pátek 11. března 2016

Děláte nějaké hrozné věci?

Doufám, že jste si všichni na tuto otázku odpověděli, že ANO. Protože já vám dnes chci svěřit opět pár svých "poznávacích" znamení, nebo spíš se podělit o zajímavé postřehy z mého života. 
Samozřejmě mě zajímá, jestli v tom nejsem sama a jestli něco z toho děláte také. Popřípadě budu ráda za jakékoliv další nápady a vaše originální zážitky.

1) Všechno, co mě napadne si píšu. Mám nespočet deníků, ale ze všech listy vytrhávám a zakládám si je samostatně do šuplíku. Opravdu hodně bych si přála deník, kam budu vše psát a také to zůstane v něm a pohromadě.
2) Píšu si seznamy na všechno a všechny, to už víte. Ale co je mnohem horší, tak já ty seznamy do nekonečna přepisuji. A to vše, třeba jen kvůli jednomu škrtnutí nebo použití špatné barvy, která se mi nelíbí. Normální stav, ne?:)

3) Do diáře si píšu zásadně zhruba týden až dva zpětně. Vymlouvám se na to, že tím trénuji svou paměť. Opravdu tam píšu své sny, co jsem vařila k obědu i všechny své schůzky jen zpětně.
4) Ke štěstí mi stačí nějakou akci nebo setkání naplánovat, přichystat se na něj a pak už se mi nechce jít. Mám nutkání vymlouvat se, akci zrušit a nezrealizovat. Stačí mi jen ten plán a vědomí, že když budu chtít jít, tak můžu.

5) Mám hrozně moc náušnic a miluji je. Jediný problém je, že je nenosím. Cokoliv v uších mi neuvěřitelně vadí, mám pocit, že mi to překáží při práci a vlastně v celkovém fungování. 
6) Na pravé ruce nosím koženou šňůrku. Mám ji tam pro štěstí a mám tu jednu, a tu samou uvázanou už 4 roky. Zažívá se mnou každodenní sprchu a minimálně dvakrát do týdne i vanu, jezdí se mnou k moři a dokonce zvládá hryzání mého psa. Myslíte, že se někdy roztrhne nebo ji mám na ruce už navždy?

7) S pravidelným cvičením, prací i školou to mám tak, že to opravdu každý den nesnáším, a přesto to dělám. Já totiž, když to začnu dělat, tak zjistím, že mě to hrozně baví, naplňuje a jsem šťastná. A pak přestanu a jistojistě vím, že zítra to budu zase tak hrozně nesnášet...než to začnu opět dělat!
8) Hodněkrát denně si musím něco zapsat. Nosím papír a tužku pořád u sebe. Zapisuji si nápady, myšlenky, názvy, které by se hodily pro knihu, ale také různé denní postřehy. Píšu si je na toaletní papír na wc, na ubrousky u postele v noci, v autě nebo v obchodě na účtenky. 

9) Docela často nosím sluneční brýle. Ani nemusí svítit slunce. Já mám v brýlích totiž pocit, že jsem za nimi schovaná a nejsem vůbec vidět. Pak můžu dělat a říkat, co chci. A hlavně můžu sledovat lidi. To mě opravdu baví. No a u každého člověka si představuju jakou roli by hrál v mém filmu:D
10) Nikdy nenosím kabelky, které se nedávají přes rameno, takzvané crossbody kabelky. A důvod to má jednoduchý. Utíkám, spěchám, potřebuji sebou spoustu věcí a hlavně už se mi mockrát stalo, že jsem kabelku někde zapomněla. Potřebuji ji mít na sobě připevněnou!

11) Věřím na všechno nadpřirozené, strašidelné a tajuplné. Zároveň se toho všeho děsím. A úplně nejvíc se bojím zrcadel. V noci bych se do nich ani za nic nepodívala. 
12) Vždycky, když jsem s někým v restauraci, tak závidím tomu druhému jeho jídlo. Pokaždé si myslím, že to jeho jídlo je lepší. Kdybych si s ním jídlo vyměnila, tak je samozřejmě zase lepší to moje. A pokud bychom si dali to stejné, tak jsem naštvaná, že si nemůžeme jídla vyměnit:D 

13) Ačkoliv jsem zhruba od 20 let neuvěřitelně pořádná, tak stále něco hledám. A to jen proto, že mi přijde hrozně super hledat nové místa pro své věci. Například pod šuplík, mezi skříně, za knihovnu, do knih a podobně. Vždycky si říkám, že je to tak originální místo, že to určitě najdu. Ale nikdy to nenajdu!:D
14) Často si o sobě myslím, že jsem šílená nebo přinejmenším divná a jsem ráda, když mi to ostatní vyvrací. Tak co? Nenecháte mě v tom. Vyvraťte mi to! 
Že tohle všechno děláte taky a je to úplně normální?:)

(P.S. Opravdu hodně miluji číslo 13 a chtěla jsem napsat jen 13 bodů, bohužel mi to vyšlo na 14, a to jsem se krotila. Teď mě to tak štve, že přemýšlím jestli první příspěvek neumístit pod bod 0. Hahahaha)

Jak se vám líbí moje pohádka o tom, jak jsem úúúplně normální?

Vesele naladěná



12 komentářů:

  1. Takže :-D mám několik náhrdelník ů, ale nosím asi jenom dva :-D taky si.píšu deník zpětně :-D když jsem chodila ještě do školy, taky jsem furt něco přepisovala. Nelíbil se mi sešit, tak jsem koupila nový a celý ho přepsala :-D Neboj, nejsi jediná divná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a taky když něco vymyslím, tak bych to pak ráda zrušila :-D

      Vymazat
    2. Klári ani nevíš, jak si mě potěšila:) Jsem ráda, že v tom nejsem sama. I když muž mi říká, že je to tím odkud pocházím:D Ale já se bráním, že jsme úplně, ale úplně normální...i když Bélešáci:D

      Vymazat
  2. Mám spoustu zvláštností, ale nic společného s tebou. Cuketu mám ráda... v jídle :-D
    Jedna z mých momentálních zvláštností je, že se nechávám od kamarádek líbat a hlavně tužkou přejíždět po předloktí. Neskutečně mě to vzrušuje. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké třeba další zvláštnosti máš?:) Jinak cuketu mám taky ráda v jídle:) A ta tvá zvláštnost s tím líbáním a předloktím, to je zajímavé, opravdu:D No asi jsme každý nějaký:)

      Vymazat
    2. Děkuji za návštěvu mého blogu :-) Jsem ráda, že znám dalšího človíčka z Brna! Možná bychom někdy mohly zajít na kafe... :-)
      Jinak další zvláštnosti: Neusnu v objetí druhého na celou noc, brzo se otáčím ke zdi. Nemám ráda spaní při otevřených dveřích. Než něco začnu jíst, pořádně to očuchám. Měním písmo podle profesora, který píše na tabuli, pokud se mi jeho písmo líbí. Je toho dost, člověk si hned na všechno nevzpomene. :-)

      Vymazat
  3. Článok vyzerá naozaj super :) Veľmi sa mi páči, že si sa za tieto veci priznala :) Niektoré veci máme dokonca spoločné :) Inak náušníc mám naozaj veľmi veľa a aj tak nosím stále jedny dokola a dokola :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že něco máme společné. No říkala jsem si, že když už tady o sobě píšu myšlenky, postřehy a názory, tak proč nenapsat i něco víc o sobě:) Rozhodně mám v plánu další věci o mě, ale říkám si vždy, jestli to vůbec někoho zajímá:)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Doufám, že pod slovem zajímavý si můžu představit něco alespoň způli pozitivního:) Já většinou říkám zajímavé, když se mi něco nelíbí:D

      Vymazat
  5. :-) mám s tebou společný bod 4 a 12....Jinak jsem nejspíš průměrná, protože mě žádná "úchylka" nenapadá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že máme společné alespoň nějaké body, i to se cení!:)

      Vymazat