středa 2. března 2016

Šamanismus pro začátečníky

Někdy v životě se dostanete do fáze, kdy vás začnou zajímat zcela jiné věci než kdy předtím. A právě to se stalo mě. Sice k tomu vedla postupná cesta, poznávání a pár zajímavých zážitků, o kterých se také brzy zmíním, ale i tak to pro mě bylo nečekané.
Už dlouhou dobu jsem se v antikvariátech i různých obchodech dívala na knihy s tématikou šamanismu. Až jsem konečně našla. Na serveru Megaknihy.cz jsem si prohlížela knihy a padla mi do ruky nebo spíš pod kliknutí počítačové myši, kniha Šamanismus pro začátečníky. Samozřejmě, náhody nejsou!

Nejdříve jsem měla strach, že tato kniha bude příliš odborná, příliš duchovní, příliš nudná nebo že bude jen strohým popisem šamanským technik. A ono to bylo úplně jinak! Kniha mě velmi mile překvapila, přečetla jsem ji jedním dechem a už teď vím, že se s k ní budu opravdu často vracet.
Kniha poutavě vypráví o samotném autorovi, který popisuje svou cestu k šamanismu. I přesto, co všechno zažil a dokázal si však zachovává skromnost a potřebný nadhled. Rozhodně nepatří k mnohým fanatickým šamanům a léčitelům, které najdeme bohužel i u nás. 

V knize autor popisuje, jakou roli při šamanismu hraje pohlaví, jakou kultura, původ člověka a také jeho náboženství. Nechybí kapitoly o šamanských rituálech, postupné cestě k přírodě a porozumění sobě samému a následnému léčení. Velmi zajímavé jsou kapitoly, které se věnují psychotropním látkám, umění ovládání počasí a dalších nadpřirozených schopností. 
Celá kniha je tak krásnou příručkou pro úplné začátečníky, kteří se chtějí o tomto tématu dozvědět více. Zároveň je v ní určité poselství a pozitivní energie, která se na vás přenese. Knihu koupíte ZDE.

Rozhodně mám v plánu toto téma studovat nadále a už teď vyhlížím šamanismus pro pokročilé?:)

Přikládám úžasnou myšlenku, která přesně popisuje, co šamanismus říká: "Šamani začínají tam, kde my obyčejní lidé většinou končíme."
Jak by se líbila tato kniha vám? Máte také nějakou knihu, která vás překvapila a vy jste se sami podivili nad tím, že vás toto téma láká?

Nadšená






3 komentáře:

  1. akurát rozmýšlam nad bongom :D určite sa na to pozriem dakujem za typ !

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už bez něj nemůžu být, je to tak uklidňující!:) Rozhodně doporučuji:)

      Vymazat
  2. Vyzerá úžasne :) momentálne si chcem zakùpiť knihu kúziel, no možno potom aj po tejto siahnem :)

    OdpovědětVymazat