neděle 14. února 2016

Nečekaně příjemný Valentýn

I když jsem byla tento víkend na cestách, tak jsme na Valentýna nezapomněli. Jak už jsem psala, tak všechny svátky slavíme a rádi si vymýšlíme vzájemná překvapení.
A tentokrát se to mému muži opravdu povedlo. Vždycky je u nás zvykem, že dárky dávám dřív než on a mám je vždy promyšlené. Dnes to však bylo naopak. Já úplně nepřipravená a dárky poschovávané různě v pokoji. Muž mě ráno vzbudil a řekl mi, že musíme rychle vstávat, že mi pořád zvonil telefon a někdo mi úpěnlivě volal.
Já otevřela oči a rychle sáhla vylekaná po telefonu. A tam byla od něj sms zpráva, že mi přeje krásného Valentýna a k tomu spoustu usměvavých smejlíků. Naštvaně jsem se na něj na posteli otočila a chtěla mu vynadat a za mnou už byla naskládaná kupa dárků:)
Takže jsem mžourala na dárky a vstávala se smíchem. Rychle jsem chtěla připravit dárky pro muže a představte si, že jsem nemohla najít, kam jsem to schovala. Po půl hodině zběsilého běhání jsem měla vše připravené a našla dárky za knížkami! Koho by napadlo, že budu cukroví rvát do knihovny?:D
No a pak jsme ochutnali domácí medovník, který se mi konečně povedl tak, jak jsem chtěla. Užili si ráno plné filmů a lenošení, uvařili rychlý oběd a vzali Kiwiho na procházku. On tam potkal svého bílého kamaráda, tak si dali Valentýnský běh a šli jsme domů.

Měla jsem ještě jedno překvapení a neřekla muži, kam půjdeme. A pak jsem ho navigovala oklikou až k naší oblíbené restauraci Stronghold v Brně. A zde jsme měli rezervaci a romantické Valentýnské menu. Musím vám říct, že to byla opravdu dokonalost. 

Na pití Americká limonáda nebo Sangrie, jako předkrm Drůbeží paštička s brusinkami a petrželí, položená na hrušce, jako polévka Domácí vývar s mega játrovými knedlíčky a jako hlavní chod Vepřová panenka s houbovým rissottem a šafránovou omáčkou. Dezert pak byl Domácí perník s čoko-karamelovým přelivem. 





Jídlo bylo naprosto výborné, atmosféra skvělá a hrozně jsme se nasmáli. A pak se opravdu s plnými bříšky dokulili do auta a jeli domů. Teď už jen vstřebáváme dojmy a odpočíváme s nohami nahoře.
Doufám, že jste si dnešní den také užili a klidně se podělte o své zážitky. Jsem zvědavá! Tak jak jste slavili vy?

P.S. Svému muži jsem darovala 11 kusů poukazů, na každý měsíc máme jeden a do konce roku nás tak čeká každoměsíční aktivita. Moc se těším a užijeme si například kino, hvězdárnu, muzeum, letní zahrádku a spoustu dalších:) Byl to vlastně dárek i pro mě!:D

slečna Valentýnová

4 komentáře:

  1. no keďže som bola doma sama bez chlopa lebo je v práci , tak sama :D ale nejako nesmútim pretože ľúbiť sa má po celý rok, ale už viem čo mi kúpil je to kniha ktorú som mu povedala že nech mi kupi ako nejakého plyšaka abo kvet :D , pre neho mam napísanu valntinku a ešte jedno prekvapko :D , takže oslávime to ked príde :) ale ráno sme sa prekvapili krásnou smsmkou ♥

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je taky super Valentýnka:) jojo my taky začali smskou, i když jsme byli spolu:) Každopádně se Valentýn povedl a hodně jsme relaxovali a odpočívali, to se nám moc často jen tak nepodaří:)

      Vymazat
  2. Krásně jste si užívali! Já s Davím též. I díky Tobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů Lucíšku, to jsem ráda, že jste měli taky hezkého Valentýnka:) Hihi, néé kvůli mě né, to vám něco malého poslal Amor!:D

      Vymazat