sobota 26. března 2016

Tajemné hledání pokladu

Konečně jsme se dnes vydali hledat poklad. Nejvíce k tomu přispěla tradice nebo také pověra Velkého pátku, kdy se říká, že se země otevírá a poklady skoro sami vykukují:)
Je to už nějaká doba, co se mi zdál sen o hradě Veveří. Jednoho slunného dne jsem tam totiž byla dělat reportáž a nějak mi toto místo utkvělo v hlavě. Následně jsem jej doma nastudovala v knihách a na internetu a zjistila, že by se zde měl ukrývat poklad 12 stříbrných apoštolů a další možné tajemství, které by mohly zcela překopat dějiny a historii.


V tom snu jsem byla přesně na místě, kde se poklad ukrývá a dokonce, když jsem se ráno probudila, tak nejenže jsem si tento sen musela zapsat, ale také jsem si zakreslila mapu a plán cesty. K tomu všemu jsem pak napsala báseň, která ani nevím, jak mi přišla na mysl:)

Když jsem to ukázala a popovídala svému muži, tak bylo jasné, že se na toto místo musíme vypravit. Dnes byl vcelku pošmourný den, pršelo a toto počasí dalo celé naší tajemné výpravě tu správnou atmosféru.


Přijeli jsme k hradu kolem páté odpolední a procházeli se kolem něj. Měli jsme sebou i hledač kovů a párkrát nám ukázal signál. Hledali jsme viditelnou, ale přesto skrytou skrýš a velmi jsme se u toho bavili. Samozřejmě jsme si vyprávěli různé pověry a věci, co se o hradu říká a podněcovali tak svůj mírný strach a napětí.
Poklad jsme sice nenašli, ale vím přesně, kde je:) Možná jej ještě nějakou dobu musím nechat spát a v pravou chvíli se vrátit znovu. Dnes jsme zatím slyšeli dýchat hrad a dunět skály, jakoby s námi mluvily. Přikládali jsme uši k hradním zdem a bylo to jako přikládat uši k mušlím. Velmi zajímavé a následně potvrzené i dalšími zkoumajícími, že se za zdmi tohoto místa musí točit obrovská energie.
I když se nám to zdálo jako pár minut tak jsme na tomto magickém místě strávili skoro dvě hodiny a v mžiku byla tma. Po cestě domů jsme pak viděli UFO - teda alespoň muž to tvrdil, já myslím, že to bylo obyčejné letadlo, ale vyfotit nešlo ani za nic:)
Byli jste někdy na tomto hradě? Myslíte si, že je zde ukrytý poklad? A co vy a UFO?:D

Magicky naladěná




2 komentáře:

  1. Dobry den. Vas blog jsem nasla teprve nedavno, ale uz chodim nakukovat pravidelne. Jsem z Brna a na hrad Veveri chodime casto a radi. Ale myslim, ze z teto strany jsme ho snad jeste nevideli. To je nahore od kaplicky? Vetsinou chodime zespodu z parkoviste, pres most. Dokonce uz mame i fotku z protejsiho kopce...ale odtud ho neznam..Tak mame namet na dalsi vylet.
    Preji hezke jarni dny! Renata
    ..jednou se nase znama ptala kastelana, jestli tam maji nejakeho ducha. A on rikal...tise, jsem rad, ze jsme si na sebe uz zvykli..takze tak:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den:) To jsem ráda, že mám stálé a příjemné návštěvníky. Tak to bydlím kousíček:) Ano, je to nahoře od kapličky, já teda ještě nikdy nebyla zase zespodu z parkoviště. Musím někdy i tuto cestu vyzkoušet:) Jinak s tím kastelánem, to je hezké:) Myslím, že každý hrad nebo zámek má svého ducha:) Děkuji a přeji také jarní dny, hlavně plné slunce:)

      Vymazat