úterý 2. února 2016

Mužský příspěvěk

Dnes trošku jinak. V internetových článcích, v časopisech, ale i v dalších jiným médiích mám nejraději příběhy ze života a pak také rozhovory. Některé rozhovory jsou dělány ve formě dotazníků. A já jsem si jeden takový rozhovor opsala a doplnila k němu své odpovědi. 
No a teď vám ho přináším, jmenuje se Muži a já...

1) Muži jsou podle mě...občas hrozně roztomilí, i když to samozřejmě ani za nic nepřiznají a raději jsou,  když je máme za drsňáky, dobrodruhy a sexy divochy! Samozřejmě:D

2) Velmi si na nich vážím toho, že...se snaží na sobě nedat znát, když už nás žen mají opravdu plné zuby a statečně se drží při nekonečných nákupech, našem věčném povídání, sedánky s kamarádky i otázky typu: "Máš mě rád?", "Jak moc?", "Dokaž mi to!"
3) Rozčiluje mě však na nich....že si ze spousty věcí nic nedělají a každý svůj neduh dokáží otočit v prospěch. A navíc spousta z nich může sníst cokoliv a kdykoliv, a zaručeně se ta kila projeví na mě!:)

4) Nejvíc mě dokážou okouzlit, když...svou ženu překvapí, když umí být romantičtí anebo když se dojmou a projeví emoce.
5) Nemohla bych žít s mužem, který...by neměl smysl pro humor a nedokázal si udělat legraci i sám se sebe.

6) Ve svém životě si nejvíc vážím těchto mužů...rozhodně všech mužů v mé rodině, kamarádů i spřízněných duší. A v neposlední řadě partnera - ve svém životě mám prostě na muže opravdové štěstí!

7) Dříve jsem si u mužů všímala hlavně...barvy očí, tvaru a barvy zubů, hustoty vlasů a co si budeme povídat - zadku!
8) Dnes na nich však oceňuji...Zadek! A ta barva očí i hustota vlasů se drží hned za.:)

9) Mou ideální představou muže z filmu je...Gladiátor. Klasika! Silný, vášnivý, ale citlivý a milující. Ať žijí muži ve filmu a krásné ženské ideální a naivní představy, že takhle to chodí:)

10) Dokonalý muž má tyto vlastnosti...stačilo by říct, že dokonalý muž mě vidí dokonalou a i když nejsem, tak přesto nebo právě proto mě miluje:)
Tak schválně si zkuste za tyto otázky dodat své odpovědi a možná o sobě zjistíte také něco zajímavého, šokujícího nebo alespoň úsměvného.

Takže Milé ženy, co vy a muži?:D A jak se vám líbí tento dotazník?
Toho zadku si nevšímejte:D
Usmívající se
muže (svého) milující




Žádné komentáře:

Okomentovat