úterý 9. února 2016

Návštěva na zahradě

Celou zimu jsem se těšila až se oteplí a zase se vydáme na naši zahradu. I když jsem tam chtěla v zimě sáňkovat, tak jsme zjistili, že autem na ten náš kopec jen tak nevyjedeme a pokud bychom to chtěli vzít pěškobusem, tak by to byl skoro výstup na zmrzlou horu:)
Konečně teploty rostou a my mohli zahradu navštívit. I v zimě je to tam krásné a tak nějak zvláštní. Říkala jsem vám už, že je tam tak hlasité ticho, že máte strach promluvit a prolomit to?
A těch šípků...možná si náš domek pojmenujeme u Šípkových růží:) 
Líbí se mi i ostatní zahrady a příroda kolem. Je to ideální místo, kde si člověk představí různé situace a samotné představy mu začnou v hlavě rozvíjet děj a příběh...
A když i na tenhle kopec dopadne slunce, tak to je teprve atmosféra! Ani se nám nechtělo domů.
Asi jste si všimli, jak miluji focení cest. Vždycky si totiž představuji, co všechno na konci té cesty může čekat. Nás tam čekal malý a skrytý ráj na Zemi:)

A tady ještě další střípky zimní zahrady. Spící jablka, zapomenuté rajčátko i krásně rostoucí kedlubna. Ano, i v zimě!


A ten pohled do údolí! Když jsou na stromech listy, tak si přijdete úplně mimo civilizaci. Když pak listy opadají, tak zjistíte, že je vlastně město i obydlí ostatních lidí hrozně blízko. 
A naše tři slavné pařezy, aby si každý z nás mohl pohodlně sednout a kochat se. Zatím tu seděla paní Zima, pan Mráz a pan Led:)
Už aby zase svítilo slunce, kvetly květiny a zelenala se tráva. 



 A jak se těšíte vy na přicházející jaro, práci na zahrádce a znovu se rodící přírodu kolem

Těšící se


1 komentář:

  1. Míšo překrásný ráj! Já mám Jaro ze všech období nejraději nejméně, přesto ho ráda mám a těším se až bude schnout prádlo na slunci venku na pavlači a těším se jak si připravím bylinkovou zahrádku. Tady v Karlíně bude jistě krásně, a na západě Čech také, brzy mně také čeká cesta do Jeseníku, tak snad i tam :) Zdravím Tě moc Míšo!

    OdpovědětVymazat