neděle 6. března 2016

Speciální soutěž s extra osobní výhrou

Věřte, nevěřte, ale zmeškala jsem první narozeniny mého blogu. Já takový velký slavomil a plánovač. Zazdila jsem taky připravenou Valentýnskou soutěž pro ty, kteří tento svátek nemají rádi. No nejsem já hrozná?
A pak si tak v noci ležím a přemýšlím nad tím vším. Rozsvítím lampičku a píšu si seznam. Sedm věcí, které opravdu miluju a k nim také důvod, proč bez nich nemůžu žít.Pak mě to napadlo! Já vám tyto věci dopřeju. Vyzkoušíte si třeba jen chvilku nebo jeden den v mé kůži a třeba pochopíte, proč zrovna takhle to mám ráda. Takže soutěž je to velmi osobní a doufám, že pro vás i zábavná.
Nejdřív jsem vám chtěla dát tajný balíček, kdy dopředu nebude vědět, co v něm bude, ale pak jsem si říkala, že do toho bych asi nešla ani já. I když mám překvapení moc ráda. A tak jsem to vymyslela takhle. Máte zde seznam věcí, popis věcí, ale fotky převážně ilustrativní. Nebojte se však - všechno bude mnohem lepší a hezčí než může dát fotka - hlavně proto, že to bude od srdce!:)
1) Osobní hrníček a skvělý čaj
Mnozí namítnou, že nefungují bez kávy, ale výborný čaj - to je teprve něco! Existuje pár čajů, na které nedám dopustit. Vám však chystám malý mix. Bylinky ze zahrádky, ajurvédský čaj Himalája, voňavý ovocný čaj a také kouzelný čaj pro lepší funkci intuice a třetího oka. No a hrneček? Ten k čaji nesmí chybět!
2) Kniha, která je skvělá!
Pamatujete si na článek, jak poznat skvělou knihu? Tak přesně všech deset bodů by měla splňovat kniha, kterou vám vybírám. Kniha Světadíly lásky je v seznamu hned za Vladem Drákulou. Ale nebojte se, nečekejte romantiku ani přeslazené psaní. Je prostě o životě, o takovém jaký je - bez pardónů, ale a občas i se sprostými slovy, sexem, alkoholem a také námi - umělci!:)
3) Koupel plná vůně
Myslím, že o mé lásce k voňavé a horké koupeli už něco víte, ne? Nedovedu si představit větší a lepší relaxaci než v pěně:) A to stejné chci i pro vás. Sprchový gel, sůl do koupele, voňavá pěna? To bude idylka!

4) Čokoláda pro lepší den
Já osobně miluji obyčejnou Milku. Víte, že tato čokoláda jako jedna z mála neobsahuje palmový tuk? Za mě tedy body navíc. A kromě ní mám pro vás ještě jednu - extra čokoládovou, hořkou, ale s příchutí. Až ochutnáte, tak nebudete chtít jinou.
5) Psaní po větru i do vesmíru
Samozřejmě víte, že píšu blog. Ale já také pracuji jako pisatel. Mimo jiné píšu knihy. Přes všechnu tu práci i zábavu a psaní na počítači, tak ale opravdu vášnivě miluji papír. A pro vás mám nejen pírko k psaní, ale také deník na všechny vaše příběhy, které občas píše sám život.
 
6) Kouzla a čáry všude kolem nás
Láska ke všemu tajemnému a nadpřirozenému mě provází odjakživa. Víte, že věštecké karty byste měly vždy dostat darem? A přesně tak vám je dám! K tomu poradce pro všechna vaše složitá rozhodování. Slyšeli jste už o síle kyvadla?
7) Z Pod myších křídel!
A věc, kterou mám většinou úplně všude? Na oblečení, v posteli, v autě, jako dekoraci, obraz a dokonce i na dece. Myš! Z Pod myších křídel a také ze srdce. Nebude vám vadit mít doma kousek mě?:)
Návod k použití je zde:
Nejdříve si dejte napouštět horkou vanu, přidejte do ní kapku voňavé pěny a lžíci voňavé soli. Do mističky si k vaně dejte na kousíčky nalámanou čokoládu a k tomu si uvařte výborný ajurvédský čaj, nezapomeňte si sebou vzít knížku. A relaxujte. Poté se umyjte voňavým sprchovým gelem a šup z vany ven. Při večerní svíčce si můžete vyložit karty, zeptat se kyvadla na důležité otázky ohledně svého život a vše si poctivě zaznamenat do svého nového deníku. No a poté se už jen přitulte k myšce a spokojeně ulehněte do postele. Tak takhle nějak vypadá můj ozdravný rituál:)

A soutěžní otázka zní: Bez čeho nemůžete být vy? Alespoň jedna věc, která vás vystihuje, vždy vám zvedne náladu a je opravdu pro vás ta nej! Prosím do komentáře. No a pokud chcete přátelit, psát si, sdílet nebo si mě přidat - tak se samozřejmě nebráním, ale hlavní je - užít si to!:)

Soutěž bude trvat do 20. března, tedy do prvního opravdu jarního dne. Doufám, že to bude modré nebe, svítit slunce a mě se tak bude v kole štěstí skvěle losovat.

A jako bonus za společné spříznění nebo přidání do kruhů si pohrávám s těmito dárky - úžasná zelená kabelka, která vám projasní den, snář, který vás správně navede a šperk, který vás ozdobí. Když už slavit opožděně, tak alespoň pořádně, ne?:)

Tak Milí, jdete do toho?:)

Soutěživka



24 komentářů:

  1. Tak toto je nádherná súťaž. Najviac za srdce ma chytili veštecké karty a kyvadlo. Tieto vecičky ešte doma nemám, aj keď sa o ezoteriku naozaj zaujímam. Vlastne, tým som aj trocha načala tému, čo mi vždy vyčaruje úsmev na tvári. Zbožňujem ezoteriku a teda mi každá nová ale aj stará ezoterická vecička veľmi zlepší náladu. Momentálne som siahla po Streampunk kartách a vždy keď mi v nich vyjde niečo dobré, som nadšená,.... Úsmev na tvári mi vyčarí jeden môj kamarát vždy keď ho uvidím alebo ak sa za celý deň neuvidím s ľuďmi, čo sa ma snažia držať sa pri tele, no pritom mi chcú iba podkopnúť nohy (keby to tak bolo možné nestretávať sa s nimi,..)

    GFC: Katarína Sládečková
    sladeckova219@gmail.com

    Naozaj krásna súťaž. Ďakujem, že som sa mohla zapojiť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inak, veľmi sa mi páči ten tvoj nápad s ilustratívnymi fotkami, teda napíšeš čo v súťaži človek môže vyhrať, no zároveň veci resp. ich design necháš utajený. Dúfam, že výherca zverejní fotky z balíčka,... Pretože som strašne zvedavá na to kyvadlo, veštecké karty ale aj iné vecičky ako napríklad pero, hrnček,... :) Ak mám pravdu povedať, ani som nevedela že veštecké karty by človeku mal niekto darovať, takže som naozaj veľmi prekvapená a o to viac túžim vyhrať,... Jediné, čo ma mrzí je to, že si väčšina ľudí ani neprečíta že sú to len ilustratívne fotky a teda sa zapoja do súťaže len aby sa zapojili, nie preto že by ich samotná výhra či blog zaujali.... V každom prípade ešte raz ďakujem za možnosť zapojenia sa

      Vymazat
    2. Jsem ráda, že se soutěž líbí, chtěla jsem opět něco jiného a originálního. Já sama se zapojuji také jen do jiných soutěží, hlavně teda do těch, co jsou třeba trochu i tajemné a hlavně mají duši:) Jinak jsem velmi ráda, že tě také baví a zajímá ezoterika - stejně kouzelné lidi je potřeba mít vždy blízko u sebe:) A s tím úsměvem jsi to napsala moc krásně. Tak držím palce a přeji hodně štěstí v soutěži:)

      Vymazat
    3. To máš pravdu :)) Ja osobne si tiež myslím, že ezoterikou a pozitívnych ľudí by mohlo byť viac :) Aj ezoterika či Kung-Fu patrí k veciam, bez ktorých nemôžem byť :)

      Vymazat
  2. Wow, tohle je neskutečná soutěž! Ráda se zúčastním a ještě radši si tvůj blog přidám do odběrů :)

    Nejdůležitější je pro mne můj přítel, protože jsem v něm našla oporu a lásku. Vždy stojí při mě a mě je s nim vždycky hej :)

    Gfc: Andie Pilíšková
    email: piliskouva@seznam.cz
    www.andysbookworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda za spříznění:) Jinak tedy s tím přítelem jsi to napsala moc krásně. Také držím palce:) Nejraději bych stejně byla, kdyby vyhráli všichni:))

      Vymazat
  3. Tak tohle je na nejlepší soutěž na kterou jsem narazila :-O Vlastně jsem se nikdy žádné nezúčastnila, protože mě žádná nezaujala. Tvá ano. Mě osobně nejvíc nalákal ten hrníček s čajem, čokoláda, pírko na psaní a deník a hlavně to kyvadlo a karty.
    Bez čeho nemůžu být? Bez čaje, protože nic není nad výborný čaj po nepovedeném dni. Také sem určitě patří papír a tužka, protože jak jinak bych mohla psát nebo kreslit a tím dělat to, co mě baví? A nesmím zapomenout na úsměv, protože s úsměvem jde všechno líp! :)

    Google účet: Gabca Hud
    gabcahu@gmail.com
    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem ráda, že se soutěž líbí:) Jinak jsem ráda, že tě lákají věci, které mi kouzlí úsměv na rty, jsou to opravdu moje top:) Jinak teda mě velmi těší i to, že se shodneme na čaji:) A psaní a kreslení, to je prostě vášeň. No a úsměv ten už to jen příjemně podtrhne:)

      Vymazat
  4. Tohle je opravdu po srdci hladící soutěž a rozhodně se ti povedla. Kéž by bylo takový soutěží více.
    Co mě vystihuje je rozhodně čaj. Dokážu za den vypít klidně 6 šálků od sypaných po pytlíkové. Ale abych řekla pravdu, tak nejsem fanouškem bylinkových čajů, i když se do jejich tajů snažím proklouznout, ne každý mi sedne.
    A další věc, která mě charakterizuje a vystihuje jsou knihy, teda spíše tahání knih úplně všude. Vždy mám v kabelce nejméně jednu knihu (teď tam jsou zrovna dvě). Člověk prostě nikdy neví, kdy po takové knize sáhne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a jsem ráda:) Velmi mě těší naše společná láska - čaj. Já si jej tedy zatím dávkuji tak po jednom až dvou šálcích:) Já mám ráda i bylinkové, ale pořád u mě vedou ovocné a hlavně sladší čaje. No a jinak s těmi knihami - přesně jako já!:) Tak to je super:)

      Vymazat
  5. Tak tohle bych chtěla moc vyhrát, už jen pro tu myšku...když jsem Miška :-) Mně udělá radost vždycky knížka, ale pokud budu psát o tom na co se vždycky strašně těším a vím, že mě to pravidelně čeká, je sobotní snídaně od manžela. Ne do postele, to nesnáším, ale prostě snídaně, kterou připraví on. A tou top je sýrová omeleta.
    GFC: Michaela Barthová
    Mail: siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miši, to je fakt, každá bychom nějakou myšku měly mít:) Tak držím palce:) Jinak s tou knížkou jsme na tom stejně. No a snídaně od muže? Můj muž připravuje jedině vajíčka, ale s tou potřebnou kapkou lásky, a tak na ně taky nedám dopustit:)

      Vymazat
  6. Ahoj Míšo, budu opakovat co již napsala děvčata pře mnou, ale opravdu se ti soutěž moc povedla a ráda zkusím štěstí a také se přihlásím. Co mám ráda stále u sebe bude nejspíš kniha. Jak si psala v přešlém článku chodím s nimi všude, včetně WC a koupelny.A úsměv na tváři mi vykoulí zaručeně moje fenka Sára. A ezoteryka na mě čas od času od někud vykoukne a láká mě do svých osidel. Přeji ti krásné jaro a spoustu krásncýh dní na zahrádce. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, určitě zkus, štěstí nikdy dopředu neví, na koho sedne:) Já jsem pak vždy hrozně nervózní, když losuju vítěze, za všechny:) Jinak teda jsem ráda, že máme společnou lásku k knihám. A samozřejmě i ke psím přátelům:) Děkuji za hezké přání a snad už brzo bude krásně:) Taky se měj moc fajn:)

      Vymazat
  7. Taky se zapojuji, snad mohu.
    Ale určitě nemohu napsat jen jednu věc. Poslední dobou mi chybí sluníčko, snažím se chytit každý paprsek, jak se chystá sluníčko, pokud to jen malinko jde, vezmu děti a ven, ikdyž je to na chvilenku.
    Tím, že je málo sluníčka, zahřívám se i jinak. Protože kojím, kávu jsem vypustila uplně a moc ráda čajíčkuji, občas zkouším i nové čaje a hlavně, já jsem hrníčková, opravdu si pochutnám na čaji, když je v krásném hrníčku. Moji milí to ví, tak pár z lásky udělaných a darovaných hrníčků mám.
    Jsem štastná, že mám svoji rodinu a neumím si představit den bez muže a dětí, jejich usměvy, pohlazení.
    Krásnou neděli.
    bohunka zavináč naiser tečka cezet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, určité můžeš. Budu jen a jen ráda:) S tím sluníčkem je to pravda, taky už na něj nedočkavě čekám. Jinak já teda kávu také vůbec nepiju a ty čaje opravdu jako největší slavnost:) Já se jednou rozhodovala, že bych hrníčky sbírala, ale pak vždy nějaký někomu daruju a tak se mi pořád nějaké hrníčky točí dokola. Do soutěže jsem hrneček chtěla vyrobit, ale uvidím, zda mi vyjde časově keramický kurz. Každopádně pokud ne teď, tak snad brzo určitě:) Tobě taky krásnou neděli a děkuji za milou návštěvu:)

      Vymazat
  8. Takhle hezky popsanou soutěž jsem asi ještě neviděla :-)
    No já nemůžu odpovědět jinak, že bych nemohla být bez svých dětí. Mám ráda plno věcí od knížek přes kosmetiku, oblečení apod., ale bez všeho toho bych se klidně obešla :-)
    macu@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. To je tak krásná soutěž! Musím se zúčastnit :) Nemůžu být bez Davida a Luny. Bez kosmetiky, bez pěkného oblečení, bez knih, bez bot, kabelek, spousty hrnečků, fixů, tužek, lepítek, barevných piercingů do obočí a bez NFŽ....já vím jsem marnivá, ale taková jsem já :D
    Sleduji všude kde se dá. Lucinka

    OdpovědětVymazat
  10. Jedna věc bez které bych nemohla žít? Když tak přemýšlím, nejpraktičtější odpověď by asi byla toaletní papír, ale jelikož chci napsat něco hezkého,necháme to tak a přemýšlíme dál. Fakt bych asi nemohla žít bez těch malých vatových tyčinek na čistění uší. Sakra a jsme u toho zas. Dobře. Tak znovu. Nemohla bych žít bez čokolády. Denně jí potřebuji v jakékoliv formě alespoň očichat aby se to počítalo. Je to to nejlepší, čím můžu potěšit své chuťové pohárky a bez čeho si fakt nedokážu život představit. Doma mám v kuchyni vždy minimálně kilo a když začíná docházet musím zase rychle utíkat a doplnit zásoby. Hořká, mléčná, oříšková, s rozinky, do mléka, rozpustná, zmrzlina...už se mi sbíhají sliny. Jsem v práci. Tady mám možnost udělat si horkou čokoládu se šlehačkou. Budu končit. Musím jít. Nepočká to....;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezká soutěž.Bez čeho nemůžu být?Určitě bych nemohla být bez té mojí chlupaté smečky.Když přijdu domů z práce,tak mi přivítají vždycky to nejhezčí přivítání.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Soutěžse mi moc líbí a tak se také zúčastním. Bez čeho nemohu být?
    1. bez partnera (středobod mého vesmíru)
    2. bez tvoření (prostě stále musím něco kutit)
    3. bez internetu ( často je to mé jediné spojení s okolním světem)
    4. bez čaje (čaj je můj nejoblíbenější nápoj)
    5. bez svíček ( miluji to mihotání plamínků)
    6. bez nože ( protože nejen správný muž nosí u sebe nůž :-D)
    7. bez křížovek, záhad, hlavolamů, hádanek apod.

    OdpovědětVymazat
  13. Ráda se zúčastním. Moc hezky jsi to vymyslela a popsala. :)
    Určitě nemůžu žít bez své rodiny a přátel. <3
    Sleduji před GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tak tohle je po dlouhé době soutěž, která má nějaký smysl, která není jen o psaní emailu a lajkování na fb! :-) Bude mi ctí se účasnit. Tvůj ozdravný rituál zní božsky, ale na to bych neměla sílu :-D
    Když se chci já ozdravit, tak:
    1. vezmu dobrou knihu, nejraději mám klasiky. Ověřeno léty. Nejlépe ve starých překladech.
    2. Udělám si čaj, kterých mám požehnaně z čajovny.
    3. zapálím si vonnou tyčinku s vůní orientu.
    4. vlezu do postele a pořádně se zababuším do peřin.
    5. čtu si, a jakmile se mi začnou zavírat oči, tak na chvíli se poddám spánku, který tolik miluji.

    Ve své podstatě je to to, bez čeho nemohu existovat: čaj, knihy, postel. Můžeme k tomu přidat nejbližší přátele a školu, protože tam chodím ráda, bez ní bych neměla pocit, že si potřebuji udělat chvíli jen pro sebe. A taky milování. Jak jinak dospět božskosti a euforie než přes lidské splynutí? :-)

    Jinak jsem se přidala mezi čtenáře, nevím, co víc udělat... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A! ještě email: taychimono@gmail.com :-)

      Vymazat