úterý 8. března 2016

Jak jsem se rozhodla začít...

...cvičit! Také se divíte a jak a proč? Odpověď je jednoduchá. Podlehla jsem vlivům. Nikoliv však vlivům okolím, ale vlivům osobním. Konečně jsem k tomu dospěla a znám svůj cíl.
Musíme však začít hezky od začátku. Nikdy jsem váhu neřešila, nezkoušela žádné diety ani nedržela hladovky. Vždy jsem byla tak akorát a hlavně jsem byla hodně aktivní. Chodila do gymnastiky, hrála basketbal, cvičila tai-či, jógu, chodila denně kilometry se psem, pak běhat a pak i do fitka. Vyzkoušela jsem karate, aikido a dokonce tančila latinu. 

No a pak jsem se odstěhovala z vesnice do města a místo pravidelné a vyvážené stravy jako doma, to byl hamburger sem, pizza tam a podobně. Fitko sice k tomu bylo, takže váha nešla nahoru tak rychle, ale přece jen nahoru šla. Opět jsem to ale neřešila, až jednou jsem vyzkoušela mléčnou dietu - to vám byla sranda! Znáte ji? Dokonce se mi o mléku zdálo! Pak jsem jej nemohla vidět asi půl roku:) Vřele nedoporučuji!
Přikládám ilustrativní obrázek - takhle jsem se začala cítit s mým mužem na jeho motorce. To už je čas něco dělat, ne?:)
K tomu všemu se přidal sedavý styl zaměstnání, nedostatek pohybu, žádný čas na jídlo a navíc když toho mám hodně nebo jsem ve stresu, tak opravdu nemám hlad. O zdravotních problémech pomlčím, na to se dnes vymlouvá kde kdo. A tak to muselo dopadnout, jak to dopadlo. Uvědomila jsem si to jednoho dne, kdy jsem zjistila, že mám plnou skříň oblečení, které je mi prostě malé, k tomu jsem zjistila, že už nevyběhnu ani k mostu na konci vesnice a zpátky, jako dřív a rozesmál mě kamarád, který mi řekl, že kdyby mě rozpůlil na dvě, tak by ze mě byly fakt krásné a sexy dvojčata.
Rozhodla jsem se s tím něco dělat. A protože jsem opravdu nikdy nic takového, jako hubnutí, váha a cvičení neřešila, tak jsem si nechala poradit v nějaké té FB skupině. S ní jsem zhubla asi za měsíc krásných 7 kilo a pak se skupinka rozpadla. A já se zase ztratila. Vyloženě jako Alenka v říši divů. Taková škoda:) 

Následující rok jsem to všechno nechala být. Váha mi sice nestoupala ani nestoupá, ale usídlila se na velmi nehezkém a nahlas nevyslovitelném čísle. A právě to chci teď změnit. Konečně ne kvůli nikomu ani pro někoho. Jen a jen sama pro sebe. Pro svůj dobrý pocit, pro zdravé tělo i zdravou duši. A hlavně chci zase začít běhat...a skákat přes kaluže?! No a samozřejmě dělat bojové umění a střílet z luku, a to bez kondičky a s nadváhou tak úplně nejde.
Zatím jsem začala 30denní výzvou, stáhla si videa Jill a nechala si poslat úžasný jídelníček od Michala. Myslím, že jako první kroky to není špatné....hlavní je, že jsem se vydala na cestu! A k tomu si pouštím zásadně jen tuto hudbu!:)
A vás všechny vyzývám - máte nějaké rady, tipy, blogy, články - zajímá mě všechno! A úplně nejlepší by bylo stejně nadšený sparing partner. Ideálně Brno a okolí. Tak co, je tu někdo, kdo se se mnou hecne?:D

Odhodlaná

P.S. Doufám, že budete rádi, když vás budu informovat o novinkách z boje, a proto zakládám i novou záložku - fitness. Ach jo, já - umělec, to bych nevěřila, že se k tomuto někdy dopracuji:D



6 komentářů:

  1. Držím palce a doufám, že se ti bude dařit podle představ. Sama jsem instruktor fitness a vím, jak jsou začátky těžké, ale když se chce jde všechno :)
    FitBlanka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky držím palečky!!!Potřebovala bych taky ubrat pár kil, ale nejsem toho schopná..Miluju sladké a bez něho bych umřela...ale fandím každému , kdo se o to pokusí!!takže se drž!Ila

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tak se mi zase poztrácel komentář a musela jsem složitě vyhledávat kdo mi to psal pod článek :) Ale hurááá hip hip, našla jsem :) Držím moc palce, určitě to zmákneš a budu se těšit na další články z tvé cesty :) I cesta je cíl :)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce a doufám, že dosáhneš všeho, co chceš! :) Mimochodem hezky napsaný článek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Míšo, moc držím palečky, aby se ti v tvém úsilí dařilo. Já mám s váhou velký problém, ale vůli žádnou. Už se na sebe nemůžu ani podívat. Třeba mě tvoje úspěchy budou motivovat. Drže se a informuj. Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce a verím, že ti to vyjde :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat