pondělí 28. března 2016

Velikonoce v obrazech

V rámci možností jsme se i přes rodinné starosti snažili oslavit Velikonoce, jak nejlépe to šlo.
Po rozmýšlení, jestli něco péct, jsem nakonec v rychlosti upekla Medového beránka, recept zde. Ten však vypadá spíš jako nějaký divný pes, ale tak snaha byla:)

Opět jsme pekli také tvarohový mazanec bez kvasnic. Velkou výhodou tohoto mazance je, že vydrží krásně vláčný a měkký klidně i týden. Ovšem za týden už je většinou snědený.
Na nedělní oběd byla každoroční kachna s dvoubarevným zelím a také dva druhy knedlíků.

A k tomu všemu dnes muž i jeho syn dostali ode mě velikonoční nadílku ve stylu Angry birds. Ptáci přece k jaru a Velikonocím také patří, ne?:)
Udělala jsem z lepenky a starých novin dvě hnízda, do nich nacpala spoustu sladkostí a nahoru posadila vzteklé ptáky. Kluci se pobavili a zasmáli. Tak jsem měla radost.

Doufám, že jste si Velikonoce užili v poklidu, příjemné rodinné atmosféře a hlavně ve zdraví. Protože někdy jsou chvíle, kdy vám dojde, jak je právě tohle nejdůležitější.

Vážící si každého dne


2 komentáře:

  1. Krásná velikonoční nadílka. My jsme se rozhodli Velikonoce slavit tak nějak poskrovnu, upekli jsme jidáše, pak i berana a hlavně se courali přírodou, protože bylo opravdu nádherně. :)

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Ono je to v přírodě stejně nejlepší. A pro skromné a pohodové slavení jsem taky:)

      Vymazat