úterý 22. března 2016

První práce na zahradě

Konečně se zase hrabeme v hlíně! O víkendu jsme byli zase na zahradě, jsem ráda, že tam teď jezdíme tak často a pravidelně, snad nám to vydrží celý rok.
Na zahradě jsme shrabali listí, ještě nám ho tam trošku zůstalo na příště. Já jsem taky ryla a je to opravdu skvělé fitko. Pak jsem záhonky odplevelila a pohrabala. Teď už jsou opravdu nachystané k sázení. Už se na to moc těším!

Nejlepší bylo, když jsme na zahradu přijeli a soused nám říká: "Podívejte se do kádě s vodou, máte tam utopenou kočku, v noci se od vás linul hrozný řev!" A my opravdu kádě s vodou prohledali a naštěstí! jsme žádnou kočku nikde nenašli. Pak jsme zjistili, že se u nás na zahradě kočky asi páří a tak hlasitě tam mrouskaly. Ach jo, máme kočičí hodinový hotel!:D
Kiwi si zase užil kutání v hlíně, to se naučil u moře a opravdu to miluje. Jen je náročné chodit a zahrabávat po něm všechny ty díry v zemi. Přemýšlela jsem, že bych do nich mohla rovnou sázet. 

No a samozřejmě jsem nezapomněla udělat spoustu fotek, abych si na konci roku mohla udělat album, jak to u nás všechno roste, kvete a rodí se do začínajícího jara.



Moc se těším, až bude větší teplo a my na zahradě třeba konečně přespíme, budeme grilovat, pořádat párty pro přátele a opravdu ráda bych udělala minimálně jeden celodenní seminář kouzelní, výroby bylinek a tak:)

Tak co, kdy vás můžu čekat s rýči a motykami na pracovní návštěvu?:)

Zamilovaná do přírody

Žádné komentáře:

Okomentovat