pátek 4. března 2016

Glanc box plný překvapení

Konečně zase limitovaná edice kosmetického balíčku! Dnes dorazil a já se na něj s radostí vrhla. Našla jsem v něm vcelku zajímavé věci a myslím, že většina z nich u nás najde upotřebení. 
Když jsem box rozbalila, tak nás nejdřív čekala spousta vycpání, Kiwi se na mě šokovaně díval, jestli to je jako všechno a jestli už nic zajímavého v boxu nebude.
Naštěstí bylo! Třeba tato pasta Zendium - pro citlivé zuby, sice s fluorem, ale velmi bez SLS, což je nějaká látka pro pěnění. Pasta je velmi chutná, čistí pohodově a jsem za ni ráda. Běžná cena kolem 105 Kč.
Detoxikační a ochranný krém od Dermacolu. Běžně moc krémů nepoužívám, ale tento jsem hned vyzkoušela a byla opravdu mile překvapená. Krém není vůbec mastný, pleť je po něm hebká a příjemně voní. Běžná cena kolem 329 Kč.
Sprchový gel z Yves Rocher, který nádherně voní, pění a nechává pokožku příjemně hebkou. Vůně citrusu a verbeny. Běžná cena kolem 179 Kč.
Hihi, Domestos do toalety, to mě opravdu pobavilo. Co o tom říct? Má toaletu zbavovat vodního kamene a nečistot. Samozřejmě už to instaluji. Běžná cena kolem 60 Kč.
Novinka v podobě Čistících ubrousků od Sava. Navíc bez chloru. Zajímavý nápad, příjemně voní levandulí, čistí a leští zároveň. Určitě doma použiju, protože ubrousků spotřebovávám opravdu spoustu. Běžná cena kolem 50 Kč.
Velmi příjemná aviváž Silan. Voní po růžích a ylang ylang. Těším se až budu prát. I když u nás doma většinou pere muž, ale pššt:) Běžná cena kolem 150 Kč.
Tento box je tedy opravdu zajímavý, je zde od všeho něco. Stejně mám ale raději ty jedlé boxy. Chybí mi, že nic z krabice nemůžu sníst:)
Jak se vám líbí tento limitovaný Glanc box? Objednali byste si ho a využili tyto věci?

Opět testující boxy

10 komentářů:

  1. Box se mi líbí velice! Mrknu na tu pastu Zendium :) A Kiwi je miláček, jak kouká :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ten první byl sice lepší, ale i tenhle ujde.) Ta pasta je fakt zajímavá, ale já si teď zamilovala Herbadent, miluji chuť skořice a hřebíčku. Občas ji chodím i tajně ujídat, ale pššt!:) Jinak Lucinko, Kiwouš pozdravuje, a samozřejmě i Davču a hlavně Lunečku:)

      Vymazat
  2. Taky mám doma a jsem moc spokojená. Doufám, že Glanc boxy budou pokračovat.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych byla ráda, kdyby pokračovaly. Docela bych brala třeba něco alternativního, s bylinkami nebo třeba nějaký nový parfém:)

      Vymazat
  3. Ja bych byla spokojena. Avivaz musi pekne vonet.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta aviváž je opravdu úžasná, jsem zvědavá, jestli vůně zůstane i na prádle:)

      Vymazat
  4. Taky mi box už přišel a jsem nadšená, všechno využiji.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě je vždy líto, že už box přišel, ráda se na něj vždy těším:)

      Vymazat
  5. Škoda že Brandnooz nie je dostupný aj u nás na Slovensku. Je to naozaj veľmi zaujímavé a pre mňa veľmi atraktívne :) Veľmi sa mi páči, že si si našla aj malého modela, ktorý rozžiaril fotky. Podľa mňa je na Brandnooz balíčku najlepšie to, že tam nedávajú iba jedlo či kozmetiku, ale aj veci ktoré človek naozaj potrebuje a určite využije. U mňa by bol iba asi problém s pracím prachom / avivážou, nakoľko musíme používať detský, inak sa vyhádžem. Na druhej strane by sa určite našiel človek ktorého by aviváž/prací prášok potešil. :) Sprcháč YR je fakt super, určite krásne vonia. :) Inak som veľmi rada, že som natrafila na tvoj blog

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem slyšela, že se box rozšířil už i na Slovensko, ale nevím teda, co je na tom pravdy. Jinak teda Kiwi opravdu miluje rozbalování všech balíčků, může za to psí box, který dostal na Vánoce a od té doby si myslí, že každý další balíček je pro něj:) Jinak jsem taky velmi ráda, že jsi na mě natrefila a že máme tolik společného, hned jdu mrknout k tobě:)

      Vymazat