdu štěstí na kvalitní, velmi příjemné a spolehlivé spoluswaperky:) Jsem za to opravdu vděčná, snad to nezakřiknu:) Stáni - rozhodně mi nejsi dlužníkem a zabalila si mi toho až až. Doufám, že se brzy potkáme u dalšího swapu - mám zálusk na nějaký tvůj čajový swap:)

Jak by se vám líbil tento swap? Co minimalistického by potěšilo vás?

Minimyš


12 komentářů:

  1. Tak tenhle swap je skvělý!!! Úplně nejvíc mě zaujal ten zápisníček, ten je boží :-) Nápad na čajovou sadu se mi moc líbí :-) A minipiškotky známe, kupujeme v Lídlu, Jiřík je miluje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že ten zápisníček má dokonce uvnitř ručně dělaný papír, je opravdu úžasný. Je divné, že do Lidlu taky chodím a ty minipiškoty jsem tam ještě neviděla:) Jinak čajová sada je opravdu super, mě hlavně hodně pobavila:)

      Vymazat
  2. Boxík je naozaj krásny :) Veľmi sa mi páči ten zápisník so sloníkmi :) A aj to, že si v balíčku našla samé zaujímavé vecičky :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je, ti sloníci jsou super. Mám ráda takovéto originální věci:)

      Vymazat
  3. Super nápad na swap :-) Já dělala jen jeden a téma bylo- 5 vjemů: sluch, čich, zrak,chuť a hmat.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už přemýšlím nad dalším, musím se ale krotit, abych ty swapy stíhala a mohla si na nich dát opravdu práci:) Jinak těch pět vjemů nebo smyslů, to je taky velmi zajímavý nápad:)

      Vymazat
  4. Krásny balíček! ♥ Slečna vybrala naozaj nádherné veci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi balíček líbí. Minimalismus je vždycky fajn:)

      Vymazat
  5. Teda to je věciček. Mám ráda tyto mini balení.
    Zvu tě na soutěž:Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně jsem se divila, kolik věcí se dá do malé krabičky:) Jinak já minibalení taky miluju, od malička se mi líbí útulné malé prostředí a malé věci. Asi jsem nějaký převtělený skřítek:D

      Vymazat
  6. MIchelle, jsem ráda, že jse si s tebou mohla swapnout a že se ti mnou vybrané věci líbily. Ta hotelová balení jsem odcizila až v dalekém Barnalu na Sibiři, kde jsme spali, když jsme se vraceli z dovolené ;-). A jsem ráda, že tě potěšil i časopis - ten jsem tam přidala dodatečně, abych "vycpala" krabici tak, aby tam věci nekloktaly. Přišlo mi to lepší, než tam nacpat zmačkaný papír nebo papírovou "slámu".
    Jinak jsem tvou dlužnicí - tvůj megabalíček prostě můj převýšil o 100%.
    A co chybělo na konci dopisu, to už si nepamatuji - asi něco o tom, že doufám, že tam budou věci, které neznáš ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky moc ráda, moc se mi swapování s Tebou líbilo:) Téda, mám věci ze Sibiře? To si je budu šetřit:) Ten časopis je opravdu super, budu se k němu vracet:) Néé nejsi dlužnicí, tvůj swap byl opravdu taky velký, překvapivý a moc příjemný:)

      Vymazat