čtvrtek 25. února 2016

Konečně zase zajímavý box

Vždycky, když se člověk rozhodne, že už Brandnooz box přestane odebírat, tak přijde úžasný box, ve kterém jsou samé dobroty. Dneska po rozbalení jsem měla opravdu chuť rozbalit všechno a rovnou to sníst! Naštěstí jsme jen ochutnali:)
 1) Horký nápoj se vždycky hodí, minulé byly super, takže tento také rádi vyzkoušíme.
 2) Brambůrky, které prý nejsou pro holky. Ccc! Ochutnala jsem a jsou super. Vlnité a opravdu velké:)
 3) Tyčinky s příchutí kornspitz. Jsou plné vlákniny a mají velmi příjemnou chuť. Co mi ale vadí je velké množství koření a hlavně hrubozrnná sůl na tyčince. 
 4) Sandwich s rajčaty a bazalkou, velmi speciální záležitost. Tato svačinka chutná jako doma vyrobená.
 5) Piškotová roládka s jahodovou marmeládou. Už ji známe a chuť je vyvážená a jemná. Jako dopolední svačinka ke kávě nebo čaji ideální.
 6) Toasty, které jsou už hotové a můžou se rovnou použít. Super, když doma dojde pečivo a vy máte zrovna hlad. Navíc to podle etikety vypadá na zdravé a fitness pečivo:)
 7) Čaj se zázvorem a citronem. Tyto pyramidové čaje mám moc ráda, takže za mě rozhodně palec nahoru.
 8) Nealko pivo - jedno s příchutí jahod, druhé s příchutí jablek. Je výborné, není tak sladké a pořád chutná jako pivo. Za mě rozhodně doporučuji.

 9) Energy drinky doma nepijeme, ale Semtex s příchutí granátového jablka může být opravdu chutný. Možná vyzkoušíme. Jinak obal je opravdu super:)
 10) A na závěr opět majonéza. Tentokrát bez konzervantů a barviv, u nás tedy spokojenost a své uplatnění rozhodně brzy najde.
 Tento box se tedy opravdu vydařil. Konečně zase vyzkoušíme něco nového a navíc chutného. Ještě tedy chvilku zůstanu věrná a budu si užívat to překvapení, že nevím, co v boxu bude:)
A už se těším i na Glanc box. Znáte? Vyzkoušeli jste jej někdy?

Napadají vás ještě další boxy, o kterých třeba nevím?

Natěšeně rozbalující
ochutnávající
hodnotící

2 komentáře: