úterý 29. března 2016

Můj první a úžasný swap

Když jsem psala článek o různých boxech, tak mi tu milá duše poradila vyzkoušet swapování. Já samozřejmě ani nevěděla, co to slovo znamená. Následně jsem našla stránku swaplace.com a založila si zde profil. Nechala jsem jej odležet asi měsíc a úspěšně na něj zapomněla. Pak mě ale zklamal další box s jídlem a já se rozhodla prozkoumat pro mě doposud neprobádanou oblast swapování.
Swapování znamená výměnu. Na výše zmíněných stránkách se jedná o to, že si vymyslíte swap dle své fantazie a poté vám chodí žádosti, kdo by si s vámi chtěl ten konkrétní balíček vyměnit. Jsou zde i nabídky od jiných uživatelů, a tak si můžete vybrat již vymyšlený swap a pustit se do toho.

Já svůj první swap založila sama. Nazvala jsem jej Tajemný swap. Do popisu jsem uvedla - Co takhle vyměnit si tajemné věci? Knížku, časopis s tajemnou tématikou, kyvadlo, karty, věštící kouli, tajuplné doplňky do domácnosti, šátek, prostě cokoliv, co nás napadne a evokuje to kouzla a čáry. Pojďme se spolu bát. 
Swap od Danfinky mi přišel v úžasné krabici s čarovnou slečnou.
A na tento, mě vystihující swap se přihlásila Danfinka. Do této kouzelné Duše jsem se zamilovala hned na první swap! Její nabídku jsem odklikla ihned a už začala plánovat, co jí do balíčku nachystám. Pak jsem našla Danfinky úžasný blog - ZDE! A pak už se to rozběhlo ve velkém. Za noc jsem přelouskala její blog, přečetla si, co má ráda a co nemá a dokonce se mi o balíčku pro ni i zdálo.

Nakonec jsem jí poslala vyrobenou krabici, kterou jsem skoro ani nezavřela. Možná dá Danfinka fotku všeho, tak vám ji sem přiložím. Já totiž balíček pro ni zapomněla vyfotit, tak přikládám jen krabici s mandalou a další maličkosti, co jsem jí vyráběla:) Dál jsem přiložila pár mých oblíbených čajů, ušité pytlíky na bylinky, mnou kreslené záložky do knížky, sprchové gely, chalvu, olejíček, vonné tyčinky, čarovný deník, kámen ve tvaru srdce a taky pexeso pro celou její milou rodinku. Navíc jsem jí vyrobila Keltské runy a taky Indiánský amulet. 

Polepená modrá krabice s mandalou putovala od mě:)
Zajímá vás, co poslala Danfinka mě? Balíček od ní byl nejen čarovný, ale úžasný, skvělý a opravdu překvapivý. Nejdřív jsem jej nechala skoro půl dne ležet na stole a pracovala vedle něj. Po očku jsem se na něj dívala a "mazlila" se s ním. Až po dlouhé době jsem ho začala pomalu rozbalovat. 
 Tento obrázek mi nakreslil Danfinky syn Jiřík. Je autista a je opravdu úžasný. Za mě je to nádherný portrétový obrázek, který mě velmi překvapil a udělal obrovskou radost. Neuvěřitelně se mu povedl - a tímto mu moc děkuji! Hrozně jsem si totiž přála obrázek od něj!
 Pavouček pro štěstí je super. Skvělý nápad z korálek a čarovné téma dokonale splněno!:)
 Andílci se mi moc líbí. Já ty anděly ve vlasech asi opravdu musím mít:)
 Dáreček na zahrádku velmi oceňuji, protože něco do mého ráje mě opravdu potěší vždycky!
 Mandaly, které už mi visí na nástěnce u pracovního stolu se mi také líbí.
 Kouzelná pastelka, kterou jsem hned musela vyzkoušet malovat, maluje opravdu kouzelně!
 Medová svíčka, kterou už mám na krbu, nádherně voní. A můj muž stále chodí a říká: "To je divné, já mám pořád pocit, že tu někde voní med!"
 Tajuplný adresář ocení každá "čarodějka". A taky mě potěšil nápis Papírny Brno - a jsme doma!:)
 Nádherný kalendář už máme na předsíni. Malby plné fantazie - to já můžu!
 Haha set na seznamy!:) To mě pobavilo a samozřejmě jsem nadšená. A ještě navíc přírodní! Děkuji už píšu, píšu, píšu:)

Voňavé mýdlo:) Dělala jsi sama Dani? A jaká je to příchuť? Já si jej zatím šetřím.
 Zamilovaná kuchařka je super nápad. Miluji vaření a láska opravdu prochází žaludkem...stěžuje si můj věčně přejedený muž:)
 Tajemná kniha, která mě opravdu překvapila a hodně zaujala. Už ji čtu a musím teda říct, tenhle obrázek se krásně vyjímá na nočním stolku:)
 Naprosto úžasným dárkem byly také karty! Karty jsem si hodně přála, ale pořád vybírala a váhala a nevěděla. Musím říct, že Danfinka vybrala naprosto skvěle. Jednou jsem tyto karty držela v rukách, už před lety a vytáhla si kartu Kolo štěstí. Paní, která mi karty vykládala mi řekla, že tyto karty si mě vybraly. Já na to za ty roky zapomněla a šup...už je mám doma! Děkuji má krásná čarodějko!
A velmi jsem se zasmála u této žabí hádanky. Samozřejmě nevím, co to je. Tipovala bych něco na hrnec - na držení vařečky nebo tak něco???:)) Prosím si správnou odpověď ať můžu žabky používat:)

K bodování swapu dávám 10 z 10. I když za mě píšu určitě 100 bodů a k tomu jedno velké objetí a čarovnou pusu k tomu!
Jak se vám líbí, co mi úžasná Danfinka poslala? No nemilovali byste ji?:) Líbí se vám nápad swapování, tak jako mě?:)

Překvapená a dojatá
vděčná





12 komentářů:

  1. Swapování je super, když se povede. Já dělala jeden, téma bylo - 5 smyslů. A bylo to super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě s Blankou :-) S ní se taky skvěle swapuje.

      Vymazat
    2. Ano, přesně, jak říkáš, je to super, když jsou na to dva stejně nadšení a zapálení:)

      Vymazat
    3. Na balík od Blanky se právě těším a čekám:)

      Vymazat
  2. Užasný :3 hned mám chuť swapovat :D děkuju za doporučení :D a ten balíček je moooc super :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to moc líbilo, doufám, že další swapy budou také tak povedené:)

      Vymazat
  3. Bylo mi potěšením :-) I já moc děkuji ♥
    Mýdlo jsem dělala já a je jahodové. Žabky si odhadla správně, jsou na hrnec na přidržení vařečky :-)
    Taky už na článku pracuji, ale jsem zase ve skluzu...
    Tvá radost je i mou radostí ♥ Třeba zase někdy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda:) Nemáš vůbec zač. Jůů jahodové, já si to myslela:) Hihi tak to je super s těmi žabkami, ale opravdu jsem to nikdy neviděla:) Těším se, že zase vymyslíme nějaký balíček:)

      Vymazat
  4. Tak takýto swap s ezoterickymi vecami by som určite privítala aj ja :) ja som zatiaľ nemala šťastie na niekoho, kto by bol ochotný so mnou na taktúto tematiku swappvať. Určite však chcem skúsiť šťastie cez leto a pred Vianocami :) možno sa mi podarí zohnať niekoho na podobný swap. Inak vecičky sú úžasné a ani ja neviem, čo má byť tá žabka. Nebolo k nej nič napísané?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys chtěla, tak spolu takovéto balíčky můžeme vyměnit, já bych byla jen a jen ráda:)

      Vymazat
    2. Super :) keď cez leto budem chceiť robiť esoteric swap, určite sa ozvem :)

      Vymazat