neděle 20. března 2016

Vyhlášení speciální soutěže

Nebojte Milí, nezapomněla jsem ani na vyhlášení soutěže!
Dneska jsem se u Danfinky na blogu - ZDE, dočetla, že je dnes Světový den Štěstí. Tak se mrkněte, kdo z vás měl opravdové štěstí a vyhrál mou osobní soutěž.

Losování opět probíhalo ručně, stručně. Já prostě nemám ráda ty programy a raději do toho vždy zapojuji osobní práci:) Dnes jsem tahala sama, i když mi pomáhal Kiwi, který kontroloval, jestli jsou lístečky a jména všechny v pořádku.
A výherkyní se stává ZdeňkaM! Zdeničko, gratuluji a na mail mi písni adresu, kam ti můžu balíček poslat. Doufám, že jsem ti tedy udělala radost a podruhé ti ji udělám balíčkem.
Vy ostatní nezoufejte, brzo bude další soutěž. A kdo by měl zájem, tak jsem začala konečně swapovat! Už už odesílám svůj první!:)

Darovací


3 komentáře:

  1. Zdeňce, velká gratulace. Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, veľmi ma zaujali kyvadlo a karty :( ale vyherkyni gratulujem z celého srdca :)

    OdpovědětVymazat