čtvrtek 3. března 2016

Ráj na Zemi? Na Dvorku pod Petrovem!

Na restaurace, vinárny, kavárny a hospůdky jsem opravdu vybíravá. Za tu dobu, co žiju v Brně jsem už vyzkoušela hodně míst, a až po dlouhatánské době jsem našla to pravé - a do tohoto místa jsem se zamilovala!
Znáte kavárnu Dvorek pod Petrovem? Tato kavárna se schovává pod jednou z brněnským památek. Pod Katedrálou svatého Petra a Pavla, zkráceně pod Petrovem. Krásný dvorek, kam když vkročíte, tak máte pocit, jakoby jste byli úplně v jiném světě. Uprostřed Brna, uprostřed města a přesto v přírodě...
Na Dvorku vás přivítají nejen milé úsměvy příjemné obsluhy, ale také psí společníci. A ti se dokonce tuze rádi nechají pohladit. Kromě toho, že si toto kouzelné místo můžete vypůjčit pro svou svatbu nebo jakoukoliv jinou oslavu, tak si právě zde můžete užít zaslouženou chvilku klidu a pohody.
V létě jsme nechodili jinam, protože, kde jinde můžete uprostřed města sedět, dívat se do zahrádky, jak se pasou králíci a přitom popíjet extra chutnou domácí limonádu? Navíc ve stínu pod ovocnými stromy, kde můžete číst knížky, houpat si nohami a chvilku si jen tak žít...
A kdyby vás náhodou přepadl hlad, tak není nic jednoduššího než si dát něco na zub. A to jak slaného, tak i sladkého. Opět lahodné kombinace, chutě a domácí pokrmy s příjemně citelnou kapkou lásky. To se dnes jen tak nevidí!
I když si ještě chvilku musíme počkat, protože Dvorek má do dubna otevřeno jen v pátek a sobotu, ale věřím, že pak to bude stát za to. A kdo by nemohl vydržet, tak si může objednat už teď ochutnávku v podobě bedýnek ze Dvorka! Nechte se tedy rozmazlovat, překvapte partnera v práci nebo si chvilku hoďte nohy nahoru a nechte o sebe starat druhé, a přímo ty, kterým to jde nejlíp!

A ještě nějaká ta malá vzpomínka na léto?

Já teda nevím, jak vy, ale my už se těšíme na další pohodové dny, právě na Dvorku!
Potkáme se tam? Slyšeli jste už o této kavárně? Jak je to krásné, když někdo dělá svou práci s láskou, no ne?

Hlavou chvilku v oblacích
chvilku na Dvorku

Foto: Facebook.com/Dvorek pod Petrovem



8 komentářů:

  1. Zdravím, jsem nadšená. Neviděla ani neslyšela, mám to daleko,ale v červnu jedu do Brna a kdybych věděla kde hledat určitě bych zašla a ne sama :o). Bože, jak je to lákavé. Hezké dny přeje nadšená Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se někdo příjemně nadchl pro stejnou věc jako já:) Je to kousek od hlavního nádraží, opravdu doporučuji:) A kdyby nebyla společnost, tak ji klidně udělám!:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je tam opravdu jako na venkově:) A to se mi právě líbí:)

      Vymazat
  3. to vůbec neznám, přitom v Brně pracuji. určitě tam někdy zajdu.
    děkuji za inspiraci a přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to právě taky dlouho neznala, protože tou ulicí, kde je Dvorek jsem myslím v životě nikdy nešla:) Tak snad se ti tam bude líbit. I tobě krásný den:) M.

      Vymazat
  4. Krásne zábery. Vyzerá to tam úžasne. A hafkáči <3 júúj so cute

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam opravdu krásně:) A ti pejsci! Tam je nejlepší, že můžou volně pobíhat a tuším, že se tam dá dovést i vlastní pejsek a to je super:)

      Vymazat