pátek 19. února 2016

Orgonit - léčba mé vztekající se duše

Tak, abyste si nemysleli, že jsem jen mírumilovný, pozitivní a příjemný člověk. Nebojte, i já mám své neduhy, a že jich není málo. Jen se o tom horší a negativním hůře mluví. Hlavně, když má člověk opravdu něco nehezkého prásknout sám na sebe:)
Stává se vám někdy, že vás něco naštve tak, že máte pocit, že vidíte rudě? Mě se to opravdu stává. Vždycky se vzteknu, zamračím a dokážu být naštvaná opravdu hrozně dlouho. Rozhodla jsem se, že se svým vztekem a rozčilováním se, musím něco dělat.

Občas mi pomáhalo jít to vysportovat, než jsem vyběhla kopec před domem, tak mi bylo líp. Někdy mi pomáhala práce, třeba odkládaný úklid domu a někdy také vaření, pečení nebo hraní si se psem. Minulý rok jsem však našla něco velmi zajímavého a pro mě opravdu přitažlivého.
Slyšeli jste už o síle Orgonitu? Orgonit může vypadat jako šperk, těžítko nebo třeba dekorace do domácnosti. O orgonitu se říká, že je to akumulátor dobré a pozitivní energie. Ve skutečnosti je to pak směs kovových pilin, pryskyřice a krystalu. Může obsahovat jakýkoliv pravý kámen - například jantar, tygří oko, opál, smaragd a jiné. 
Další věci, které by měl orgonit umět je třeba čištění vody, odbourávání smogu a veškeré škodlivé energie. Měl by rušit všechny negativní zóny. Já osobně si myslím, že má spíš takový placebo efekt a že za vším zlepšením může spíš ta myšlenka a víra. Ale možná i určitá síla pravého kamenu.

A asi takhle nějak to funguje u mě. Když jsem si svůj orgonit na krk kupovala u jednoho velmi příjemného muže, který orgonity vyrábí, tak mi řekl něco, co mi vždy pomůže od vzteku a vlastně i od všech negativních pocitů a emocí. Řekl mi, že orgonit je živý z negativní energie a všechny mé negativní pocity a emoce jej krmí. 
A tak jsem to zkusila. Pověsila si jej na krk a vždy, když už "začnu vidět rudě" a něco mě opravdu štve, tak se soustředím, aby všechna má špatná energie šla právě do tohoto kulatého kousku čehosi. A zatím musím říct, že to skvěle funguje. Tak už doma nemusí lítat talíře ani jiné nebezpečné věci:)
Ať už tedy orgonit má nějakou "kouzelnou" moc nebo je to všechno jen a jen o nás a našem myšlení, tak rozhodně mám svůj šperk s měsíčním kamenem moc ráda a sundávám jej jen na noc. Věděli jste, že měsíční kámen otvírá třetí oko a pomáhá nám zlepšovat náš šestý smysl?

Znáte orgonit? Máte s ním nějakou zkušenost? Jak svůj vztek řešíte/léčíte vy?

Věřící v sílu kamenů




6 komentářů:

  1. Přiznám se, že orgonity ve mně nebudí důvěru, právě proto, že je to moc umělá věc. Syntetická pryskyřice, třpytky, kovové piliny, vlastně odpad... To už je mi milejší si na krk pověsit přívěšek z kovu, nebo z kamene.
    Ale lhala bych, kdybych tvrdila, že některé orgonity nevypadají pěkně, jen je nedokážu chápat jako něco víc, než jen šperk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že já o nich dlouhou dobu vůbec nic nevěděla, natrefila jsem na ně spíš náhodou a překvapili mě. Ani ne tak vzhledem, ale spíš tím, co jsem s nimi mohla zkusit. To mě celkem přesvědčilo. Je to takové cvičení s orgonity a je to opravdu zajímavé:) Jak jsem psala, taky si ale trošku pořád myslím, že je to placebo, ale příjemné:D

      Vymazat
  2. Je přece úplně jedno jestli funguje orgonit nebo plecebo. Hlavně že to funguje :-) Nikdy jsem o orgonitu neslyšela.

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem předtím taky nikdy o orgonitu neslyšela, ale jsem moc ráda, že si mě našel "sám":)

      Vymazat
  3. Není to placebo efekt. Jedna paní z Fleru mi kdysi dělala orgonit pro mého postiženého syna (autista). Poměrně velkého delfínka na krk. U orgonitu funguje, čím větší tím lepší účinek. U syna díky jeho postižení by těžko nějáký placebo efekt fungoval...ale opravdu asi po týdnu nošení (na noc jsme věšili nad postel) byly vidět určité pokroky v kominikaci. Jasně, že syna orgonit nevyléčil, ale rozhodně určité pokroky byly, jsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, já ani nevěděla, že čím větší tím lepší. Ale ať už to je placebo nebo ne, tak já tomu věřím a mám to na sobě také vyzkoušené. Taky jej v noci věším u postele, ale k nohám, jak mi řekl pán, co mi jej prodával:) Ale minulý týden mi sám od sebe spadl z krku a když jsem jej znovu pověsila, tak opět spadl, tak jej teď mám už jen zavěšený na krbu. Nevím, jestli jej mám ještě nosit, když to vypadá, že on sám nechce:)

      Vymazat