středa 3. února 2016

Který box si vybrat?

Tak doteď jsem si myslela, že existuje jen jeden nebo dva boxy s překvapením. A ono je jich opravdu víc. Přináším vám tedy ukázku a malé srovnání. A marně si vybírám, který box měsíčně odebírat. Já bych chtěla všechny!:)
Tento box odebírám a na začátku jsem byla spokojená, poslední dobou mi přijde, že se věci opakují a je jich tam čím dál méně. Nicméně cena boxu je lákavá a doručení vždy spolehlivé. V boxu najdete potraviny, pití, suroviny k vaření, sladkosti a občas i časopis.
Cena - 279 Kč za měsíc
Tento box mě velmi láká, hlavně kvůli tomu, že většina věcí jsou opravdu zdravé, originální a velmi lahodně vypadající potraviny. Odrazuje mě cena boxu, která je podle mě hodně vysoká. Ale za kvalitu je občas potřeba si zaplatit, navíc tyto potraviny nejsou jen tak k dostání v běžných obchodech. Zatím se rozhoduji, zda přece jen nevyzkouším, alespoň jednou.
Cena - 599 Kč za měsíc
Tento box se mi opravdu velmi líbí. Shodli jsme se s mužem, že ho určitě vyzkoušíme. Obsahuje zajímavé potraviny, neobvyklé sladkosti a originální pomocníky k vaření. Opět netradiční, kvalitní a zdravé potraviny. Navíc i cena je vcelku vyhovující. 
Cena - 350 Kč za měsíc
Rozhodně velmi zajímavý nápad na box s knihami dle toho, co čtete a k tomu nezbytné knihařské pomůcky:) Tento box rozhodně vyzkouším a už se na něj těším. Knížek není totiž nikdy dost!
Cena - 449 Kč
Tento box určitě potěší vaše mazlíčky. Co bychom pro naše čtyřnohé miláčky neudělali. Mám v plánu Kiwinovi tento box pořídit asi na narozeniny nebo k jiné oslavě:) Na Vánoce se mu velmi líbil a velmi rychle jej zneškodnil, teda použil:) Navíc na výběr je hned několik druhů:)
Cena - okolo 200 Kč
Tento box není měsíční, ale spíš jednorázová záležitost. Přesto je to skvělý nápad na dárek. Mě se tedy moc líbí. A hlavně ten výběr - myslím, že bych určitě každý z těchto mega boxů udala. Možná jej někdy zakoupím nebo podle něj vytvořím nějaký dárek doma, i když páčidlo opravdu nemám:)
Cena - kolem 1500 Kč
A posledním boxem je mini krabička plná masového překvapení. Líbí se mi ten nápad namixovat do krabice různé výrobky. Určitě vyzkouším. 
Cena - 279 Kč
Kromě toho existovalo dřív i spoustu kosmetických boxů, v dnešní době už žádné pravidelné neznám. Co se týče zahraničních boxů, tak spousta z nich je taky zajímavá, ale u některých je nutné platit i poštovné.

Který z těchto boxů zaujal vás a odebíráte jej? Znáte ještě nějaké další?

Boxerka


12 komentářů:

  1. Za mňa buď PET alebo brandnooz

    http://co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk/2016/02/moje-velke-prekvapenie.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten Knihobit se opravdu chystám:) Jinak teda ten Petbox už máme jeden:)

      Vymazat
  2. Luxus, vím, že kdysi býval Ladybox s kosmetikou ale zda to funguje stále netuším. Jinak zajíce jsme zkoušely s mamkou, bohužel se povedl zrovna měsíc, kdy se nám do noty netrefilo ani jedno z toho :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo dívala jsem se na něj a už prý nefunguje:) No já bych si z toho Zajíce vybrala asi vždy:)

      Vymazat
  3. Právě končím půlroční předplatné petboxu a jak jsem byla ze začátku nadšená, teď jsem čím dál tím méně, neboť se už třetí měsíc až na malé obměny opakují. Navíc jsou tam dost často věci, které prostě nevyužiju (baterky do svítících obojků, například - už mám od nich dvě a ani jednu nemám kam dát.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No můj pes by to teda asi každý měsíc ani nespotřeboval:) Ty baterky mě pobavily, naštěstí mě přišla jen jedna a ta se zatím hodí:)

      Vymazat
  4. Ani jsem neměla tušení, že existuje tolik boxů. Mám takové překvapení ráda. Poznám brandnooz a pet box, ještě jsem slyšela o šmakujto. Dříve jsem si objednávala Lady box, jednou vyzkoušela beauty bag a tím to skončilo. Někdy se mi podaří vyhrát DM box, který se mi zatím vždy docela líbil. A když nad tím tak přemýšlím, tak si za tu cenu raději koupím to, co potřebuji než abych pak byla zklamaná, že v boxu přišlo něco, co nevyužiji. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám taky ráda, ale čekala jsem, že jich bude víc, ale já už víc nenašla:) Jinak ten DM box pořád nějak nechápu:D

      Vymazat
  5. Brandnooz odebírám pravidelně, Šmakujto se mi zdá dost drahý, Zajíci chci vyzkoušet, Petbox jsem měla jednou, Manbix je šíleně drahý, Bifi o tom jsem nevěděla a nijak mě neláká, ale za tip na Knihový box děkuji :-) Já vím ještě o kávovém boxíku...
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím pořád ještě ten Brand držím:) Jéé povídej mi o kávovém boxu:))

      Vymazat
  6. Já odebírala asi půl roku Zajíce v krabici a byla jsem docela spokojená. Pak jsem si dala pauzu, že spotřebuju výrobky, co se mi přes prázdniny, kdy jsme nebyli doma, nahromadily. A pak jsem objevila swapování (a swapovala jsem dost s jídlem), tak už jsem si další boxy neobjednala. Brandnoozy znám z recenzí na blozích a nějak mne nezaujaly. Petbox pro mne není - nemáme zvíře. Láká mne Šmakujto, ale zatím jsem nerozdýchala cenu...
    http://werka13.blog.cz/

    OdpovědětVymazat