neděle 17. dubna 2016

Časopisový swap

Tento swap vyhlásila Jitka, pod přezdívkou Sporran1. V popisu se psalo: Taky si občas koupíte časopis, přečtete a co s ním? Co takhle vyměnit si časopis nebo více. Čtené i nečtené, je to jedno. Já preferuji časopis o zahradě, zdraví. bylinkách. No a doplníme nějakou dobrotou, drogérkou a dárečkem, tj. od všeho něco. Základem bude ovšem minimálně jeden časopis tak cca ne starší než rok 2013. Co říkáte? Jdete do toho? A tak jsem šla a velmi ráda! Časopisy to je moje:)
Nejdříve se podívejte, co jsem Jitce poslala já. Vybrala jsem jí časopisy o bydlení, některé se mi totiž sešly doma dvakrát. Pak jsem přiložila časopis o zahradě a také tvoření, kde bylo psáno i hodně o levanduli, což mi přišlo, že se hodí, když Jíťa píše blog s názvem Levanduloviny. Další časopisy se věnovaly zdraví a bylinkám. Nezapomněla jsem ani na knížku, která prostě ve swapu nesmí chybět. A pak jsem přihodila pár dobrot, bezlepkové dobroty pro dcerku, nějaké to kafčo, jasmínový sprchový gel, náramek pro štěstí a šátek na parádu. Jitka mi dala pozitivní hodnocení a jsem ráda, že se jí balíček líbil.
A co jsem od Jitky dostala já? Časopis o psíkách, což mi udělalo radost, protože jej četl se mnou i muž a také Kiwoš.
 Časopis o zahradě, který také potěšil. Zahrada je opravdu moje radost a tak se vždy ráda inspiruji.
 Pozvánku do Jitčina rodného města - Kutné hory. Docela mě toto místo láká, ale poslední dobou cestuji jen pracovně s mužem a sama na výlety moc nestíhám.
 Úžasnou kočičí záložku od Jitčiny dcerky. Za ni opravdu moc děkuji a jsem nadšená! Miluji osobní dárky a tvoření od jiných. Toho si opravdu velmi cením.
 Křížovky, na ty se těším, že si je vezmu třeba k moři nebo na dovolenou na zahrádku, až budu mít splněnou školu a všechny povinnosti.
 Krásný sešitek s kytkami - přemýšlím, že z něj vyrobím herbář. Myslím, že květinový sešit by na to byl opravdu ideální. Jen je mi opět líto do nového sešitu psát, ostatně jako vždycky:)
 Tento časopis mě překvapil, protože jsem jej ještě nikdy neviděla. Takže jsem ráda, že mi Jitka ukázala i něco nového. Už se těším až se do venkovského stylu začtu.
 Pomáda na rty. Ta snad vždy potěší a nikdy neurazí. Je pravda, že se pravidelně nemažu, nenatírám, nekrémuji, ale všechnu tuto kosmetiku sbírám a jsem za ni ráda. Prostě jako typická marnivá žena.)
 Motýlkové pero sice píše nějak zvláštně, tak tence a jemně, ale tužek, propisek a per není nikdy dost.
 Tento deníček mě pobavil. Stejný adresář jsem totiž dostala v Tajemném swapu - tady i tu od Danfinky, takže teď už mám sadu.
 Krabička s překvapením je naprosto úžasná. Miluji srdíčkové motivy a plechové krabičky jsou super. Je pravda, že do nich málokdy něco dávám, ale i tak jsem ráda, že ji mám:)
 V krabičce jsem pak našla tyto musli srdíčka. Sama moc musli nemusím, ale muž sní všechno a tak byl rád i on. Mě totiž musli trošku vadí kvůli zubům, mám pocit, že se mezi ně hrozně zasekává. Raději si ovesné vločky a všechno tvrdé rozmočím do mléka nebo si dělám kaše.
 Sluníčko mě hodně potěšilo. Teď už nemusím mít jen slunce v duši, ale i na zdi. Už mu hledám ideální a slušivé místo:)
 A posledním kouskem byly čaje. Těch opravdu není nikdy dost a já jako čajomil jsem za každý čaj vděčná:)
Swap s Jitkou se tedy rozhodně povedl. Jsem ráda, že jsem takto zajímavou osůbku potkala a taky jsme si příjemně popsali. Dávám 10 z 10 bodů, jen musím dodat, že by se mi líbilo dostat ještě více časopisů, třeba taky něco o bylinkách nebo o tajemnu, které opravdu miluji. Přesto Jitka splnila skvěle zadání svého swapu a navíc balíček poslala bleskurychle. Moc děkuji a doufám, že si ještě zaswapujem!
Jak se vám líbí tento časopisový swap? Jaké časopisy máte nejraději vy?

Potěšená







8 komentářů:

  1. Tak to vyzerá naozaj super. Veľmi sa mi páči, že si si SWAPovanie až tak zamilovala :) Ak by si mala zájem, veľmi rada by som s tebou vyskúšala aj ja SWAP (ak nevadí, že som ešte pred tým neswapovala). Momentálne mám v ponuke jeden hráčsky swap, ak by si mala záujem: http://www.swaplace.com/cz/swap/detail/4397/hra-v-swape-preco-nie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mich. Prosím mohla by si mi napísať e-mail ohľadne SWAPU na sladeckova219@gmail.com? Nejak neviem nájsť tvoj e-mail. Ďakujem :)

      Vymazat
  2. S Jitkou už jsem swapovala taky :-). Patří podle mne k dobrým swaperkám, co swap neodbudou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky jsem byla ráda. Někdy je opravdu těžké v tom zástupu mladých dívek bez hodnocení najít i nějakou zajímavou duši se kterou se swap povede:) Ale zatím jsem spokojená:)

      Vymazat
  3. Můj nejoblíbenější časopis jsou Korálki, mám úplně všechna čísla od začátku, co začal vycházet. Pro mě zajímavýn časopisem je Epocha, mám jich doma hodně, ale kupuji ho jen občas. Chvíli jsem kupovala Darinu, ale usoudila jsem, že nic nového mi nepřináší, navíc co už v redakci není Renata Herber, tak bych řekla, že už to není ono...Kupuji taky novou Praktickou ženu (Kreativ) je to sice pálka peněz, ale líbí se mi. Když potkám Dekor, tak si ho ráda koupím a na odlehčení občas kupuji Svět ženy.

    OdpovědětVymazat