úterý 15. března 2016

Zajíci v krabici

Konečně nám dorazil balíček - Zajíci v krabici. Za prvé musím říct, že jsem jej objednala jen na zkoušku a spíš jsme s mužem chtěli opět zažít překvapení kromě našeho stálého Brandnooz boxu.
Velmi mě potěšila krabice, která je vyloženě krásná! Nevím, jestli si tuto krabici nenechám a nebudu ji používat na výtvarné potřeby:)
Obsah krabice byl sice menší, ale za to kvalitní a velmi chutný! Takže co nám přinesli zajíci v krabici?

1) Banánová mouka
Tato mouka příjemně voní, i když o něco méně než banány. Je super, že se dá používat, jak v teplé, tak ve studené kuchyni. Mám v plánu přidat ji do banánového smoothie nebo z ní upéct banánový dort. Každopádně jsem ani nevěděla, že tato mouka existuje. Její cena se pohybuje okolo 130 Kč.
2) Chufa oříšky
Tyto oříšky se jinak jmenují zemní mandle. Jsou jako sušené rozinky, ale jejich chuť je opravdu mandlová. Dají se použít i na výrobu mandlového mléka. Většinou se konzumují nabobtané, ideálně po noční koupeli, ale my je zkusili i takhle čerstvé a opravdu jsou skvělé! Cena kolem 120 Kč.

3) Marmeláda z červené cibule
Cibulové čatní, to je opravdová pochoutka! Nádherně voní a ještě lépe chutná. Budeme používat na maso, toasty, ale vyzkoušíme i na bramborovou kaši. Cena se pohybuje okolo 60 Kč.
4) Brusinková fit tyčinka
Tato tyčinka je opravdu plná ovoce, není příliš sladká, ale přesto chuť na sladké dokonale zažene. Brusinková je oblíbená příchuť mého muže, takže on je opravdu nadšený. Cena kolem 40 Kč.
5) Luštěninové brambůrky
No tak tyto brambůrky s příchutí pizzy jsem ani nestihla vyfotit v celém balení. Nějaký skřítek je ihned otevřel a začal ochutnávat. A musím uznat, že brambůrky jsou opravdu hodně syté a velmi jedlé. Jsou vyrobené z hrachové mouky. Za mě určitě ano. Cena kolem 50 Kč.
Jak se vám líbí tento box? Koupili byste si jej? Odebíráte také nějaké boxy?
Příjemně překvapená
...zajíci....


6 komentářů:

  1. Tak to vyzerá super. Veľmi dobrý nápad bola banánová múka, nakoľko neobsahuje lepok. Tá cibuľová marmeláda.vyzerá fakt super a oriešky milujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi tento box líbil:) A banánová mouka je opravdu zajímavá. Jinak z těch oříšků mám opravdu v plánu mléko, tak jsem zvědavá:)

      Vymazat
  2. Krabice je nádherná, její obsah super. O tomto boxu jsem vždy přemýšlela, že ho vyzkouším. Ale přece jen mě nejvíc zaujal korálkový náramek na tvé ruce, to už asi bude "nemoc z povolání" :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, já už se k vyzkoušení odhodlávám minimálně půl roku. Obsah i krabice mě moc potěšili, akorát mě udivuje, že na stránkách píšou Zajíci, že je vždy v boxu šest a více dobrot. A my teda napočítali jen pět, ale tak zase jejich hodnota je větší. Jinak s tím korálkovým náramkem - hned mě napadlo, že by tě mohl upoutat:D To asi, jak jsem tě poslední dny "studovala":D

      Vymazat
  3. Já jsem boxová maniačka :-) i o tomto jsem přemýšlela, ale přece jen je dost drahý....cibulové čatní miluji a ta banánová moučka musí být super. A vlastně se mi líbí všechny produkty včetně nádherné krabice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem také boxerka jako Brno:D Vždyť víš, že všechny boxy zkouším:) No mě to taky nepřijde moc levné, ale zkusit jsem to chtěla. Tak možná zase někdy, až nebudu vědět co s penězi:D

      Vymazat