sobota 5. března 2016

Zahradní slavnosti aneb Jaro už pojď!

Tento víkend jsem si naplánovala hlavně práci, ale sluníčko mě vytáhlo ven. Už nemůžu vydržet a na zahradu jezdíme alespoň vyběhat Kiwina. Dnes jsem ale neodolala a musela vzít do ruky hrábě, motyčku a připravit si záhonky na sázení.
Já se na tak těším na jaro a léto! Jet na zahradu a sklízet svou úrodu je něco úžasného. Není to jako vejít do obchodu a tam si koupit ovoce nebo zeleninu. Toho, co vypěstujeme sami, tak si mnohem víc vážíme. A hlavně cítíme tu přírodu a chuť slunce v každém soustu. To je opravdu k nezaplacení.

Kiwi mě opravdu velmi "potěšil". Asi po pěti minutách běhání se vyválel v první hromádce, kterou našel. Pak už jsme se jen hádali, jestli to bylo od kočky, veverky nebo sousedova psa. Každopádně ve vaně jsem ho doma koupala samozřejmě já. A teď už vyfénovaný leží v pelechu a vypadá jako kulička plná chlupů.

 Naše psí dítě:)
A teď už jen fotopříběh z dnešního sobotního a velmi příjemného poledne.
 Na nebi nebyl skoro ani mráček.
 Slunce hřálo chvilkami tak moc, že jsem ani nemusela mít zimní bundu.
 Už se těším, co všechno mi zase na zahradě vykvete.
 Muž si nadšeně přesadil kedlubny, které vydržely celou zimu.
 Překvapily nás i Sněhulky (tak jim říkám já)
 Mech nám na jeden velký schod namaloval velmi zajímavou mapu.
 V břečťanu jsme našli poslední sušené šípky.
 Když jsem byla malá, tak moje oblíbená rostlina byl právě břečťan.
 Je libo sušený čaj?:)
A poslední fotka - už víte, co nás tento rok čeká? Ano! Dovolená na maltu!:)

Jak jste si užili dnešní sluneční den vy? A co vaše zahrádky? Sázíte alespoň za okno nebo máte také kousek svého malého ráje v přírodě?

Cítící jaro




2 komentáře:

  1. Jééééžiš, ty máš rozhošného hafanka :) Veľmi sa mi páči, ako je vidieť na fotkách aký je šťastný a ako dobre sa o neho staráte (široký úsmev, prikrytý dekou,...) Kiwi je naozaj krásny a verím, že vám ešte dlho dlho bude robiť radosť. Čo sa týka záhradky, fotky sú naozaj veľmi pekné a aj ja sa veľmi teším, že sa konečne už aj nám na záhrade objavili prvé snežienky. :) Konečne môžme opäť pracovať a dorobiť altánok (nakoľko to ocino robí sám, cez zimu hlavne keď neustále prší) by to nebolo nejak možné.

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kiwi prý děkuje!:) Ano, on je šťastný a občas nás nechá taky jít pod deku nebo dokonce do postele. Prostě žijeme u svého psa, já to říkám pořád:) Jinak ta zahrádka mě fakt nabíjí, mohla bych tam být pořád, je to jako jiný svět:) Altánek by se mi taky líbil:)

      Vymazat