pátek 15. dubna 2016

Jak jsem se KONEČNĚ rozhodla jít na kurz Reiki

Bude tomu už šest let, kdy jsem si nechala udělat první rozbor a výklad karet. Ve skutečnosti to bylo velmi jednoduché. Šla jsem na internet a bez rozmyslu jsem napsala výklad karet Brno a poté se mi objevily osoby, které výklad dělají. Já si prohlédla jejich tváře a vybrala jsem si. Tehdy to byla milá paní Eva - ZDE!
Ta mi vypracovala velmi podrobný a zajímavý výklad se kterým jsem byla nadmíru spokojená. Samozřejmě jsem spoustě věcí nechtěla věřit, ale jak uplynuly roky, tak jsem tento výklad opět našla založený v šuplíku a velmi se podivila, že všechno v něm se do puntíku stalo. Znovu jsem si našla její internetové stránky a začala si číst.

Až teď po letech jsem si všimla, že paní Eva nabízí množství kurzů a zajímá se o věci, o kterých bych se ráda dozvěděla i já. Uvědomila jsem si, že chci jít jiným směrem než jsem doposud šla a že tuto svou cestu chci obohatit úplně jinak než doteď.
Mé rozhodování trvalo jen pár sekund - a já jsem se přihlásila na Kurz Reiki. Vlastně jsem si tímto krokem splnila svůj malý velký sen a už jsem jen netrpělivě a natěšeně čekala na smluvený termín. Velké překvapení mě čekalo, když mi paní Eva napsala den před kurzem a poprosila mě ať nechodím v černém oblečení. Kdo mě zná, tak ví - černou miluju a nosím ji velmi často.

V tu chvilku jsem už ale věděla, že jdu správně, protože když o vás někdo něco ví nebo tuší dřív než vás vidí, tak to tak má být. Náhody přece nejsou:) A tak jsem strávila asi tři hodiny před skříní a zrcadlem, vytahala vše možné i nemožné oblečení, abych si nachystala modré rifle, bílé tričko a béžovou bundu. Ráno jsem vstala a oblékla si oblíbené černé rifle, červené tričko a bílou mikinu. Zasmála jsem se tomu a uvědomila si, že má změna a cesta bude opravdu ze začátku asi delší a poměrně náročná.
Na kurz jsem se vydala mírně nervózní, nejen kvůli oblečení, ale také kvůli tomu, že jsem vůbec nevěděla, co mě čeká. Paní Eva mě uvítala ve svém krásném bytě, ve velmi příjemné a pohodlné "pracovně". Společně jsme se usadily, začaly si povídat a poté se už vrhly na samotný kurz.

Nejdříve mi představila, co to vlastně Reiki znamená, jak funguje a kdo jej založil. Že je to vlastně předávání léčivé energie. Poté následovalo 6 hodin intenzivního kurzu. Mě tedy přišlo, že to byla hodina nebo dvě, ale ten čas opravdu neúprosně letěl. Společně jsme procházely úžasně zpracované materiály, já se ptala na všechno, co mě zajímalo a dozvěděla jsem se opravdu velké množství informací. A to nejen k samotnému kurzu, ale i k milionu dalších věcí, co mě napadly.
Samozřejmě jsme se dostaly až k barvě mého oblečení. To už jsme se obě smály a mě bylo hrozně fajn. Konečně jsem našla nádhernou a zároveň tak pokornou a skromnou Duši, která i přes tu moc, co má, tak je pořád plná lásky a dokáže ji i předat dál. Celý kurz byl pro mě naprosto báječným zážitkem. Dostalo se mi tolik informací, vysvětlení a ochoty, až jsem z toho byla skoro dojatá.

Závěrem kurzu mě čekalo zasvěcení do prvního stupně Reiki, a to byl opravdu velký a silný zážitek. Ihned po jeho skončení jsem si prosila přídavek, což samozřejmě není možné, ale opravdu jsem to chtěla zažít ještě jednou. 

Záměrně vám neříkám podrobnosti o kurzu ani o zasvěcení a opravdu vám, kteří se o tuto tématiku energií zajímáte, tak doporučuji tento kurz absolvovat - ZDE. A věřte, že já si lidi opravdu vybírám a tady jsem sáhla opravdu správně. A jsem za to vděčná! Takže s pokorou a vděčností - DĚKUJI. Jsem vděčná za lidi, které se objevují na mé, ať už duchovní nebo i té jiné cestě.
Teď mě čeká období vstřebávání, zkoušení a učení se. Následně přijde druhé zasvěcení a posléze i třetí. A snad stejně jako můj úžasný mistr Eva, budu moci být také mistrem. Na to se opravdu velmi těším a už teď mám naplánované další vzdělávací aktivity, které mě, ale hlavně mou duši posunou zas o kousek dál...

Co si myslíte o Reiki? Máte s tím nějaké zkušenosti? Jaký kurz byste si přáli absolvovat vy?
Tuhle fotku naprosto miluji, samozřejmě není moje - ale někoho blízkého, kdo za mnou vždy stojí, mi tak moc připomíná!
Zasvěcená
stojící zatím na prvním schůdku




2 komentáře:

  1. :-) Já jsem se o reiki kdysi zajímala. Koupila a půjčila jsem si pár knížek. Pokud si dobře pamatuji, tak teoretické principy a pravidla mi přišli naprosto geniální. Také si pamatuju, že jsem po zasvěcení pochopila, že křest opravdu není jen nějaké cákání vodou (nejsem křtěná :-)). Ale nikdy jsem neměla odvahu se nechat někým zasvětit. V té době jsem měla velkou nedůvěru v to vstupovat někam skrze někoho jiného. Takový vnitřní pocit, že takové spojení není jen tak. Našla jsem si, že je možnost i sebezasvěcení a to jsem tenkrát absolvovala. Ale moc jsem nakonec nepraktikovala. Zjevně to nebyla cesta pro mě :-) Od té doby se hodně změnilo. Já jsem našla důvěru se otevřít i druhým lidem a nakonec našla (spíš si to tak nějak našlo mě) i toho svého "učitele". A vnímám, že je opravdu velmi důležité, s kým se člověk duchovně propojí. Může ho to totiž velmi povznést nebo velmi srazit k zemi. Není to jen tak nějaký závazek, ačkoliv se člověk (jako v našem případě) vlastně k ničemu oficiálně nezavazuje jako například v nějakých buddhistických či hinduistických kruzích. S energií pracuji přímo (dělám již léta čchi kung), ne skrze reiki. A není to má energie, člověk se prostě napojuje na tu univerzální. A jde to vlastně i bez zasvěcení tohoto druhu. Možná to není tak rychlé a jednoduché. Ale zato z mého úhlu pohledu naprosto bezpečné. Někdy se říká, že reiki zasvěcení stojí spoustu peněz. Čím výš, tím víc. Náklady se člověku vrátí vlastně skrze zasvěcování těch druhých. Když to ale člověk vezme kolem a kolem, i naučit se čchi kungu (práci s energií) stojí nějaké peníze. Není to sice jednorázová záležitost jako zasvěcení a také to zahrnuje samostatnou práci doma, ale pokud se tomu chce člověk opravdu věnovat, tak na sobě musí hodně pracovat sám a pak čas od času někde získat nějaké bližší info a instrukce. Návody praxí a tak. Může to vyjít dráž než reiki, ale i levněji. Záleží na zájmu a na štěstí. Kdybych měla platit za ta kvanta hodin, které se mi můj učitel věnoval, tak se nedoplatím :-)))) Nicméně přeji hodně štěstí! Vstoupit na první schůdek je důležité!

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa osobne veľmi lákalo ísť na takýto rozbor a podobne. Mňa najviac lákalo vyskúšať odstránenie negatívnych energií, kliatieb a parazitov. Napokon som však vyskúšala osobné čarovanie a odvtedy už nemám problémy. Musím sa však priznať, že celé čarovanie som si prispôsobila podľa seba a hlavne som všetko prepracovala do detailov tak, aby to bola 100% čistá, biela mágia. Odvtedy už takéto veci nepotrebujem, no stále ma to troška láka :) Na druhej strane sa bojím vedieť svoju budúcnosť, pretože je tu stále čo ak by som sa napr. dozvedela, že budem navždy sama. TO by som nepredýchala alebo že by som sa rozviedla a podobne.

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s 2ma GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat