pátek 25. března 2016

Velikonoční box bez Velikonoc

To, že odebíráme Brandnooz box už určitě víte. Všimla jsem si, že když byly Vánoce, tak byl box přizpůsoben tématu, to stejné na Valentýna. A tak jsem čekala na Velikonoce opět typické a spíš pečící produkty a ono nic. Ale moc mi to nevadí, protože i tak se mi tenhle box docela líbí. Každopádně Zajíci v krabici byli mnohem zdravější a neobvyklejší. Tak já nevím a nemůžu se rozhodnout, jestli tyto krabičky plné jídla dál pokoušet:)
Dnes tedy přišlo toto:
1) Uvařená a nakrájená řepa - to je super, my řepu děláme docela často a nyní to mám bez práce a bez červených rukou. Jinak teda plánuji salát s řepou, kozím sýrem a rukolou.
2) Omáčka na těstoviny - velmi zajímavá kombinace rajské a žampiónů, sama jsem na to zvědavá. A je super, že je omáčka bez barviv a konzervantů.
3) Top Topic s příchutí citronu - nic moc, obyčejná citrónka, popravdě jako každá jiná citrolimonáda.
4) Bonboniéra s karamelem - pro mě nuda, a navíc karamel nejím, ale můj muž se tetelil, i přesto, že chce pořád hubnout, ale ta jeho muší váha, haha do rána bude bonboniéra snězená:D
5) Dvě buchtičky - já tomu říkám mini cvíboch. Myslím, že to do rána taky zmizí. Cereální příchuť není špatná, karamel opravdu nemusím:)
6) Polévky - zajímavé balení, super nápad s průhledným okénkem. Opět bez konzervantů, barviv a celkově bez chemie. Vyzkoušíme a uvidíme.
7) Maggi - u nás se vůbec nepoužívá, my ujíždíme na čerstvém libečku. Nepotřebuje někdo Maggi?:D
8) Celozrnné těstoviny - za ty jsem ráda, chtěla jsem je už dlouho vyzkoušet. Možná je umíchám s rajskou omáčkou viz. výše:)
9) Čajíky - těch není nikdy dost, jen škoda, že jsou zelené, chudák můj muž a moje zvýšená energie, ale na Velikonoce se víc energie hodí:)
10) Ovocná tyčinka - opět něco pro mého muže, když já ty ovo a musli tyčinky opravdu nemusím
11) Časopis psychologie - Jupíí, konečně něco pro mě! Časopisy miluji a psychologii taky. Takže ideální kombinace.
 Jak se vám tedy líbí tento box? Za mě docela fajn, ale škoda škoda těch Velikonoc:)
Mlsný jazyk



16 komentářů:

  1. Asi mám podobné chutě jako tvůj muž :-D, takže mi se líbí moc, sladkého není nikdy dost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to by ses u nás měla skvěle:) Jinak sladké taky můžu, je to na mně i vidět:D Ale nejraději mám čokoládu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímně řečeno, BrandNooz Box jsem si objednala jednou a už nikdy více! Je to hrozně nevýhodné a čekala jsem od toho úplně něco jiného :-( Myslela jsem, že třeba budou posílat nějaké zajímavé nové značky, ale nic takového jsem tam bohužel nenašla.

    http://hana-on-the-road.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě na tom začíná vadit, že jsou to všechno dostupné potraviny, které jsou nalezení skoro v každém obchodě. A taky mi vadí, že se některé věci hrozně často opakují. Ale pořád si říkám, že jsem asi moc náročná:)

      Vymazat
  4. Veľmi pekná recenzia, ale ako hovoríš, škoda niektorých produktov :)
    Bibiána Navrátil's Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no pořád čekám, že konečně přijde něco TOP a ono furt nic:)

      Vymazat
  5. Mě box příjemně překvapil, popravdě jsem ani nečekala nějaké tématické zaměření. Po dlouhé době se mi box fakt líbil. I ten časopis, který vlastně s jídlem nemá nic společného je super, psychologii jsem si vždycky chtěla koupit a nikdy se k tomu nedokopala. A polívka s vločkama? Zní to tak neuvěřitelně, že se těším až ji ochutnám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem ráda, že tobě se box líbil. My už jej máme skoro spotřebovaný a časopis se mi teda líbil:) Jinak ta polévka, za mě nic moc, ale asi je to tím zmlsaným jazykem:)

      Vymazat
  6. Taky plánuji, že ty těstoviny umíchám s tou omáčkou, článek jsem už psala včera. Taky jsem byla překvapená, že tam nebylo nic s velikonoční tématikou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvou recenzi jsem četla, jsem ráda, že máme na spoustu věcí stejný názor:)

      Vymazat
  7. Waaau. Takýto boxík by som aj ja veľmi rada privítala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbil by se ti? Já bych si teda asi nic z tohoto jen tak na vaření nekoupila, ale je opravdu zajímavé některé suroviny a potraviny ochutnat:)

      Vymazat
  8. Já jídelní boxy Brandnooz jen sleduji přes recenze na blozích a zatím mne nepřsvědčily. Konktréně tenhle box mi tedy nepřišel nejhorší a většinu věcí bych využila (nebo by je snědl manžel), ale u jiných pro mne byla zajímavá třeba jedna věc.
    Zající mi přijdou lepší díky tomu, že jsou tam převážně zdravější a míň běžné věci.
    http://werka13.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my je taky naštěstí využili nebo využijeme:) Zajíci jsou super, ale zase dražší, i když kvalitnější. Tak nevím, jestli nějaký box odebírat nebo si potraviny raději koupit a vybrat sama:)

      Vymazat
  9. Tak tento box se povedl.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tobě se líbí:) Já už si na něj taky zvykla:)

      Vymazat