pátek 1. dubna 2016

Jarní ručně vyráběný swap

Druhý swap, který jsem podnikla, byl vymyšlen Blankou a jmenoval se Jarní handmade. Na tento swap jsem se přihlásila hlavně z toho důvodu, že nemám ráda jaro. Miluji podzim a chtěla jsem přijít na chuť i jinému ročnímu období.
A myslím, že s Blankou se mi to opravdu povedlo. Já jsem jí poslala nějaké ty jarní dobroty, na mls i na energii, přáníčko s květinou, které jsem vyráběla, malovanou záložku do knížky, knihu citátů, obrázek se stromem, vyrobený stromový amulet i náramek. Pak jsem jí přidala deníky na psaní nebo kreslení, nějaké studené čajíky, sazenice a také voňavé mýdlo, domácí marmeládu, dýňová semínka a namalovala jsem jí obraz stromu. Zelený jarní balíček doladila jablková svíčka a polštářek na ven:)

Jsem ráda, že se Blance balík líbil a také se podělila se svou rodinkou. Já jsem od ní dostala celou kupu jarních vyrobených dárků a jsem nadšená.
 V balíku byl krásný náramek v mé oblíbené modré. Moc se mi líbí a je krásně něžný a jemný.
 Zelená jarní tužka mi také udělala radost. Psacích potřeb není nikdy dost!
 Z Chorvatska jsem dostala od Blanky pozdrav v podobně tohoto zajímavého kamenu:)
 Jablečnou svačinku jsme ještě nezkoušeli, ale zatím ji mám v kabelce pro případ nouze.
 Od Blaničky jsem dostala také pečený čaj! Za něj moc moc děkuji - čaje opravdu miluji. A pečené opravdu hodně!
 Tímto dárkem jsem byla absolutně překvapena a nadšena! Skleněná žába, která naštěstí přišla v pořádku a dokonce má na zádech kiwi - no není úžasná? Žába i Blanka:)
 Žabka byla zabalená v nádherné krabičce se stromem. Budu si do ní dávat šperky nebo tajné přání:)
 Mile mě potěšil i Ametystový stromek. Už mi zdobí pracovní stůl. Jen si všímám, že mám nějak málo místa na takhle krásné dekorace. Chtělo by to větší stůl, nebo byt?:)
 Úžasným dárkem je i Myší deník. Budu jej používat na sny. Je opravdu krásný a já moc děkuji!
 A v balíku na mě také čekalo překvapení. Sazenička, kterou už mám jen zalévat:) A dokonce už roste!
 Děkuji také za čaje, krásně voní a jsou i hezky zabalené. Brzy snad vyzkouším!
 No a posledním dárkem, který mě překvapil je Pohankový polštář s žabkou. Je úžasný a popravdě se o něj večer pereme - já, muž i Kiwi.
 Tady vidíte, kdo to vyhrává!:)
Ještě jednou Blance moc děkuji a velmi oceňuji její šikovné ručičky. Všemi dárky mi udělala radost a zpříjemnila mi tak začínající jaro. Dávám jí samozřejmě jak jinak než 10 z 10 bodů. 
Jak se vám líbí tento jarní swap? Jaký swap by napadl vás?

Jarně naladěná


9 komentářů:

  1. Pohankový polštář mám od Blanky taky, s motýlem :-) Jablečné tyčinky si kupuji ve zdravé výživě, jsou výborné. Moc hezký swap.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polštář je opravdu úžasný a na tyčinky jsem zvědavá, zatím jsme po Velikonocích všeho hrozně přejedení:)

      Vymazat
  2. Krásný swap. Je na něm vidět typický Blanky rukopis :-) Jsem zvědavá co ti v květináčku vyroste :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbí:) Mám ráda osobitost v balíku:) Já jsem taky zvědavá, co to bude za strom:)

      Vymazat
  3. Jeej, tak tento swap sa zrejme veľmi vydaril. Pekný článok :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  4. S Blankou už jsem taky swapovala a taky jsem byla ze swapu nadšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, s Blankou je to opravdu super. Dala si opravdu záležet a velmi oceňuji její ruční práci:)

      Vymazat
  5. Ten Ametystový stromček je nádherný. Ja osobne zbieram kamene a milujem drakov, Budhov a podobné vecičky (najmä drakov a potom kamene) a toto ma naozaj nadchlo :) U nás sú stromčeky veľmi drahé. Jeden malý stromček stojí 8€ a to je ten najmenší :( Kamaráti sa na moje narodeniny raz poskladali a kúpili mi troška väčší asi 10cm stromček z ruženínu :) Z čoho mám obrovskú radosť :) Len škoda, že mi doposiaľ nepriniesol lásku. Hold,... Kto čaká na pána pravého ... :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat