sobota 2. dubna 2016

Odpovězte si na....

tyto zajímavé otázky.

mám moc ráda dotazníky a všechny otázky, které mě nutí zamyslet se nad tím, co dělám často, co mám ráda a co o mě řekne něco víc. A tak jsem si také vyplnila tento zajímavý dotazník. 
1) Ráno se neobejdu bez....
výtečné snídaně, hrnku čaje nebo kakaa a rekapitulace mých příjemných snů i nočních můr.

2) Na pracovním stole mám...
vždy uklizeno, abych se mohla lépe soustředit na práci. Občas mám na stole i psa, který mě tak nutí věnovat se mu právě, když pracuji.

3) Volný čas trávím s...
mým mužem, psem a blízkými. Občas také s vanou, knihou nebo zahradnickou prací.
4) Inspiraci hledám...
snad úplně všude, kam se podívám, kde jsem a co dělám.

5) Před spaním si vždy...
přeji, aby šel muž brzy do postele a udělal mi masáž:D

6) Nejvíc mě dokáže rozesmát, když...
se děje něco, čemu se vůbec nikdo jiný nesměje a přitom je to opravdu vtipné.

7) Na jaře potřebuji....
hodně slunce, hodně přírody a hodně práce, abych přepracovala jarní únavu.
8) Nikdy nepochopím proč...
někteří lidé říkají, že se nudí. Já opravdu nemám čas se nudit. Opravdu vždy je co dělat!:)

9) Kdybych uměla létat, tak...
bych se podívala na všechna svá oblíbená místa shora, obletěla celý svět a pak se zase vrátila domů.

10) Často si zpívám nebo broukám píseň...
Take me to church...protože se mi líbí melodie, text, význam i nálada, kterou mi tato píseň přináší.
Budu ráda, když si na tyto otázky také odpovíte a třeba mi dáte odkaz do komentáře. Moc ráda se o vás dozvím víc!:)

Zvědavá

5 komentářů:

  1. http://danfinka.blogspot.com/2016/04/odpovezte.html

    OdpovědětVymazat
  2. V poslednom čase som sa dotazníkov navypĺňala až až, keďže je obdobie bakalárskych prác a všetci naokolo sa zrazu ponáhľajú, aby to bolo hotové. :D No zrazu som narazila na toto. Ozaj veľmi milý dotazník, počas toho ako som čítala Tvoje odpovede, zamýšľala som sa aj nad tými mojimi a potom nad sebou. Takže zatiaľ čo ty si ma inšpirovala, ja som samú seba rozosmiala. Každopádne, tento dotazník asi zverejním aj na svojom blogu www.abookbae.blogspot.sk a budem rada, ak si potom nájdeš čas :) Veľmi pekný článok. Odpoveď číslo 5 je fakt zlatá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti můj dotazník líbí a taky že tě pobavil:) Určitě na tvůj blog mrknu, děkuji:) Já u té pětky vždycky trpím a usnu a žádná masáž není:D A muž mi pak ráno řekne: "Ccc, celou noc jsem tě masíroval, ale ty jsi spala!":D

      Vymazat
  3. Krásny a pozitívny článok. Veľmi sa mi páči, že patríš k málo blogerkám, ktoré dokážu písať pozitívne a zároveň pútavo :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat